Emaitzak: 7
2001 | ||
Beraz, beste kausa baten eraginez sortzen ez den lehen kausa bat onartu behar da. Halako kausa baten ezaugarrien artean berezkotasun absolutua onartu dugu, hau da, besteren eraginik gabe | berez ekiteko ahalmena, eta Kantek horri askatasuna deitzen dio. | |
Funtsean, beraz, ez dago benetako antinomiarik, baizik eta baiezta daitezkeen bi esakune ditugu. Esperientziaren munduan antitesia zuzena da, hau da, espazioan eta denboran ez dago | berez ekiten hasten den ezer, zeren gertaera orok kausa bat baitu. Hala ere, tesia ez da faltsua, zeren beste kausalitate mota bat posible da, denboraz eta espazioaz at dagoena, hau da, gertaera bat izan gabe esperientzian eragiten duena, determinatzailea izanik determinagarria ez dena. | |
2009 | ||
Hark 50eko hamarkadan Napoliko tradizioa beste erritmo batzuekin nahasten jakin zuen eta musikan umorea sartu zuen artista handi baten omenez hartu zuen bere abizena. Tonino Carotonek | berez ekin dio bide horri, Burgosen jaio eta Iruñean hazi zen musikari honek euskal rock erradikala indarrean zegoenean Kojon Prieto y los Huajalotes taldearekin harremana izan ondoren. Taldearen lan ezagunenetako bat (Insumisión) berak egin zuen.Lan horretan, sasoi hartan gizonezkoentzat nahitaezkoa zen soldadutza egiteari uko egiteagatik Antonio de la Cuestak kartzelan eman zuen urtebetean bizi izan zituenak kontatu zituen. | |
Zalea da, udaberri sarrerako iltzarra | berez dakizkien eguraldi kontu batzuk erakusgai ekartzen. Gaurkoan ere, erakusleihoa hornitu ez ezik, ornatu ere baietz egingo nuke apustu, bihar ornamentu xuriz dena edertzeko kapaz baita aurpegi zuri zabaleko ilargi amandre panpoxa. | |
2011 | ||
Ez da ahaztu behar etxeko lanak funtsezko tresna direla irakasleak ikaslearen aurrerapenak egiazta ditzan eta ikasgelan emandako edukiak eraginkortasunez bereganatu ote dituen. Kasu honetan, gurasoen parte hartzeak zuzentze eta konpontze lanak bezalako urratsak eskatzen baditu, oso zaila da irakasleak “ikasleak | berez dakiena eta egiten duena eta oraindik menderatzen ez duena bereiztea” esan dute psikologiako aditu horiek. Irakasleak pentsa dezake ikasleak ondo ulertu dituela edukiak eta ez duela zailtasunik horiek aplikatzeko. | |
2012 | ||
Arazoa zera da, eskolak | berez ekiteko gaitasun mugatua duela (espazioa, denbora eta hezitzaileek eragin dezaketen alderdiei dagokionez). | |
2019 | ||
Izan ere, kontu hau bezalakoak gerran bakarrik izaten dituk. Oraingotik ez gaituk libratuko asots, jazarpen eta borrokaldirik gabe; horregatik behar diat norbait gerran ikasi duena nola eraso gizon talde batekin, nola atzeman pertsona bat bere etxean eta seguru ekarri handik; norbait | berez dakiena zer egin oztopoak aurkitzen baditu, nire aginduen zain egon gabe; hitz gutxitan, behar diat norbait gerraren artea goitik behera ulertzen duena, eta onartuko duena ez osperik ez sustapenik ekarriko dion kontu batean nahastea; horretarako, ordea? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
berez | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Jakin liburuak | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berak ekin | 4 (0,03) |
berez ekin | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
berak ekin ahalmen | 1 (0,01) |
berak ekin gaitasun | 1 (0,01) |
berak ekin hasi | 1 (0,01) |
berez ekin eguraldi | 1 (0,01) |
berez ekin zer | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |