2005
|
|
Ikasleekin antolatutako
|
bi
eztabaida taldeetatik atera genuen lehendabiziko ondorioa izan zen maila bat eta bereko ikasleekin komeni zitzaigula inkesta antolatzea. Hala, DBH 3 mailakoekin lan egiteko hautua egin genuen.
|
|
1) Hamarna ikasleko
|
bi
eztabaida talde.
|
|
Nerabeek eurek bikoizketari buruz zer iritzi duten jasotzeko antolatu genituen
|
bi
eztabaida taldeok: Zarauzko Oteitza Lizeoko Lehenengo Batxilergoko hamar ikaslere kinlehena, eta Donostiako Santo Tomas Lizeoko DBH 3ko hamar ikaslerekin bigarrena (bost neska mutil, talde bakoitzean).
|
2008
|
|
Bestalde1,
|
bi
eztabaida talde eratu ditugu galde sortetatik jasotako emaitzen inguruan azalpenak, ñabardurak eta hausnarketa egiteko: bat etorkinekin, eta bestea pertsonal teknikoarekin, immigrazioaren arloan diharduten elkarteetako kide diren horiekin.
|
2011
|
|
Haien iritziak interesatzen zitzaizkigun, aldaketa garai hauek etxean nola bizi dituzten testatu nahi genuen. Hartara, 1418 urte bitarteko neska mutilen gurasoen iritziak jakiteko
|
bi
eztabaida talde eta elkarrizketa sakon bat egin ziren 2009an. Lehen eztabaida taldea Gasteizen egin zen; bestea Bilbon.
|
2014
|
|
Guztira
|
bi
eztabaida talde sortu dira eta honako hau izan da parte hartzaileen profila. 14 lagunek parte hartu dute, 6 mutilek eta 8 neskak.
|
2019
|
|
Interesgarria da, bestalde, ikuspegi estrategikotik, Xabier Erizek 2017an burututako Euskararen inguruko adostasun sozial berrietarako azterketa soziolinguistikoa Nafarroan lanari begiratu sakona ematea. Berau burutzeko egin zituen
|
bi
eztabaida taldeetan uste baino adostasun gehiagotara iritsi ziren beraietan bildutako pentsaera guztietako erreferente politiko eta sozialak. Honako hauek dira adostasunezko zortzi ardatzak; ondorioetan dioten bezala,, adostasun zabalak bai, baina aurrera egiteko, ez blokeatzeko?:
|
|
Zentzu horretan, familia eragile erabakigarria da haur eta nerabeenalfabetatze eta ongizate digitalean. Horregatik, ikerlanak Lehen Hezkuntzako ikasleen familienbitartekaritza lana aztertzen du, 18 kide heldu protagonista izan duten
|
bi
eztabaida taldeen bitartez.Emaitzek agerian uzten dute gaur egungo agertoki digitalari buruzko kezka. Familiek defendatzen dutefuntsezkoa dela etxean erantzukizun kultura lantzea eta garatzea.
|
|
Horretarako, Lehen Hezkuntzako ikasleen gurasoen ekarpenak modu kualitatiboan jaso dira,
|
bi
eztabaida taldeen bitartez. Hemen biltzen dena adin txikikoen Interneten arriskuei buruzkopertzepzioa ezagutu nahi duen Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHUko) tesi baten zatiosagarria da.
|
|
Gainera, kasuan kasu, ikerketa taldeko kide batek eztabaidarengarapenari buruzko landa oharrak ere jaso ditu. Prozedura bera
|
bi
eztabaida taldeetan errepikatuda.
|
|
Momentuz,
|
bi
eztabaida talde egin dira. Taldeak osatzeko ez genuen irizpiderik jarri ezzelako profil zehatz bat bilatzen aukerak ez ixteko.
|