Emaitzak: 5
2019 | ||
Eta zertan antzeman eragina? Bada, aurreneko intuizio unea okerregi ez badabilkigu, | bertan parte hartu zuen Larramendi ospetsuaren hitzaurre entzutetsuan eta Mendibururen obran bertan erraz identifika daitezkeen hainbat ezaugarri eta baliabideren erabileran eta, hartaz gainera, idazteko modu finkorik ez egoteak zekarren anabasa gisakoa ere bereganatu bide zuelako lesakarrak. | |
2020 | ||
Haur, nerabe eta gazteak egoera soziolinguistikoaren parte diren neurrian, aukera izan lukete | bertan parte hartzeko. Ildo horretatik joanda, bereziki iradokitzailea iruditzen zaigu Richard Henne Ochoa eta Richard Baumanek egindako proposamena: | |
Hau da, ereduko kirola proiektuaren esperientzia aberats eta emankorraren ostean, hauxe galdetu nahi diogu geure buruari: 14 Zer ikasi dugu proiektu honetan? Zer erakutsi digute | bertan parte hartu zutenek. Zer diosku kirol munduak gure egungo gizarteari buruz? | |
Batetik, begirale eta entrenatzaileen jarduna euskaraz izango zuen kirol aisialdi antolatua modu esperimentalean arloko eragileekin eratzea, ereduko kirola izena hartuko zuena. Bestetik, ereduko kirola egitasmo horren eraketa prozesuaren eta | bertan parte hartuko zuten eragileen ahots ezberdinen gaineko ikerketa egitea: helduena (gurasoak, ikastetxeak, udalak, klubak...) eta, batez ere, haur eta gazteena (jardueretako partaideak zein entrenatzai9 Egitasmoaren lehenengo urtean (ikasturtea) Euskaltzaleen Topaguneak hartu zuen bere gain esku hartzea gauzatzeko ardura. | |
2023 | ||
Horregatik, harrera eta murgiltze plan hau egikaritzeko ardatza eta oinarria haurren balorazioa eta autoerregulazioa izanik, Pulunpa (e) ta Xin! ek haurrak ikastolan euskaraz integratzeko prozesu inklusibo horri ezinbesteko ekarpena egin diola pentsatzen dugu. Eta hori ondorioztatu dugu, noski, | bertan parte hartu duten eragile guztiek egin dituzten balorazioak aintzat hartuta: haurrak pozik sartu eta irten dira saioetatik, eta esku hartzea bideratu duten profesionalek (hezitzailea, tutorea, orientatzailea) prozesuan zehar euren ustez haurrak nola sentitu diren baloratzean oso positiboki egin dute (3,7 puntukoa izan da erantzunen batezbestekoa). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
bertan | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bertan parte | 4 (0,03) |
bera parte | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
bertan parte hartu | 4 (0,03) |
bera parte hartu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |