Emaitzak: 3
2001 | ||
Horrelako ikasketen abantaila nagusia, dena den, bestelakoa da: | bertara doazen pertsonen bizi eskarmentu, zentzu praktiko eta esku hartzeko joerari esker, kezka, idatzi gabeko ezagutza edo bizitza osoan zehar landuriko trebeziak trukatzeko aukera, alegia. | |
2010 | ||
Hasieran adineko batzuek ez zuten ondo barneratu, baina orain denek errespetatzen dute. Are gehiago, gaur egun | bertara doazen pertsona gehienak kerik gabeko gune baten bila heltzen direla gaineratu du. Langileek ere biziki eskertu dute kerik gabeko taberna batean lan egitea. | |
2016 | ||
Kontratua hitzezkoa zen, beraz ez nuen ezer gehiago egin behar izan.Nolakoa da AuPair moduan aritzea. Nire kasua nahiko berezia da, AuPair moduan lan egiteaz aparte hezkuntza libertarioko proiektu baten parte hartzen baitut. Beraz, esperientzia bezala oso aberasgarria izaten ari da eta, aldi berean, gauza asko ikasteko aukera eman dit.Badago bertako gobernuaren partetik | bertara joandako pertsonentzako laguntzarik. Egia esanda ez dakit, izan ere, lehen esan bezala nire kontratua hitzezkoa da, ez dago AuPair lana arautzen duen legerik, beraz nire egoera ez da gutiz erregularra. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
bertara | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
aiaraldea.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bertara joan | 2 (0,01) |
bera joan | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
bertara joan pertsona | 2 (0,01) |
bera joan pertsona | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |