Emaitzak: 4
2009 | ||
Erresuma Batuan, irakasleak behartuta daude beren lanak asko planifikatzera, eta, astea hasi aurretik, asteroko plangintza helbidera bidali behar dute. Herrialde honetan ohikoa eta naturala den beste praktika bitxi bat eskolak ematea da, ateak irekita, eta | beste irakasle batzuk beren klaseen behatzaile gisa sartzea. Irakaskuntza ohitura horiek zuzenean ezagutzea, Europako beste herrialde batzuetan erabiltzen diren beste praktika pedagogiko asko bezala, orain posible da Hezkuntza Ministerioak Erresuma Batuarekin, Frantziarekin, Alemaniarekin, Austriarekin eta Suitzarekin hezkuntza lankidetzarako aldebiko hitzarmenen bidez sortu duen egonaldi profesionalen programari esker. | |
2010 | ||
Euskal Herriko Unibertsitateak (UPV/EHU) telemedikuntza sistema bat garatu du, Paraguaiko leku bakartuetan zaintza epidemiologikoa egiteko eta denge izurriteak eta bestelako sukar eritasunak saihesteko. Bonis izeneko proiektuaren buru Xabier Basogain Olabe da, ingeniari eta Bilboko Ingeniaritzako Goi Eskola Teknikoko irakasle eta sortzailea, Multimedia EHU taldeko | beste irakasle batzuekin batera. Multimedia EHU taldeko hiru irakaslek (Basogain barne) eta UPV/EHUko Nautika eta Itsasontzi Makinetako Goi Eskola Teknikoko beste bik osatzen dute Bonis. | |
Horietako bakoitza fitxa oso batekin aurkezten da. Fitxa horretan, programaren deskribapenaz gain, ezaugarri teknikoak, eman dakizkiokeen hezkuntza aplikazioak eta Ticne Wikiko | beste irakasle batzuek baliabidea erabiltzeko azaldutako esperientzietarako esteka zehazten dira. Gune hori irakasleentzat da, eta Ticneren baliabideen aplikazioari buruzko iritzia partekatu nahi dute ikasleekin. | |
2011 | ||
Elkarrizketaren helburua adierazi ondoren, tutoreak aldez aurreko azterketa bat egin behar du, ikaslearen beharrak ezagutu eta ebaluatzeko eta tutoretza funtzioa antolatzeko. Horretarako, hainbat iturri erabil ditzake, hala nola eskola espedientea, | beste irakasle batzuen edo aurreko tutorearen iritzi kontrastatuak edo, are, ikaslearen familiak eman diezazkiokeen eta bere ibilbide akademikoan eragina izan dezaketen testuinguru datuak. Lortutako informazioaren arabera, adituek gomendatzen dute tutoreak ikasturte osoan egingo den tutoretza ekintza planifikatzea eta intentsitate edo premia handiagoz landu beharreko alderdiak lehenestea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beste | 4 (0,03) |
Lehen forma
beste | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
beste irakasle | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
beste irakasle batzuk | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |