Emaitzak: 3
2005 | ||
Beraz, koordinazioa ikastetxearen lan jardueren sinkronizazioa da. Ikastetxean eragiten duen aldagai orokorbat da, | beste elementu guztiak biribiltzen dituena. Lan banaketak eta espezializazioak eragiten duten sakabanaketa prozesu integratzaileekin bideratu behar da.Lan prozesu guztiak kanalizatu, bideratu eta batu behar dira ikastetxearen helburunagusiak lortzeko. | |
2015 | ||
Lehenik eta behin elementuak, ondoren oxigenoa eta hidrogenoa (6 pausoan). Hasteko, hortaz, oxigenoa eta hidrogenoa ez diren | beste elementu guztiak ohikoa den moduan doitu behar dira. | |
2019 | ||
Mike Leigh ek, aktoreak hasieratik inplikatzen ditu bere film bakoitzekosorkuntza prozesuan, gainera, inoiz ez die elkarrizketak idatzita dituen gidoi konbentzionalikematen, eta horrexegatik, bai zuzendariak eta baita aktoreek ere, horrela lan egin ezkero, istorioaren azpi testu osoa pausoz pauso sortu dute, eta honek, film sorkuntza prozesukofase guztietan ikertzeko eta ezagupena garatzeko aukerak bultzatuko ditu. Horrela lan eginez, inork ez du gidoirik behar, eta hau da benetako funtsa, pertsonaiek, motibazioak, helburuak, etakontutan hartzen diren | beste elementu guztiek eragiten dute aktorea hain ondo informatua egoteadena gogoratuko duela. Mike Leigh? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beste | 3 (0,02) |
Lehen forma
beste | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
beste elementu | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
beste elementu guzti | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |