Emaitzak: 8
2005 | ||
Egun ez da | bi espazio horiek gabeko gimnasio edo bainuetxerik baina asmakuntza hori ez da atzo goizekoa. | |
Egun ez da | bi espazio horiek gabeko gimnasio edo bainuetxerik baina asmakuntza hori ez da atzo goizekoa. | |
2010 | ||
metaketa kapitalistaren espazio nagusiaeta haren kudeaketa sozial, ekonomiko eta politikoaren espazioa, nazio estatu zentralaren espazioa alegia. Nazio estatua, alde batetik, bere espazio sozioekonomikoakudeatzeko gauza zen, horretarako aldagai ekonomiko nagusiak kontrolatzekoahalmena baitzuen, eta, bestetik, nazioarteko sistemaren egituraren oinarri zen.Gaur egun, aldiz, | bi espazio horien arteko etena gauzatu da: metaketa kapitalistarako espazio nagusia mundua den arren, kudeaketa mekanismoak batik bat nazionalak dira, lehendik nazioarteko aldagai ekonomikoak arautzeko zeuden tresnakbertan behera geratu baitira. | |
2011 | ||
Bertan beren desira luzatzeko ametsa daukate, amestutako, desiratutako lekua da. Haien bizitzaren zirkulua ixteko aukera ematen diena eta orain arte bizi dituzten | bi espazio horiek bakarra bihurtzekoa ere bai. | |
2014 | ||
Baina | bi espazio horiek batzen dituen konexio puntua al da Meaberena. Ikus dezakegu Iratxe Retolazak aurreko baieztapenari eutsita galdera horri baietzerantzuten diola. | |
2016 | ||
Hasierako praktika haiek bide segurtasuna lantzea eta osasun arazoak ekiditea zuten helburutzat, baina gurean gaur egun martxan jartzen diren Eskola Bide gehienak Tonucciren proposamenetik datoz, eta askoz eraldaketa sakonagoa eta sozialagoa bilatzen dute. Etxea eta eskola direnez gaur egungo haur eta gazteen gotorlekuak, proiektuaren helburu nagusia | bi espazio horietaz baliatuz, tarteko ibilbidea (etxetik eskolara eta handik bueltan etxera) haiek bakarrik egitea lortzea da, helduen laguntasunik gabe alegia. Adin desberdinetako ikasleak elkartu eta joan etorriak euren kabuz gauzatzea. | |
2020 | ||
Eskolakoa eta eskolatik kanpokoa; Selleckek berak nabarmendu du, | bi espazio horien artean sortutako hutsunea: "(.) a gulf between the increasing number of young people receiving their education through the medium of Welsh, and the levels of Welsh language usege outside school" (Selleck 2016: | |
2023 | ||
Mugimendu feministatik, mugimendu antimilitarista eta transfeminista transmaribibollora bideratu dut nire militantzia azken urteetan. Liburu honetako hurrengo lerroetan | bi espazio horietako bizipenetatik eratorritako ezagutza asko elkartuko dira, beti ere parte hartze horrek eman didan esperientzia pertsonaletik abiatuta. Paragrafo hauetan dauden hausnarketa eta loturetako asko 2020an Ikasketa Feministak eta Generokoak masterraren baitan garatutako Master Amaierako Lanean egindakoak dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 8 (0,05) |
Lehen forma
bi | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
UEU | 2 (0,01) |
Aldiri | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bi espazio | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bi espazio horiek | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |