Emaitzak: 8
2004 | ||
Ur lurruna egoteak hainbat alderdi baldintzatzen ditu, hala nola erabili beharreko pintura mota edo jar daitezkeen luminariak. Azken kasu horretan, Espainiako Argiztapen Fabrikatzaileen Elkarteak (Anfalum ek) | bi espazioetan metatzen den hezetasuna jasateko gai diren lanparak erabiltzea gomendatzen du, baita sukaldean ohikoak diren" olio eta koipeen lurrunak" ere. | |
2005 | ||
Egun ez da | bi espazio horiek gabeko gimnasio edo bainuetxerik baina asmakuntza hori ez da atzo goizekoa. | |
Egun ez da | bi espazio horiek gabeko gimnasio edo bainuetxerik baina asmakuntza hori ez da atzo goizekoa. | |
Bi eremu horiek planifikatzeko tresnak biltzen dituen dekretua da, eta hainbat neurri hartzen ditu, hala nola Doñanako lurralde babestua 1.445 hektarea handitzea, iaz Parke Nazionalean sartu ziren 885 hektareei gehituta. Gainera, kudeaketa bakarraren printzipioa Konstituzioaren arabera egokitzen du, baina | bi espazioetako bakoitzaren berezitasunari eusten dio, bai babes erregimenetan, bai plangintza tresnetan. Sartzen dituen aldaketei dagokienez, funtsean parke naturalari dagozkio. | |
Lehen urratsak Fuensanta Coves Ingurumen kontseilariarentzat, garrantzitsuena da Batzordea" espazioaren kudeaketa bakarra eta esklusiboa izateko lehen urratsak" ematen hasten dela. Haren iritziz, | bi espazioen kudeaketa administratibo bakarra egon behar da, parke nazionala eta parke naturala, zuzendari kontserbadore bakarrarekin. Hala ere, Coves ek bi aholkularitza organo daudela aldezten du, alde batetik, Doñanako Patronatua (Batzordea eta Estatua paritarioan daudela) eta, bestetik, parke naturaleko Zuzendaritza Batzordea (Administrazio nazionalaren parte hartzea gutxiengoa dela). | |
2006 | ||
Haurraren bi bizi eremu horien arteko sintoniak, gurasoak eta irakasleen arteko konfiantza sortzeaz gainera, | bi espazio desberdin baina elkarren osagarrietan bizi deneko ideia errazkiago sarraraziko dio. | |
2007 | ||
Baina, bestalde, egiaztatzen da Internetek gurasoen eta seme alaben arteko sozializazioa bultzatzen duela, nola azal daiteke paradoxa hori? Hain zuzen, tentsioa sortzen da | bi espazioen artean eta tentsioa erlazioetan, batez ere arazoak dituzten familietan. Gurasoekin eztabaidarik izanez gero, ikusi dugu gazteak berdinen munduan babesten direla, familiaren espaziotik alde egiten dutela, gelara joan eta Messenger en zehar lagunekin hitz egiten dutela. | |
2014 | ||
Edo, zehatzago esanda, gure osasun kapilarra eta nutrizionala egunez egun nola erabiltzen ditugun. Denok dakigu | bi espazioak zentzuz eta zentzuz erabiltzen direla, baina nola jakin horiek erabiltzen ari garen. Zein puntutan bihurtzen gara dietaren edo edertasun aretoen zale? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 8 (0,05) |
Lehen forma
bi | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bi espazio | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bi espazio horiek | 2 (0,01) |
bi espazio bakoitz | 1 (0,01) |
bi espazio desberdin | 1 (0,01) |
bi espazio kudeaketa | 1 (0,01) |
bi espazio metatu | 1 (0,01) |
bi espazio zentzu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |