2006
|
|
9 Artikulu honetan aipatu sistemetan parte hartu duen erakunde baten konkurtsoa adierazi eta gero, Balore Merkatuko Nazio Batzordeak, berehala eta inbertitzailearentzat kosturik sorraratabilitate nahiz informatika erregistroezi gabe, xedatu ahal izango du baloreen kontabilitate erregistroak lekualdatzea jarduera hori garatzeko gaitu den
|
beste
erakunde batera, betiere, Espainiako Bankuaren eskumenei kalterik egin gabe. Gisa bertsuan, baloreen titularrek eska dezakete horiek beste erakunde batera lekualdatzea.
|
|
9 Artikulu honetan aipatu sistemetan parte hartu duen erakunde baten konkurtsoa adierazi eta gero, Balore Merkatuko Nazio Batzordeak, berehala eta inbertitzailearentzat kosturik sorraratabilitate nahiz informatika erregistroezi gabe, xedatu ahal izango du baloreen kontabilitate erregistroak lekualdatzea jarduera hori garatzeko gaitu den beste erakunde batera, betiere, Espainiako Bankuaren eskumenei kalterik egin gabe. Gisa bertsuan, baloreen titularrek eska dezakete horiek
|
beste
erakunde batera lekualdatzea. Zehaztu erregistroen ardura hartzeko moduko erakunderik ez badago, sistema sozietateak bereganatuko du behin behinean jarduera hori, titularrek euren baloreen erregistroa lekualdatzea eskatu arte.
|
2007
|
|
Aholku batzorde nazionala sortu da, eta horren eginkizuna izango da lanekonen esparru funtzionalak azaldu eta ze negoziazio kolektiboetako alderdiak aholkatu eta kontsultatzea, hitzarmehazteko asmoarekin. Lan eta Gizarte Segurantzaren Ministerioak xedapen egokiak emango ditu batzorde hori eratu eta jardunean hasteko, modu autonomoan edo antzeko eginkizunak dituen
|
beste
erakunderen bati lotuta. Batzorde horrek hiru alderdi izango ditu beti, eta negoziazio kolektiboaren esparru funtzionalen zehaztasunak adierazteko balio dezakeen jarduera katalogoa egin eta egunean egunean izango du.
|
2008
|
|
2 Izendazioa Merkataritzako Erregistro Nagusian agertu ez arren, notarioak edo erregistratzaileak nabaritasunez dakitenean izendazioa bat datorrela aldez aurretik eratu den
|
beste
erakunde baten izenarekin, erakunde hori Espainiakoa izan zein ez, notarioak ez du eskuespenik emango, eta erregistratzaileak ez du sozietate hori inskribatuko.
|
|
1 Edozein arrazoi dela eta erakunde kudeatzaileak nahiz gordailuzainak bere jarduerak gauzatzeari utzi dionean eta urtebeteko epean
|
beste
erakunde batek ez dituenean hartu horien eginkizunak, funtsa desegingo da, eta inguruabar hori Erregistroan agerrarazi behar da, erakunde kudeatzaileak zein gordailuzainak egiletsitako eskritura publikoaren bidez.
|
|
Alor horretan arazo bi nahastu dira: batetik, Herri Erakundeek eurek ezarritako tributuen subjektu pasiboak izan ote daitezkeen; eta, bestetik, Herri Erakunde bat
|
beste
Erakunde batek ezarritako tributuaren subjektu pasiboa izan daitekeen.
|
|
Bigarrenari dagokionez (hau da, Herri Erakunde bat
|
beste
Erakunde batek ezarritako tributuen menpe egoteari dagokionez), arazo nagusia zen Estatua beste Herri Administrazioetako tributuen menpe egon daitekeen ala ez argitzea. Dakigunez, tributuaren oinarria Estatuak duen subiranotasunean datza, eta ez dirudi Estatuak bere menpeko Administrazio baten tributuak ordaindu behar dituenik.
|