2005
|
|
Gisa bertsuan, ulertzen da hipoteka gaiei buruzko dekretu, agindu eta
|
beste
administrazio xedapen guztiak indarrik gabe geratzen direla, erregelamendu honetan ezarritakoaren kontrakoak diren heinean.
|
2007
|
|
Izaera pertsonaleko datuak, administrazio publikoek euren eginkizunak betetzeko bildu edo prestatutakoak, ez zaizkie komunikatuko
|
beste
administrazio publiko batzuei, eskumen desberdinak edo gai desberdinei buruzko eskumenak egikaritzeko, salbu eta fitxategia sortzeko xedapenek, edo komunikazio horren erabilera lerrun handiagoarekin arautzen duten xedapenek, agindu dutenean komunikazio hori, edo komunikazioaren helburua denean datuak gerogarrenean xede historiko, estatistiko edo zientifikoekin tratatzea.
|
|
Alten, bajen edo datu aldaketen eskabideak aurkezten badira Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiaren beste probintziako zuzendaritza batean edo honen
|
beste
administrazio batean, edo azaroaren 26ko 30/ 1992 Legearen 38.4 artikuluak ezarri tokietan, kontuan hartuko da erregelamendu honen 27 artikuluko 1.1 idatz zatian eta, hala denean, 39 artikuluan xedatutakoa.
|
|
Aurreko artikuluak aipatu erregistro eta agiri sistemetako datuak Gizarte Segurantzaren erakunde kudeatzaileek eta zerbitzu erkideek erabiliko dituzte euren xedeetarako. Hori gorabehera, datu horiek
|
beste
administrazio publiko batzuei eman behar zaizkie, azaroaren 26ko 30/ 1992 Legearen 4 artikuluan ezarritakoaren arabera, eta, bereziki, zerga administrazioei, ekainaren 20ko 1/ 1994 Legegintzazko Errege dekretuak onetsi Gizarte Segurantzaren Lege Orokorraren testu bateginaren 36.6 artikuluan ezarritakoaren arabera. Halaber, laren 29ko 5/ 1994 Legegintzazko Erre datu horiek eman behar zaizkie parlamentuko batzorde ikertzaileei, apirige dekretuak xedatutakoaren arabera, eta hauteskundeak sustatzeko ahalmena duten sindikatuei, martxoaren 24ko 1/ 1995 Legegintzazko Errege dekretuak onetsitako Langileen Estatutuari buruzko testu bateginaren 67 artikuluan ezarritakoaren arabera.
|
|
2) Lege horrek zehatu arau hausteak egiten dituztenean Gizarte Segurantzaren administrazioko edo
|
beste
administrazio publiko batzuen zerbitzuko funtzionarioek, kontuan hartuko da lege horren 42 artikuluan eta ondorengoetan, eta Funtzio Publikoa Eraldatzeko Neurrien abuztuaren 2ko 30/ 1984 Legearen 31 artikuluan xedatutakoa. Halaber, kontuan hartuko da Estatuko Administrazioko Funtzionarioen Diziplinari buruzko Erregelamendua onetsi zuen urtarrilaren 10eko 33/ 1986 Dekretuan eta osterantzeko xedapen osagarrietan xedatutakoa.
|
|
2 Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiak koordinazio egokia izango du, Gizarte Segurantzaren erakunde kudeatzaileekin eta Enpleguaren Institutu Nazionalarekin, noiz eta, erregelamendu honetan xedatutakoarekin bat etorriz, Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiak berari dagozkion eginkizunak gauzatu eta eginkizunok ukitzen dituztenean erakunde horiei eratxikitako kudeaketa eta eginkizunak. Horrek ez diemenak koordinatzeari ere, Herri admi kalterik egingo, Diruzaintza Nagusiak
|
beste
administrazio publiko batzuekin dituen harremanei, ezta administrazio organo desberdinen artean eskunistrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio prozedura Erkideari buren 4 eta 18 artikuluetan eta gainerako aplikazio eta garatze xedapenetan ezaruzko azaroaren 26ko 30/ 1992 Legearritakoaren arabera
|
|
1) Eskabide, aukera adierazpen eta osterantzeko komunikazio horiek aurkezten direnean Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiaren beste probintziako zuzendaritza batzuetan edo honentan,
|
beste
administrazio batzuetako erre beste administrazio eta bulego batzuegistroetan, posta bulegoetan, edo Espainiak atzerrian dituen diplomaziako ordezkaritzetan edo kontsuletxeetako bulegoetan, eskabide, aukera adierazpen eta osterantzeko komunikazio horiek jaso dituen unitate edo bulegoak, egun berean edo hurrengo egun baliodunean, agiri horiek bidaliko dizkio artikulu honen 2 idatz zatiaren arabera...
|
|
1) Eskabide, aukera adierazpen eta osterantzeko komunikazio horiek aurkezten direnean Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiaren beste probintziako zuzendaritza batzuetan edo honentan, beste administrazio batzuetako erre
|
beste
administrazio eta bulego batzuegistroetan, posta bulegoetan, edo Espainiak atzerrian dituen diplomaziako ordezkaritzetan edo kontsuletxeetako bulegoetan, eskabide, aukera adierazpen eta osterantzeko komunikazio horiek jaso dituen unitate edo bulegoak, egun berean edo hurrengo egun baliodunean, agiri horiek bidaliko dizkio artikulu honen 2 idatz zatiaren arabera agiri horien izapideak egiteko esku...
|
|
Hala ere, administrazio egintzak legearen eta zuzenbidearen mende daudenez, horien legezkotasuna eta berdintasun printzipioa errespetatu diren erabakitzeko azken hitza epaitegi eta auzitegiek dute. Horrenbestez, Administrazioak berdintasuna urratu egin duela frogatu nahi bada, eta horretarako
|
beste
administrazio egintza batzuen aurrekariak alegatzen badira, eta horietan, kasu honen antzekoak izanda, administrazioak erantzun desberdina eman badu, arretaz aztertu behar da zer den zehazki «konparazio osagai» gisa alegatzen ari dena. Edozelan ere, berdintasun printzipioa urratzeagatik antolamendu juridikoaren aurkakotzat jotzen diren administrazio egintzei normalean bide judizialetik errekurtsoa jartzen zaienez, organo judizialek izango dute azken hitza Administrazioak berdintasun printzipioa eragingarritasunez aplikatu duen erabakitzeko.
|
|
GEEAren doktrinari jarraituz (1981eko maiatzaren 6ko epaia. Buchholz kasua?), Konstituzio Auzitegiak esandakoaren arabera, Konstituzioan pertsona guztiek benetako babes judiziala lortzeko eskubidea dutela ezartzean, pertsona fisiko eta juridikoak, naziokoak eta atzerrikoak barruan daudela ulertu behar da, eta eskubide hori eskubide eta interes legitimoak ukitzen dituzten prozesu guztietara hedatzen dela, baita beste pertsona batzuek hasitako prozesuetan alderdi izateko eskubidera ere, prozesu horietan eskubide eta interes legitimoak ukitzen badira (apirilaren 12ko 64/ 1988 KAE; urriaren 17ko 287/ 1994 KAE). ...harago joanda, salbuespen moduan onartu du pertsona juridiko publikoak ere eskubide horren titularrak direla antolamendu juridikoak prozesuan alderdi izateko gaitasuna aitortzen badie horien jarduera ez administratibotik edo publikotik eratorritako eskubide eta interes legitimoak defenditzen dituztenean; izan ere, kasu horretan hirugarrenen egintzen aurrean erreakzionatzen dute (partikularrak edo
|
beste
administrazio publiko batzuk) eta horiei ezin diete euren borondatea ezarri horien aurrean ez dutelako gehiegizko botererik, auzi horietan pertsona publikoek ez baitute pribilegio edo onurabide prozesalik eta edozein partikularren moduan justizia eskatzen baitute, prozesura heltzeari eta horretan babesgabezia ez jasateko eskubideari dagokienez (KAE hauek: apirilaren 12ko 64/ 1988; ekainaren 19ko 91/ 1995; uztailaren 8ko 123/ 1996; uztailaren 26ko 175/ 2001; urriaren 9ko 173/ 2002; apirilaren 23ko 74/ 2003; martxoaren 23ko 45/ 2004, etab.).
|
2008
|
|
Lurralde Historikoetan, zor osoaren ordainketa edo horren zati batena eten egingo da hamabi hilabeteetan zehar, bermerik ekarri gabe, tributu zorra
|
beste
Administrazio bati bidegabe ordaindu zaionean.
|
|
Hurrengo kasuetan, zergadunak Gordailuen Kutxa Orokorrean edo
|
beste
Administrazio baten pareko organoan zainpetu edo kontsignatu dezake ordainketaren dirua:
|
|
a) Datu zein txostenak eskatu zaionean
|
beste
Administrazio bati Espainian ala Europar Batasuneko estatukideetan. Halakoetan, epea, gehienez, sei hilabeteetan geldiaraz daiteke, edo hamabi hilabeteetan beste Estatu bati eskatu behar zaionean.
|
|
Ebazpena emateko gehieneko epea urtebetekoa da. Ebazpen horren aurka ezin da
|
beste
administrazio errekurtsorik jarri, baina Administrazioarekiko auziak zabalik geratzen dira.
|