Emaitzak: 4
2006 | ||
Hezkuntzak argitu zuen EAEn tratu txarren definizioa hau dela: “ikasle bati eraso egiten zaio edo biktima bihurtzen da, | beste ikasle batek edo batzuek egiten dituzten ekintza negatiboen eraginpean behin eta berriz eta denbora batez dagoenean”. Hori dela eta, txostenak “ezjakintasuna bultzatzen du eta profesionalen lana gutxiesten du”. | |
2009 | ||
Ikasgelan egindako esperimentu zientifikoek beren funtzio didaktikoa bete dezaten, garrantzitsua da irakasleak ikaslea esperimentuaren garapenean parte hartzea, modu egokian zuzentzea eta huts egitea ahalbidetzea, irakasleak berak lor ditzan esperimentazioan planteatutako galdera zientifikoen erantzunak, eta bere ondorioetara irits dadin. Halaber, garrantzitsua da esperimentuak ikaslearen adinera egokitzea, bigarren hezkuntzako ikasle batek erraz uler dezakeen esperimentu bat ezegokia izan baitaiteke lehen hezkuntzako | beste ikasle batentzat. Esperimentuak sarean Ikasgelan esperimentatzeaz gain, haurrek eta gazteek esperimentu ugari egin ditzakete etxean, oinarrizko kontzeptu zientifikoetara erraz hurbiltzeko. | |
2013 | ||
«Gehienak Cabanestany k jarraitzen du, jolasean ari zirela esan dute». Beldurtuta daude, eta ez dute onartzen | beste ikasle batek jazartzea. «Ez erasotzaileak ez erasoa jasan duenak ez dute eskolako jazarpena adierazten, eta lekukoek ere ez dute esaten haien aurka doazelako», gehitzen du. | |
Vigoko Unibertsitateak helmugako inprimakia du, eta datu pertsonalak, noiz iritsiko diren eta garraiobidea eman behar dira, ikasleak eskatzen badu, jasotzeko zerbitzua eskaintzen baitu. Kasu horretan, | beste ikasle batek laguntza hau emango du, «hizkuntza konbinazioaren eta ordutegi prestasunaren arabera, betiere formularioa behar bezain garaiz jasotzen badu», azaldu du ikastetxeak. Kudeaketa garrantzitsua ikasle txartela eskatzea da; izan ere, dokumentu horrek atzerriko ikasleak identifikatzen ditu, eta hainbat zerbitzu jasotzeko aukera ematen dio, bai unibertsitatearen barruan, bai kanpoan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beste | 4 (0,03) |
Lehen forma
beste | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
beste ikasle | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
beste ikasle bat | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |