Emaitzak: 7
2002 | ||
Zenbait pertsonek euskarazko klaseak ez zirela unibertsitatearen ardura argudiatu zuten arren, Joxe Azurmendirentzat, euskara irakastea, alfabetatzea, etab,. egin beharrezkoak baldin badira herrihonetan, Unibertsitateak | beste edozein tokik bezain egokia dirudi horiek denak egiteko, ez behintzatdesegokiagoa, haren eginkizun propioei oposatzen ez zaien artean eta neurrian bederen?. (Azurmendi, 1983: 148). | |
2003 | ||
Zenbait pertsonak euskarazko klaseak ez zirela unibertsitatearen ardura argudiatu zuten arren, Joxe Azurmendiren ustez «euskara irakastea, alfabetatzea, etab. egin beharrezkoak baldin badira herri honetan, Unibertsitateak | beste edozein tokik bezain egokia dirudi horiek denak egiteko, ez behintzat desegokiagoa, haren eginkizun propioei oposatzen ez zaien artean eta neurrian bederen». Azurmendi, | |
2007 | ||
Hizkuntza bat biziera bat da, bizitzaren misterio eta konplexutasun guztiagaz; hizkuntza bat indibiduo bat da, indibiduoaren nortasunarekin, bera gelditu gabe eraikiz doana. Ezer ez, nahi bada, | beste edozein tokitan ere hauteman daitekeena baizik. Baina Humboldt-ek hori dena beste inon baino hagitz nabariago eta osokiago hemen hauteman bide dizu, bere esanean («ungleich vollständiger und deutlicher») 156. | |
2009 | ||
Bertako saretik atera behar ez denez, ez da agertzen hurrengo urratsik, eta zuzenean eth0 interfazetik birbidaliko dira datagramak. Bigarren lerroa besterik ezeko bidea da (default ingelesez), hau da, | beste edozein tokitara joateko bidea. Hor bai agertzen dela hurrengo urratsa zein den (via 158.227.112.1), erabili behar den interfazeaz gain. | |
2012 | ||
Nola? Eta, ezagutu ez banu. Ni hara beharrean, | beste edozein tokitara joan izan banintz. Edo ta, Mirenek besteegitekoren bat egin beharragatik, edonora joan izan balitz? | |
Nola? Eta, ezagutu ez banu. Ni hara beharrean, | beste edozein tokitara joan izan banintz. Edo ta, Mirenek besteegitekoren bat egin beharragatik, edonora joan izan balitz? | |
2014 | ||
Testuinguru konbentzionaletan eta errepresentazio zientifikokoetanegindakoez gain, badira beste modu batzuk sexualki espezifikoak diren gorputzezberdintasunak ulertzeko. Kontuan hartuta sekulako ahaleginak egin direla gorputzariburuzko ikasketak biologiako ikasketen baitan mantentzeko eta gorpuztasunarenarrastoak | beste edozein tokitan ager daitezela saihesteko (adb.: afera epistemiko, artistiko, sozial eta kulturaletan, alegia, biologia hutsaren kanpoko bizitzarenedozein esparrutan), aurreikusgarria da gorputzaren kontaketa alternatiboak sortuzgero, matxinada gertatuko dela existitzen diren jakintzen egituran, eta, zer esanik ez, sexuen arteko interakzioak gobernatzen dituzten botere harremanetan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beste | 7 (0,05) |
Lehen forma
beste | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
beste edozein | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
beste edozein toki | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |