Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2012
‎historiak jendartearen konformismo eszeptikoa eragitea, memoria desmitifikatzeko ahaleginean. Konformismo horrek, era berean, erraztasunhandia dauka mito berriak txertatzeko, baina boterearen politika gisa sorturik eta moduez kritikoan. Galtzaileen memoria historikoak bazeukan gaitasuna intsumisiorako etamobilizaziorako, baina konformismoak «memoria» berri bati bide eman diezaioke: garaileen «memoria», otzantasuna eta konformismoa besterik eragiten ez duena.
‎Eta, ingurune sozio-kultural literarioa marraztu ondoan, azaldu duguTxillardegik nola lortu zuen hazi ideologiko berriak txertatzea, kristautasunarekinhautsi gabe30, hein handi batean etorkor jokatuz, bereziki Unamunoren eraginpean.
2017
‎– Egoerarekiko hausnarketan aldagai berriak txertatzeko ikasleak animatzea.
‎– Egoerarekiko hausnarketan aldagai berriak txertatzeko ikaslea animatzea.
‎– Egoerarekiko hausnarketan aldagai berriak txertatzera ikasleak animatzea.
‎(Fincher eta Petre, 2004) liburuan dioen bezala, hainbat arlo jorratzen ditu informatikaren hezkuntzaren ikerkuntzak: Ikasleen ulermena; Animazioa, irudikapena eta simulazioa; Hezkuntza metodologia; Ebaluazioa; Hezkuntzarako teknologia; Lan munduko jarduteak ikasgelara transmitzea; Garapena eta teknologia berriak txertatzea; Aurrez aurreko hezkuntzatik urruneko hezkuntzarako aldaketa; Informatikaraikasleak erakartzea eta mantentzea; Diziplina eratzea.
‎Egindako ikerketak aurreko zerrendako hauek jorratu ditu: Diziplina eratzea; Garapen eta teknologia berriak txertatzea, Hezkuntzarako teknologia eta Hezkuntzarako metodologia; Ikasleen ulermena; etaEbaluazioa.
‎3.2 Garapen eta teknologia berriak txertatzea, Hezkuntzarako teknologia etaHezkuntzarako metodologia
‎Informatikan ez da erraza izaten bereiztea ea garapen eta teknologia berriak txertatzen ari zaren alahezkuntzarako teknologiak erabiltzen ari zaren. Ikerketa honekin hasi aurretik S/ I gaia lantzeko konputagailu pertsonalak (PCak) erabiltzen ziren.
2019
‎Etorkizunera begira, ikerketa gai hau gehiago garatzeko, errepikapenaren ondorioz sortutakoerantzun emozional berriak txertatzea posible litzateke. Esaterako, Jiang Zhik 2006an humoretikjorratutako Aurrera!
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia