2004
|
|
5) Probintziako audientziak ezetsia probintziako audientziako magistratua bada, ezetsia kide izango ez dela. Probintziako audientzia atal bik edo gehiagok osatzen badute, ezetsia zein ataletako kide izan eta
|
beste
atal batek erabakiko du, edo atal gehiago izanez gero, ezetsia zein ataletan kide izan eta zenbakizko hurrenkeran hurrengoa den atalak.
|
|
Audientzia Nazionalaren lan arloko salaren magistratu bat edo bi ezesten badira, ezetsitako magistratua zein ataletakoa izan eta
|
beste
atalak, edo ezetsitako magistratua zein ataletakoa izan eta zenbakizko hurrenkeran horren atzetik dagoen atalak.
|
|
b) Probintziako audientziako burua edo magistratu bat edo gehiago ezesten badira, ezetsia zein ataletakoa izan eta
|
beste
atal bateko magistratu batek, antzinatasunaren araberako txandaren bitartez izendatuko denak. Atal bakarra egonez gero, Prozedura Zibilaren Legean jaso 107 artikuluaren bigarren paragrafoan ezarritakoaren arabera jardungo da.
|
|
Probintziako audientziako magistratu bat ezesten bada, probintziako audientzia osoak, edo, probintziako audientziak bi atal edo gehiago izanez gero, ezetsia zein ataletakoa izan eta
|
beste
atalak, edo ezetsia zein ataletakoa izan eta horren atzetik zenbakizko hurrenkeran dagoen atalak.
|
|
Adopzioa, gaitasunaren aldaketa judizialak, konkurtso, porrot edo ordainketa etendurari buruzko adierazpenak, absentzia edo heriotza, naziotasunarekin edo auzotasunarekin zerikusia duten egitateak, eta, orokorrean, inskribatzeko modukoak diren gainerakoak, jaiotza inskripzio egokiaren orri bazterrean inskribatuko dira, horien inskripzioa Erregistroko
|
beste
atalen batean egin behar dela beren beregi ezartzen ez bada.
|
2006
|
|
2 I. tituluaren III. kapituluari
|
beste
atal bat gehitu zaio, 5 atal moduan, eta «Konkurtso prozedura» izenburupean, hurrengo artikuluak osatzen du atal hori:
|
|
Horrela, lehenik eta behin, batasun printzipioa azpimarratu behar da, eta hori ikus daiteke, dela konkurtsoaren alde materialak eta prozesukoak arautzen direnean, dela konkurtsoaren alde subjektiboa jorratzen denean (merkatari diren eta ez diren zordunak barneratzen baitira), dela prozedura eratzen denean; guztiarekin, prozedura hori arras malgua da, konkurtsoa «borondatezkoa» zein «nahitaezkoa» izan daitekeelako, eta konkurtsoaren fase erkideak «hitzarmen» edo «likidazio fasea» ekar dezakeelako. Gisa bertsuan, aparteko garrantzia dauka konkurtso adierazpenaren ondoreei buruzko arauketak, ez duelako zerikusirik aurreko arauketarekin, eta, batik bat, merkataritzakoa izan arren, zuzenbidearen
|
beste
atal batzuk ere ukitzen dituelako. Horretara, lan kontratuen gaineko ondoreak aipa daitezke, hain zuzen ere, konkurtso adierazpenaren aurrekoak izanda, konkurtsopekoa enplegatzailea denetan.
|
|
b) Probintziako audientziako burua edo magistratu bat edo gehiago ezestentzinatasunaren araberako txandaren bi badira, ezetsia zein ataletakoa izan eta
|
beste
atal bateko magistratu batek, antartez izendatuko denak. Atal bakarra egonez gero, Prozedura Zibilaren Legean jaso 107 artikuluaren bigarren paragrafoan ezarritakoaren arabera jardungo da.
|
|
Probintziako audientziako magistratu bat ezesten bada, probintziako audientzia osoak, edo, probintziako audientziak bi atal edo gehiago izanez gero, ezetsia zein ataletakoa izan eta
|
beste
atalak, edo ezetsia zein ataletakoa izan eta horren atzetik zenbakizko hurrenkeran dagoen atalak.
|
2008
|
|
Administrazio doktrinari dagokion aldetik, TZNk eta EAAZk edo Ekonomia Administraziozko Foru Auzitegiak emandako ebazpenak nahiz kontsulten erantzunak aipatu behar ditugu. Aurrerago esan bezala, horiek guztiak ez dira Zuzenbidearen iturri eta alderdiei begira bakarrik dira lotesleak (kontsulten erantzunei buruzko arazoa, alabaina, ez da hain argia, baina hori
|
beste
atal batean jorratuko dugu). Nolanahi den ere, ebazpen nahiz erantzunok badute zelanbaiteko balioa, Herri Ogasunak legea nola interpretatzen duen erakusten baitute.
|
|
Horrenbestez, tributu zorra ordaindu dela ulertu ahal izateko, zor den kopuru bera (identitatea) ordaindu behar da oso osorik (osotasuna). Horretara, subjektu pasiboak ezin dezake Administrazioa behartu zatikako ordainketak onartzera (zatiezintasuna); azken baldintza hori gorabehera, zenbait kasutan Administrazioak ahalbidera dezake ordainketak gerotatu eta zatikatzea,
|
beste
atal batean aztertuko dugun bezala.
|