Emaitzak: 6
2010 | ||
Euskal Autonomia Erkidegoan behintzat, euskararen erabileraren bitarteko hezkuntzan emaitza onak lortzen direla ikusita 3H bezala ingelesaren jabekuntzan ere lortzen direlako, lehen ondorio modura egileak eredu | berri bat proposatzen du: ‘Continua of Multilingual Education’ deitzen dio proposamen berriari, edozein hezkuntza elebidunentzat eta eleaniztunentzat baliagarria izan daitekeena. | |
2015 | ||
Beharrezkoa jotzen den lanketa berri horri lotuta, testu honen bigarren zatian hainbat elementu jarri nahi dira mahai gainean. Helburua ez da, inola ere, transmisioa ulertzeko edo garatzeko eredu | berri bat proposatzea, transmisioaren etorkizunaz burutu beharreko hausnarketan hainbat elementu ekartzea baizik. | |
euskararen kontrako diskurtsoei mugimendu feministak erabilitako teoria eta praktiketako hainbat irakaspen egiteko nahia da. Egileak" hizkuntza aktibismo berri baterako proposamen kontzeptual eta praktikoak" mahai gaineratzen ditu, euskararen normalizazioaren alde bidezidor | berri bat proposatuz. | |
2018 | ||
Eta esan daiteke jasotako emaitzek argi berria ekarri dutela hainbat esparrutan, esate baterako, gune soziolinguistiko desberdinetan, haurren edota helduen presentziaren araberako portaerak bereizteko orduan. Horrela, udalaren gaitasun mailaren eta euskararen erabileraren arteko harremana aztertuz, udalmailako tipologia | berri bat proposatzera dator Olatz Altuna bere artikulu honetan. | |
2019 | ||
Hitzaurre gisa – Mikel Ozaita Azpirotz herriko hizkuntza komunitatea hobeto autogobernatzeari buruz artikulua idatzi du Mario Zubiaga parte hartuz taldeko ikerlariak. des demokratizazio joeren garaian" gobernantza" klasikoak dituen mugak adierazteaz gain, bide | berri bat proposatzen du; Lurralde Gobernantza demokratikoa. Bide horretarako teknologiak eta datuen kudeaketa deszentralizatuak dituzten potentzialitatea adierazgarria dela jasotzen badu ere, oinarrizkoena lurraldean errotutako komunitatea eta balio eta mundu ikuskera komuna partekatzean datzala defendatzen du. | |
2021 | ||
Azkenik, Eskola Futura egitasmoa dago. Izan ere," Akitania Berria Euskadi Nafarroa Euroeskualdeak [ikasleen] formakuntzarako dispositibo | berri bat proposatzen du frantses/ euskara(...) eskola publiko elebidunetan irakasteko eskatzen den heziketa eta oposaketa prestatzeko" (Eurorreg Poctefa, 2021). Eskola Futura Interreg Poctefa europar funtsak diruztatutako mugaz gaindiko proiektua da eta euskarazko formakuntza linguistiko horrek oposaketak gainditzeko beharrezkoa den hizkuntza maila lortzen ahalbidetzen du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berri | 6 (0,04) |
Lehen forma
berri | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
berri bat | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
berri bat proposatu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |