Emaitzak: 5
2004 | ||
ebakuntza egin ondoren, berriz ere arazoak izango dira aldaketetara egokitzeko. Helburu guztiak lortzeko, | bi aldeen arteko harremanak arina izan behar du, hizkuntza bera hitz egin eta harreman zuzena izan. Hau da, mikroenpresarekin elkarlanean ari dela sentitzea, eta ez haren aurka, helburu komun bat lortzeko: | |
2008 | ||
Bilaketa Ikasturtearen hasieran, guraso asko hasten dira beren seme alaben eskola irakaskuntza indartzeko beharra planteatzen irakasle partikular baten kanpo laguntzarekin, bai aurreko ikasturtean ikasleak irakasgai jakin batekin zailtasunak izan dituelako, bai ikasturte berrian" zaila" den irakasgai berri bati aurre egin behar diolako. Ikasleen zentro bereko lagun edo irakasleen gomendioak dira gurasoek irakasle horien bila erabiltzen dituzten baliabideetako batzuk, baina, azken urteotan, Sarean ugaritzen hasi dira | bi aldeak harremanetan jartzeko atariak. Irakasle partikularrarekin harremanetan jartzeko, webgunea erabiltzen da, telefonoz edo posta elektronikoz. | |
2010 | ||
Eskolaz kanpoko zerbitzu horiek bost ikasletik batek erabiltzen ditu Espainian, Estatistikako Institutu Nazionalak familien hezkuntza gastuari buruz egindako inkestaren emaitzen arabera. Duela urte batzuk arte, ohikoena irakasle partikularrengana iristea zen, ikaslearen ikastetxe bereko lagun edo irakasleen gomendioen bidez. Orain, Interneti esker, errazago bila daitezke irakasle horiek | bi aldeak harremanetan jartzeko berariaz sortutako atarietako batean. Ez da beti erraza izaten ikasleak behar duenari hobekien egokitzen zaion irakaslearen profila aurkitzea. | |
2011 | ||
Baina ikasleen eta irakasleen arteko tutoretzak ez du funtzio hori bakarrik. Era berean, | bi aldeen arteko harremanak sendotzeko bitarteko eraginkorra da, elkar hobeto ezagutzeko aukera ematen baitu, eta gelan egunero sortzen den elkarrekintza ez hain formala. Harremanen optimizazio hori elementu garrantzitsua da, batez ere, ikaslearen errendimendu akademikoari eragiten dioten balizko zailtasunak atzemateko. | |
2014 | ||
Dirua zuzendu nahi zaion agendaren kontaktua adierazten da, kopurua finkatzen da eta erabili nahi den zordunketa txartelaren argazkia egiten da. Orduan, zerbitzua | bi aldeekin harremanetan jartzen da, eta kontuen arteko transferentzia egiten du. Sistema horren bidez, itxuraz, pehidatzen da, segurtasunean irabazten da, bankuko datuak irudi baten bidez baino ez baitira azaltzen, eta, beraz, ezin dira robot edo zibergaizkileen bidez detektatu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 5 (0,03) |
Lehen forma
bi | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bi alde | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bi alde harreman | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |