Emaitzak: 2
2011 | ||
“Seme alabak zaintzen uzten dituzte, baina, normalean, ez dute eskatzen modu batera edo bestera hezteko; beraz, aitona amonek ez dakite zer egin behar duten”, adierazi du Megíasek. Hori dela eta, aitona amonek ez dakite | beren hezkuntza irizpideak, gurasoenak edo adingabeen gurasoekin lan hori adostea. Seme alabak hezteaz arduratzen diren aiton amona askotan gertatzen den itomen sentsazioa saihesteko, lanak “berezkoa dena aldarrikatzeko beharra” defendatzen du, hala nola, gozamenez bilobekin harremanetan jartzeko eskubidea, eta ez soilik haiek zaintzeko, eta “mugak ezartzeko beharra”, beste jarduera batzuk egiteko denbora propioa izateko. | |
2017 | ||
Arestian ikusi bezala, ezagutzaren dimentsio unibertsal eta partikularrak badu zerikusirik hezkuntzarekin, zeren mundu osoan zehar internazionalizatzeko joera erakusten baitu. Estatuek | beren hezkuntza irizpideak estandarizatu egiten dituzte kalitatea handitzeko xedearekin. Fenomeno hori, gainera, ezinbesteko zerbait bezala, globalizazioaren laudoriozko prediku bat bezala, ikusten da, kontingente eta historikoa baino ez dena beharrezkotzat hartuz eta orainaren ulergarritasuna ezinduz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 2 (0,01) |
Lehen forma
beren | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
berak hezkuntza | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
berak hezkuntza irizpide | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |