2000
|
|
Lehenik eta behin, eta laburbilduz, goian komunitate nortasunari buruz aipaturikoa baliagarri zaigula esan genezake. Hemen ere, hizkuntzak (folklorearekin batera, adibidez,
|
beste
zerbait aipatzearren) oso indartsua den identitate efektua du, eta hau horrela den heinean, Estatuak bilatzen duen identitate uniformearen aurka egiten du. Horrela bakarrik uler daitezke, kulturaren gaiarekin gertatzen den antzera, historikoki Estatuek Estatu Nazioarena ez den hizkuntzen konpetitibitate politikoa ezabatzeko egin izan dituzten saiakerak.
|
|
Eta hori guztia idaztean burura etorri zaidan
|
beste
zerbait aipatu gabe ez nuke ohera (edo, hobeto esanda, ohearen gaineko lo zakura) joan nahi. Hasierako garaiak etorri zaizkit gogora handitasunaren kontu horiek aipatzean, Txemarekin ibiltzen hasi nintzeneko garaia alegia.
|
2008
|
|
Haurrak hitz egiten al du pasatutako gertakariez? Esate batera, Joan den astean ikusitako zirkoaz hitz egiten al du pailazoa, elefantea edo
|
beste
zerbait aipatuaz?
|
2011
|
|
Jendearen iritzitik kanpo, zurea emanez jende horrek zure bertsoa maitatzea, hori da zaila.Erraztasun kontua da bakarrik. Ez, kameleoiarena egitea da, azken finean. Ikastola batean kantatzen duzularik, etxeko lanekin jokatuko duzu, baina adineko jendearekin,
|
beste
zerbait aipatuko duzu... Orduan, txapelketa batean, epaileari pentsatuz kantatzen duzu. Kantatzeko unean, ez. Baina lehenagotik txapelketako eskemetara egokitzen zara.
|
2015
|
|
Ez porrotagatik baina
|
beste
zerbaitengatik aipatu dut Itsasondon izatearena, eta bisitarako ere uste baino garrantzi handiagoa izango zuen kontu honek beharbada, nire oharkabean: azken batean, berehala egin nuen atzera zuloaren bilaketan.
|
|
–Bai, baina nik esango nuke
|
beste
zerbait aipatu nahi duela. Dori, zertaz ari da testu hau?
|
|
etxea bat, zeren artikuluarekin jada da bat. Artikulurik gabe dagonean, ez du ezer zehazten, baina zabalik dago
|
beste
zerbait aipatzeko, konplemento bat edo gehiago, zehazketa" a" artikuluarekin mugatuz.
|
2019
|
|
Inkestatuek zuten libertateak corpus zabal eta aberatsa eman du, aniztasun handikoa. Batzuetan ez diete galderei denei erantzun eta zenbaitek
|
beste
zerbait aipatu dute, baina beti euskara batuari eta euskalkiei buruz zerbait ekarriz, beren esperientzia pertsonala, iritziak, sentimenduak, usteak, jarrerak azalduz.
|
2021
|
|
Hala ere, zaindu beharreko bi giltzarri daudela nabarmentzen du IE7 k. Alde batetik, ondo bereiztea teoria eta inplementatzen dena, hau da, metodologia aktiboak gelaratzea proiektuetan oinarritutako ikaskuntza, arazo erronketan oinarritutakoak, etab. gauza bat dela, eta
|
beste
zerbait aipatutako ezaugarriak dituzten metodologiak inplementatzea. Beste alde batetik, diziplinartekotasunaz hitz egin ahal izateko diziplina horien arteko harreman simetriko batera eramango duen eta diziplinen mugak lausotuko dituen ikuspegi pedagogikoetara jotzeko premia dagoela uste du.
|