Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2013
‎Haurrek BEA eraikitzen dute beren esperientzia interaktiboan oinarrituz, hau da, atxikimendu irudiarekiko harremanean esanguratsuak diren gertaeren orokorpenetik abiatuz (Main, Kaplan eta Cassidy, 1985 in Reizabal eta beste, 2007). BEA haurrak atxikimendu irudiarekin dituen elkarrekintzen kalitatearen
2014
‎sakona eta azalekoa. Hain zuzen, Martonek eta Saljök (1976) aztertu zuten ikasleek nola hautematen zuten irakurketa lan bat eta nola adierazten zuten beren esperientzia. Emaitzen arabera, azaleko ikasmoldea hartzen zutenek arreta testuan jartzen zuten eta behin ere berriro saiatzen ziren edukia buruz ikasten; ikasmolde sakona hartzen zutenek, aldiz, testuaren esanahian jartzen zuten arreta eta ideia nagusiak aurkitzen saiatzen ziren.
2017
‎Markak ingurune sozialaz elikatu behar diren edo ez aztertzen saiatu gara. Kontsumitzaileek beren esperientziak maiz lagunekin edo senideekin partekatzen dituzte eta horrek banakoen erosketa portaeran eragina izan dezake. Zentzu horretan, 17 urte arteko eta 50 urte baino gehiagoko banakoek beren esperientziak maiz partekatzen dituztela adierazi dute; 30 urte artekoen artean, ordea, ezetzak irabazi du.
‎Kontsumitzaileek beren esperientziak maiz lagunekin edo senideekin partekatzen dituzte eta horrek banakoen erosketa portaeran eragina izan dezake. Zentzu horretan, 17 urte arteko eta 50 urte baino gehiagoko banakoek beren esperientziak maiz partekatzen dituztela adierazi dute; 30 urte artekoen artean, ordea, ezetzak irabazi du. Bestalde, adin tarte guztietako banakoek, normalean, beren esperientziak sare sozialen bidez partekatzen ez dituztela adierazi dute.
‎Zentzu horretan, 17 urte arteko eta 50 urte baino gehiagoko banakoek beren esperientziak maiz partekatzen dituztela adierazi dute; 30 urte artekoen artean, ordea, ezetzak irabazi du. Bestalde, adin tarte guztietako banakoek, normalean, beren esperientziak sare sozialen bidez partekatzen ez dituztela adierazi dute. Horrez gain, marken bazkide izateko edo produktuen diseinuan parte hartzeko banako gehienek beren datu pertsonalak emateko prest ez daudela erantzun dute.
2020
‎• Erraztasuna ematea talde honek UPV/EHUko Irakaskuntza Profesionaleko Plana diseinatu eta betetzeko behar duen laguntza prozesurako, kontuan izanda abiapuntu izango dutela beren esperientzia, eta helmuga, hurrengo akreditazioak ezartzen dizkien erronkak.
2022
‎Gaur egun, literatura feministan adostasun zabala dago continuum kontzeptuari dagokionez, ahalmena duenez bere baitan hartzeko ez soilik indarkeriatzat argi eta garbi identifikatzen diren adierazpenak, baizik eta baita emakumeak bigarren mailako herritartzat jo eta horien zapalkuntza indartzen eta naturalizatzen duten abusuzko portaera guztiak ere (Boesten eta Wilding, 2015). Gainera, tratu txarrak jasan dituzten emakumeek berek baliozkotzat jo dute hurbilketa modu hori, beren esperientzia azaltzeko eta ezagutarazteko haren baliagarritasuna berretsi baitute (Kelly eta Radford, 1996; Salvage, 2016).
‎Etorkizuneko ikerketetan ikasleen beren esperientziaren testigantza jasotzea interesgarria litzatekeela uste dugu, galdetegiek eman ditzaketen emaitzekin erkatzeko, Txikipediako sarrerak eskainitako laguntza mailari buruz ikasleari berari galdetzeko, eta haien pertzepzioa eta eskainitako baliabideen (bideoa kasu) inguruko asetasun maila neurtzeko, besteak beste. Besterik da ikasleen artean izan litezkeen gaitasun eta ezagutza mailak aldagai moduan hartzeko aukera.
2023
‎Elite subordinatuak diren heinean, neska horiek kokapen kontraesankorra dute pribilegio/ zapalkuntzaardatzeaneta, kokapen horretatik abiaturik, beren esperientzien bitartez bizi izandako bazterketak berresten dituzte, hala generoan nola adinean oinarritutakoak. Konfrontaziora bideratua egotean, praktika politiko liskartsuan eskatzen den gorpuzkera maskulinoak kanpoan utzi ditu edo esparruaren ertzetan aritzera behartu ditu neskok.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia