2001
|
|
Kasu horretan, establezimenduek hozkailu bat izango dute gutxienez, erakustokia izan ala ez, barruan zero eta 8 °C arteko lan tenperatura bermatuko duena eta behar bezala egiaztatutako termometroa duena. Ez da baimenduko elikagaiak kontserbatzeko beharrezkoak diren tenperaturetatik gorako edo bestelako tenperaturetan funtzionatzea, ez eta produktu mota bakoitza behar
|
bezala
bereizten ez duen esposizio edo biltegiratzerik ere. Kanalaren zatiak eta hezurrik gabeko haragia legez erregistratutako zatiketa aretoetan lortu behar dira.
|
2006
|
|
PLOren 11 artikuluan jasotako identifikazio printzipioa da horien artean lehenengoa: zabaltzen den komunikazioan informazioa eta publizitate mezua behar
|
bezala
bereizten ez direnean urratuko da printzipioa. Bigarrena, berriz, hartzailearen eta iragarlearen arteko erlazioari dagokio, merkatuaren funtzionamendu ona urratzen denean; hau da, hedabideek eskaintzen dituzten zerbitzuetan gertatuko da bereziki, zeren ezkutuko publizitatea hedatzen dutenean adostutako baldintza ekonomikoak agertzen ez baitira; beraz, merkatuen prezioen sistematik at geratuko dira eta horren ondorioz merkatuaren gardentasuna kaltetuko da (De la Cuesta, 1995:
|
|
165). Beraz, bere forma konbentzigarriak uste oker bat sorrarazten dio hartzaileari, eta identifikazio printzipioa (PLOren 11 artikulua) ere urratu egiten du, publizitate mezua informaziotik behar
|
bezala
bereizten ez delako (Tobío, 2000: 11.161; De la Cuesta, 2002:
|
2008
|
|
Egia da, gisa batez, Echepare poesia landugabe baten egile gisa aurkezten duen azterketa horrek erro luzeak dituela gure literaturako kritikaren historia meharrean, Oihenartek, Notitia ren bigarren argitalpenean (1656, XIV. kap.) errima arrak eta emeak behar
|
bezala
bereizten ez zituzten vulgares> versifica > tores> delakoen jokabidea salatu nahi izan zuelarik, Amorosen> disputa ko lehenbiziko distikoa aipatu baitzuen (egilea nor zen erran gabe, haatik), eta
|
2012
|
|
Azkenik, herritarren erdiak baino gehiagok uste du ez dela ideia ona zigorrak jartzea hondakinak behar
|
bezala
bereizten ez dituzten herritarrei.
|
|
165). Beraz, bere forma konbentzigarriak uste oker bat sorrarazten dio hartzaileari, eta identifikazio printzipioa (PLOren 9 artikulua) ere urratu egiten du, publizitate mezua informaziotik behar
|
bezala
bereizten ez delako (Tobio, 2000: 11161; De la Cuesta, 2002:
|
|
Publizitatearen Lege Orokorrean indargabetutako 11 artikuluan jasotako identifikazio printzipioa da horien artean lehenengoa: zabaltzen den komunikazioan informazioa eta publizitate mezua behar
|
bezala
bereizten ez direnean urratuko da printzipioa. Bigarrena, berriz, hartzailearen eta iragarlearen arteko erlazioari dagokio, merkatuaren funtzionamendu ona urratzen denean; hau da, hedabideek eskaintzen dituzten zerbitzuetan gertatuko da bereziki, zeren ezkutuko publizitatea hedatzen dutenean adostutako baldintza ekonomikoak agertzen ez baitira; beraz, merkatuen prezioen sistematik at geratuko dira eta horren ondorioz merkatuaren gardentasuna kaltetuko da (De la Cuesta, 1995:
|