2000
|
|
Guztien eta inoren eremua da Internet. Hau horrela, beharrezkoak ditugu
|
besteengandik
bereizten gaituzten irtenbideak planteatzea.
|
2002
|
|
Nola egin hau? Ikasi
|
besteengandik
: hasteko, poliki poliki titulazio ongi aukeratuak eta ikerketa zentroak martxan jarri, hurbileko eta ez hain hurbileko unibertsitateekin adskribatze hitzarmenak sinatuz.
|
2004
|
|
Ez dago ikuspuntu absoluturik, Jainkoarena, baizik eta ikuspuntua oroko rtzekoprozesu jarraitua besterik ez. Eta horren aurkakoa erokeriada, sen ona galtzea, berekoi logiko, etiko eta estetikoak egiten duen norberarenganako bihurketa (Verrii ckung) gauzetatik eta
|
besteengandik
urrunduz. Honakoa dio horregatik behin, lan handiaren esanahia laburbiduz:
|
2008
|
|
Talde horretaz oroitzapen zoragarria atxikiko dugu gure baitan, kantuen edertasunarekin batera baitzen ere bihotzaren mintzoa, emazte horiek helarazi digutena; eta nonbait beren herrian bizi duten gerlaren ondoko aztarnak bizi bizian baldin bazeuden ere oraino, zoriontsu joan dira Euskal Herritik. Badugu denek
|
besteengandik
zer ikastekorik!
|
2010
|
|
Gizartea osatzen duten gizabanakoen artean ezberdintasunak egoten dira, beti. Norberak bere burua definitzeko ezberdindu behar du bere burua
|
besteengandik
, eta horretarako ezberdintasunak azalarazi edo sortu behar ditu. iraila urria
|
2012
|
|
" bakarrik gaude munduan, eta gizartean bizi gara. Gizartearen, gurasoen produktu gara, hizkuntza bera ere
|
besteengandik
ikasten dugu. Paradoxa handia da.
|
2013
|
|
Egia esateko, Prinzek onartzen du chomskyarrek ere interakzio mota bat onar dezaketela, zeharkako eragina deritzona. Esaterako, hizkuntzaren bitartez eskura dezakegu informazio berria
|
besteengandik
, baina horrek ez du aldatzen guk nola pentsatzen dugun. Akaso, alda dezake guk zer pentsatzen dugun (174 or.). Prinzek aldarrikatzen duen eragina sakonagoa da, indartsuagoa.
|
2016
|
|
Baina dena usteltzen da ETA (pm) ren zatiketarekin. Orduan,
|
besteengandik
desberdintzeko miliak deitzen diren ETAko militanteek IKrengan zuten eragina galtzen dute. Mintze horren zergatia eta garapena ez dira oraindik benetan ezagunak, ukatuak ere badira zenbait aldiz, baina nik ez dut uste batez ere paternalismo edo senide arteko konplexu batzuen ondorioa denik.
|
2017
|
|
Nola ulertu bestela zein erraz zein azkar ohitu garen eskuko telefonoetara, zein natural esaten dugun" Internetera sartu", nola aldatu diren guk geuk sortu edo
|
besteengandik
hartutako informazioa ‘fisikoki’ jaso, gorde eta berreskuratzeko moduak (pentsa bestela gure pantailen tamaina eta kopuruetan, gure USB eta microSD gailuetan, hodeian, on line zerbitzuetan...).
|
2019
|
|
Eta hori egokitzen zaie ez bakarrik emakume/ gizonei, baizik eta etnia arraza edo klasearen arabera sailkatuta dauden pertsonei ere, maitasuna bailitzan gizarte ezberdintasunak ezabatzeko bide nagusia. Eredu horren ondorioz, emakumeek besteei ematen eta
|
besteengandik
jasotzen dutenaren artean desoreka nabarmena sortzen da; baina, halere, berariazko konpromisoa hartu behar dute maitasunarekiko. Beraz, maitasuna, kultur kategoria izateaz batera, genero, etnia arraza, klase eta ahaidetasun kategoria ere litzateke, eta, maitasuna aztertzeko, nahitaezkoa da gogoa, emozioa eta ekintza elkar lotzen dituen eredu konplexu legez irudikatzea4 eta gure analisia feminismoak azken hamarraldietan sortutako tradizio kritiko oparoan txertatzea.5
|