Emaitzak: 8
2003 | ||
Politika lan funtsezko hori analizatzea eta deskribatzea maite zuen Michel de Certeauk baina aitortzen zuen gero bortizkeriak egin dezakeen hizkuntzaren desmitifikazioak bidea irekitzen diola bataila politiko egiazkoari, eta ez literario hutsari, horrek adierazten baitu | beren ezberdintasuna defendatu eta bultzatzeagatik zanpatuak direnekin hartzen ditugula seriotan haien arrisku berak. | |
2008 | ||
Helburuak eta bitartekoak oso argi dituzte: «Fede katoliko, protestante nahiz bestelakoa duten edota fedegabeak diren gurasoek beren haurrak ikasketa partekatuen giroan elkartuz, umeek | beren ezberdintasunak ulertzen, errespetatzen eta onartzen ikas dezakete. Heziketa integratua hautatuz, umeek eta gurasoek Irlanda iparraldeko bake eta adiskidetzeari ekarpena egiten diote». | |
2009 | ||
Ikuspuntu honen arabera, beharrezkoa izaten da lurralde zehatz batean dauden talde kulturalen eta elkarbizitza baketsu eta sortzailea bultzatuko duen giza aniztasunaren balorazio eraginkorra egitea. Aniztasuna baloratzeak esan nahi du instituzioek eta komunitateko kideek | beren ezberdintasun eta berdintasunen onuren berri edukitzea, eta jatorri anitzeko pertsona eta taldeen arteko erlazio jasangarriak eraikitzea. Esparru honetan burutu diren ikerketek erakutsi dutenez, talde arteko harremanen hobekuntzara zuzenduriko programak (populazio emigrantea vs autoktonoa) gizarte esku hartzeen inplementaziorako erreferente onak dira. | |
2011 | ||
Bigarren manifestua ez dago desgaitasunaren erakundeei mesede egiteko bakarrik pentsatua, baizik eta Europar Batasunean ezgaitasuna duten emakumeen eta nesken gizarte jasangarritasunaren eta bizi kalitatearen aldeko apustu zabalago baten parte da. Izan ere, Europar Batasuneko politiketan eta legeetan islatuta daude | beren ezberdintasunak bizitzaren eremu guztietan amaitzeko. | |
2014 | ||
Lehen harreman honek ez du esan nahi ezagutza garatzen dela, lehendabiziko esperimentazio praktikoan bilakatzen da, gerturapen moduko bat beren hizkerara. Eta hizkeraren jolas honek | beren ezberdintasunak ezereztatu eta berdintzen laguntzen du. | |
Mitoa bera ihauteria bezain hedatua ote da? Euskal Herria ihauteri herri da, denak desberdinak eta batzen gaituzte | beren ezberdintasunean. | |
2016 | ||
Ez zen gutiestekoa egutegi horren ekarpena. Bistan da hor dela SEASKA rena, ikastolen sustengatzaileek erosten duguna, bainan | beren ezberdintasunean elgar osatzen zuten. | |
2021 | ||
Horretarako, Grandik esku hartzeko eskatu die nazioarteko potentzia nagusiei: «Konponbiderako, beharrezkoa da munduko liderrek eta eragiteko ahalmena duten pertsonek | beren ezberdintasunak albo batera uztea eta ikuspegi politiko egoistak baztertzea». Haren esanetan, ezinbestekoa da «bakea, egonkortasuna, eta kooperazioa indartzeko» lan egitea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 8 (0,05) |
Lehen forma
beren | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Berria | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berak ezberdintasun | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
berak ezberdintasun albo | 1 (0,01) |
berak ezberdintasun bizitza | 1 (0,01) |
berak ezberdintasun defendatu | 1 (0,01) |
berak ezberdintasun elkar | 1 (0,01) |
berak ezberdintasun ezereztu | 1 (0,01) |
berak ezberdintasun ulertu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |