Emaitzak: 7
2007 | ||
Basaburua haranaren zoko batean, bidea hantxe amaitzen den Zuberoako herri bakarrean bizi arren, etxebartarrak harrera on egileak izan gara betidanik. Esperientzia | berriekin topo egitea laket zaigu eta gertaera guztiz ezohikoak ere ikusmin eta jakin minez hartzen ditugu. Horiek horrela, Etxebarre 007 bezalako ikusgarri guztiz berezi eta berritzailearentzat leku egokienetatik izan zitekeen. | |
2010 | ||
Baliteke ordurako Greenpeace n ez egotea, baina beste arlo eta ikuspegietatik eragiten ahaleginduko naiz. Helmugarik gabeko bidea da gurea, pauso bakoitza eman ahala elementu | berriekin topo egiten duzun bidaia apasionantea. Finean, zer kausa hoberik zeure etxea eta zeure lurra defendatzea baino. | |
2011 | ||
ageri dira. Horrek, era berean, erronka | berriekin topo egitea dakar, esate baterako, nola kudeatu eleaniztasun eta kulturaniztasun hau. Galdera hau bereziki interesgarria gerta liteke hizkuntza gutxituak dituzten herrialdeetan. | |
Iberiar penintsulan ia landare guztiak aurkitu zirela uste zenean, aurkikuntza horrek berretsi egiten du Espainiak biodibertsitate gune gisa zuen egoera pribilegiatua. “Espainian zaila da espezie | berriekin topo egitea. Aztertzen ari garen landare taldearen konplexutasunaren araberakoa da”, dio Antonio Galán de Merak, Madrilgo San Pablo CEU Unibertsitateko Biologia (Botanika) saileko egile nagusi eta ikertzaileak. | |
3 Antsietatea saihestea Askotan, lehen eskola egunari aurre egiteak tentsioa eta antsietatea sortzen die ikasleei, eta, kasu batzuetan, baita gurasoei ere, batez ere ikaslea lehen aldiz eskolara joaten denean, ziklo akademiko berri bati ekiten dionean edo ikastetxez aldatzen denean. Banantzeak edo irakasle eta lankide | berriekin topo egiteak sortzen duen angustia txikiagotu egin daiteke, baldin eta gurasoek “eskolara itzultzea adierazten duenaren ikuspegi positiboa ematen badiete seme alabei”, Esther, psikologoak dioen bezala. | |
Hori dela eta, programak lehentasuna eman dio “bereizkeria bikoitzeko” egoeran dauden pertsonen parte hartzeari, hala nola, emakumeak, inolako ezagutza teknologikorik ez duten pertsonak edo landa inguruneko biztanleak. “Pertsona horietako askorentzat, teknologia | berriekin topo egin dute, eta esperientzia aberasgarria izan da lana bilatzeko orriak erabiltzen ikasteaz gain”, dio Garcíak. “Alfabetización TICmóvil” COCEMFEko Enplegu Sailak eta Vodafone Fundazioak elkarrekin garatutako programa da, eta Salamancan, Iruñean, Coruñan, Getafen, Caspen eta Sevillan eman da. | |
2015 | ||
Ausentziaren presentziaz ari gara. Ez erantzunak bilatzeko, galdera | berriekin topo egiteko baizik. Gure ekite artistikoan ez ditugu erantzunak topatzen, ez gara antropologoak, ez filosofoak, ez politikariak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berri | 7 (0,05) |
Lehen forma
berriekin | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
berri topo | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
berri topo egin | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |