Emaitzak: 6
2013 | ||
Guztira, 40 ikasleren inkestak jaso ditugu, eta hona hemen | bertatik ateratako emaitza nagusiak. | |
2015 | ||
Ondorengo lana izan da ahozko hizkuntza lantzeko helburu komunikatiboak erabaki eta Sekuentzia Didaktikoak (aurrerantzean SD) sortzea. SDen eraginkortasun maila ebaluatu dute ikasle eta irakasleek, eta | bertatik ateratako emaitzen bitartez berregin eta berrantolatu dira abiapuntuko SDak. Material didaktikoaren egokitzapenari erreparatzeaz gain, ikasleek haien bitartez egindako ahozko ekoizpenak jaso eta aztertu dira (esku hartze aurretiko ekoizpenak —aurre testuak— eta esku hartze ondorengoak —ondo testuak—), eta azkenik, irakasleek ahozko hizkuntzaren ikaskuntza irakaskuntza prozesu guztiaren gainean egindako gogoetak jaso dira elkarrizketa ezberdinen bitartez. | |
Jaurlaritzaren HEHOBA diru-laguntza baliatuta, irakurleek tokikoen ildo editorialaz zein produktuen kalitateari buruz zeukaten iritziaz edota berauek kontsumitzen ematen zuten denboraz azterketa egin zuen Aztikerrek, Topaguneak eskatuta; | bertatik ateratako emaitzen oso balorazio positiboa egin zuten tokiko hedabideek. Ikus horri buruz Topagunea, 2011: | |
Azterketa horien emaitzak eta iritziak aurrean ditugula, artikulu honen helburua Elgoibarkotoponimoek dituzten ezaugarri dialektalak eta izan duten bilakaera ikustea da, bilakaerarik egon bada; toponimoek diakronian izan duten eboluzioa ikertzea. Langintza horren bideari hasiera emateko, 1346tik gaur arte bildutako toponimoetan Elgoibarko muga dialektalean aldaketarik egon den aztertudugu, | bertatik aterarako emaitzek Elgoibarko hizkeraren eboluzioaren berri emango digutelakoan.. | |
2017 | ||
Bigarren muga datuen bilketari dagokio. lanean zehar argi azaldu dudan bezala, hemen jasotako laginak, lehen hurbilketarako balio dezakeen arren, ez du ondorio oso sendoak eskaintzeko balio. horretarako, baliabide gehiago izan eta lagin askoz handiagoa hartzea beharrezkoa litzateke, | bertatik ateratako emaitzak benetan adierazgarriak izan daitezen. | |
2022 | ||
Gorago aipatu bezala, ikerketa gauzatzeko, hasteko, parte hartzaileei galdetegi bat bidali zitzaien eta, | bertatik ateratako emaitzak aztertuta, hainbat profil bereizi genituen, euskara gehien erabiltzen zutenak eta jarrera aldekoena zeukatenak proaktibotzat hartu genituelarik. Gero, hauekin eztabaida talde bat eta hainbat banakako elkarrizketa egin genituen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 6 (0,04) |
Lehen forma
bertatik | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
UEU | 1 (0,01) |
HABE | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bera atera | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bera atera emaitza | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |