Emaitzak: 5
2009 | ||
Tresnabatzuek, aitzindari izan ziren MDQ (Moos, 1968) edo PAFen (Halbreich eta beste, 1982) ezaugarrietatik abiatuz sortu dira (sintomatologia, diseinua, etab.), eta eurengarapena eta balidazioa lehengo tresnek dituzten arazo eta gabezia berak azaldukodituzte. Honi irtenbidea eman nahian, eta aurrekoen mugak gainditzeko, Haywood, Slade eta King-ek (2002) proposatu dute tresna | berriak ikuspegi berri batetikgaratzea. Ikuspegi berri honek emakumeek euren sintomatologiaren inguruandituzten bizipenen ikerketa kualitatibo eta sistematikotik abiatzea proposatzen du, konstruktuaren definizio egokia eta, hortik abiatuta, operazionalizazio aproposaegin ahal izateko. | |
2012 | ||
Dena dela, oro har gehienok uste dugu gure egoera emozionala faktore exogenoen araberakoa dela (umore aldaketak, hormona gorabeherak, kanpoko gertakariak, etab.). Era horretan, uste dugu gure bizitza emozionala gure kontrolpetik at dauden kanpo zurrunbiloen menpekoa dela erabat. Baina paradigma emozional | berriak ikuspegi eta jokabide zahar hori aldatu nahi du. Adimen emozionalaren edota diziplina emozionalaren bidez, badaukagu gure emozioak, eta are besteenak? | |
2016 | ||
Egiazko informazioa eskaini beharrak ez du esan nahi immigrazioaren gaineko | berriak ikuspegi utilitarista hutsera mugatuko direnik, alegia, eskulana falta duten sektoreetan, Gizarte Segurantzako kotizazioetan, biztanleriaren adin banaketan eta abarretan egiten duten ekarria ez da izango argumentu bakarra. | |
2019 | ||
– Toki entitateen ESEP (Euskararen erabilera Sustatzeko Ekintza Plana) eta administrazioetako langileei begirako EENP (Euskararen erabilera Normalizatzeko Plana) planen estrategia | berriak ikuspegi bateratuaz landu. | |
2021 | ||
Zertarako izan behar du irakasleak komunikatzaile ona ikasle eta irakasleen arteko komunikazio eten nahi bada? Batetik, komunikatzaile aparta izatea eskatzen zaio baina, bestetik, komunikatu behar ez duenik esaten zaio, ikasle aktiboaren ibilbidean eragin ez dezan; amaitzeko, zentzu berean, zertarako izan behar du irakasleak aditua ildo pedagogiko eta psikologiko ezberdinetan, paradigma | berriak ikuspegi eta metodologia jakin bat ezarri nahi duenean. Zertarako irakasleak askatasun eta autonomia galduz doazenean, maizegi eskuak lotuta dituztenean? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berri | 5 (0,03) |
Lehen forma
berriak | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
EITB - Argitalpenak | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berri ikuspegi | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
berri ikuspegi bateratu | 1 (0,01) |
berri ikuspegi berri | 1 (0,01) |
berri ikuspegi utilitarista | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |