2004
|
|
Aurreko paragrafoan aipatu froga proposamenean argi eta garbi adieraziko dira adierazpen edo txosten idatziaren gaiak. Gainerako alderdiek egoki deritzetena alega dezakete, eta, zehazki, adierazpen idatziaren eskaeran
|
beste
gai batzuk gehitzea edo froga proposatu duenak adierazitako gaiok zuzentzea edo osatzea nahi duten.
|
|
Beste alderdiak proposa ditzake, azterketa judiziala gauzatu aurretik, bere intereseko dituen
|
beste
gai batzuk; alderdi horrek adierazi du, halaber, ekitaldira aurreko lerrokadan adierazi pertsona batekin agertzeko asmorik duen.
|
2006
|
|
2 Zaintzapeko zirkulazioa edo ematea izango da Espainiako lurraldean zirkulatu edo bertan sartu edo bertatik irtetea, betiere agintariek edo euren agenteek inolako eragozpenik jarri gabe, eta euren zaintzapean, droga toxikoen, gai psikotropikoen edo debekatutako
|
beste
gai batzuen sorta ez zilegiak edo susmopeko sortak, aurreko paragrafoan aipatu ekipo, material eta gaiak, lehen aipatutako gaiak ordezten dituztenak, bai eta Zigor Kodearen 301 artikulutik 304.erakoetan nahiz 368 artikulutik 373.erakoetan tipifikatutako delitu jardueren ondoriozko ondasunak eta irabaziak ere, aipatu droga, gai, ekipo, material, ondasun eta irabaziei buruzko delitua zein izan eta ...
|
2007
|
|
Halaber, elkarteek ahalbidetzen dute herritarrek modu aktiboan jardutea eta demokrazia aurreratua egonkortzea. Esangura horretan, elkarteek herritarren interesak ordezkatzen dituzte botere publikoen aurrean, eta funtsezko eta nahitaezko eginkizuna dute, besteak beste, garapen politiketan, ingurumenean, giza eskubideak garatzeko, gazterian, osasun publikoan, kulturan, enplegua sortzeko eta antzeko izaerako
|
beste
gai batzuetan. Horretarako, legeak ezarri du administrazio desberdinek laguntzak eta diru-laguntzak eman behar dituztela.
|
|
Amaitzeko, zuzentarauan
|
beste
gai batzuk jaso dira, besteak beste, eskuratzaileak sinatutako kontratua zein hizkuntzatan idatzi behar den edo zein foruren menpe egon behar den.
|
|
1873ko Konstituzio Federalaren proiektuaren esanahiari eta irismenari dagokienez, zoritxarrez, ia ia deusezak izan zirela esan behar da. Gorte Nagusiek denbora gutxi erabili zuten gaia eztabaidatzeko, presaz artatu beharreko
|
beste
gai batzuk zituztelako: 1873an, desordena, anarkia eta altxamenduak nahiko larriak izan ziren eta egoera ezin izan zen mendean hartu; gerra karlistaren mehatxua zegoen eta kantoien altxamendua Andaluzian eta Levanten.
|
|
1935ean, Errepublikako lehendakariak berak bultzatuta, eraldaketa proiektu bat aurkeztu zen, artikulu batzuen izaera polemikoa arintzeko eta mekanismo batzuen funtzionamendua hobetzeko, baina horrek ere ez zuen arrakastarik izan: ez zitzaion arretarik jarri
|
beste
gai batzuk premiazkoagoak zirelako, eraldaketan interesa zutenek akordiorik lortzen ez zutelako, eta guztia baldintzatzen zuen gizarte tenkadura zela eta. Modu horretan, 1931ko Konstituzioaren testua inoiz ez zen modu formalean aldarazi, baina benetako indarraldia, Errepublika Defendatzeko Legeak erabat baldintzatzen zuena, gero eta eskasagoa izan zen, batez ere 1934ko urriko iraultzaren eta gerra egoeraren aldarrikapenaren ostean.
|
|
Nolanahi den ere, egile batzuen arabera, legegintzarako herri ekimena konstituzio eraldaketarako aplikatu daiteke. Izan ere, EKren 87 artikuluko 1 eta 2 paragrafoak 3 paragrafoari lotuta interpretatuz gero, esan behar da 87.3 artikuluak konstituzio eraldaketa ez duela beren beregi baztertzen legegintzarako herri ekimenetik (baina
|
beste
gai batzuk baztertu egiten ditu, besteak beste, lege organikoei dagozkien gaiak, tributu kontuak eta nazioartekoak, eta grazia onurabideari buruzkoak). Era berean, martxoaren 26ko 3/ 1984 Lege Organikoaren 2 art.ak, legegintzarako herri ekimena arautzen duenak, ez du konstituzio eraldaketa beren beregi baztertzen (baina beste gai batzuk baztertu egiten ditu, besteak beste:
|
|
Izan ere, EKren 87 artikuluko 1 eta 2 paragrafoak 3 paragrafoari lotuta interpretatuz gero, esan behar da 87.3 artikuluak konstituzio eraldaketa ez duela beren beregi baztertzen legegintzarako herri ekimenetik (baina beste gai batzuk baztertu egiten ditu, besteak beste, lege organikoei dagozkien gaiak, tributu kontuak eta nazioartekoak, eta grazia onurabideari buruzkoak). Era berean, martxoaren 26ko 3/ 1984 Lege Organikoaren 2 art.ak, legegintzarako herri ekimena arautzen duenak, ez du konstituzio eraldaketa beren beregi baztertzen (baina
|
beste
gai batzuk baztertu egiten ditu, besteak beste: lege organikoei dagozkien gaiak, tributu kontuak eta nazioartekoak, grazia onurabideari lotutakoak, EKren 131 art.ko plangintza legeari dagozkionak eta aurrekontuen legeak).
|