2013
|
|
Haurrek BEA eraikitzen dute
|
beren
esperientzia interaktiboan oinarrituz, hau da, atxikimendu irudiarekiko harremanean esanguratsuak diren gertaeren orokorpenetik abiatuz (Main, Kaplan eta Cassidy, 1985 in Reizabal eta beste, 2007). BEA haurrak atxikimendu irudiarekin dituen elkarrekintzen kalitatearen
|
2014
|
|
sakona eta azalekoa. Hain zuzen, Martonek eta Saljök (1976) aztertu zuten ikasleek nola hautematen zuten irakurketa lan bat eta nola adierazten zuten
|
beren
esperientzia. Emaitzen arabera, azaleko ikasmoldea hartzen zutenek arreta testuan jartzen zuten eta behin ere berriro saiatzen ziren edukia buruz ikasten; ikasmolde sakona hartzen zutenek, aldiz, testuaren esanahian jartzen zuten arreta eta ideia nagusiak aurkitzen saiatzen ziren.
|
2017
|
|
Markak ingurune sozialaz elikatu behar diren edo ez aztertzen saiatu gara. Kontsumitzaileek
|
beren
esperientziak maiz lagunekin edo senideekin partekatzen dituzte eta horrek banakoen erosketa portaeran eragina izan dezake. Zentzu horretan, 17 urte arteko eta 50 urte baino gehiagoko banakoek beren esperientziak maiz partekatzen dituztela adierazi dute; 30 urte artekoen artean, ordea, ezetzak irabazi du.
|
|
Kontsumitzaileek beren esperientziak maiz lagunekin edo senideekin partekatzen dituzte eta horrek banakoen erosketa portaeran eragina izan dezake. Zentzu horretan, 17 urte arteko eta 50 urte baino gehiagoko banakoek
|
beren
esperientziak maiz partekatzen dituztela adierazi dute; 30 urte artekoen artean, ordea, ezetzak irabazi du. Bestalde, adin tarte guztietako banakoek, normalean, beren esperientziak sare sozialen bidez partekatzen ez dituztela adierazi dute.
|
|
Zentzu horretan, 17 urte arteko eta 50 urte baino gehiagoko banakoek beren esperientziak maiz partekatzen dituztela adierazi dute; 30 urte artekoen artean, ordea, ezetzak irabazi du. Bestalde, adin tarte guztietako banakoek, normalean,
|
beren
esperientziak sare sozialen bidez partekatzen ez dituztela adierazi dute. Horrez gain, marken bazkide izateko edo produktuen diseinuan parte hartzeko banako gehienek beren datu pertsonalak emateko prest ez daudela erantzun dute.
|
2020
|
|
• Erraztasuna ematea talde honek UPV/EHUko Irakaskuntza Profesionaleko Plana diseinatu eta betetzeko behar duen laguntza prozesurako, kontuan izanda abiapuntu izango dutela
|
beren
esperientzia, eta helmuga, hurrengo akreditazioak ezartzen dizkien erronkak.
|
2022
|
|
Gaur egun, literatura feministan adostasun zabala dago continuum kontzeptuari dagokionez, ahalmena duenez bere baitan hartzeko ez soilik indarkeriatzat argi eta garbi identifikatzen diren adierazpenak, baizik eta baita emakumeak bigarren mailako herritartzat jo eta horien zapalkuntza indartzen eta naturalizatzen duten abusuzko portaera guztiak ere (Boesten eta Wilding, 2015). Gainera, tratu txarrak jasan dituzten emakumeek berek baliozkotzat jo dute hurbilketa modu hori,
|
beren
esperientzia azaltzeko eta ezagutarazteko haren baliagarritasuna berretsi baitute (Kelly eta Radford, 1996; Salvage, 2016).
|
|
Etorkizuneko ikerketetan ikasleen
|
beren
esperientziaren testigantza jasotzea interesgarria litzatekeela uste dugu, galdetegiek eman ditzaketen emaitzekin erkatzeko, Txikipediako sarrerak eskainitako laguntza mailari buruz ikasleari berari galdetzeko, eta haien pertzepzioa eta eskainitako baliabideen (bideoa kasu) inguruko asetasun maila neurtzeko, besteak beste. Besterik da ikasleen artean izan litezkeen gaitasun eta ezagutza mailak aldagai moduan hartzeko aukera.
|
2023
|
|
Elite subordinatuak diren heinean, neska horiek kokapen kontraesankorra dute pribilegio/ zapalkuntzaardatzeaneta, kokapen horretatik abiaturik,
|
beren
esperientzien bitartez bizi izandako bazterketak berresten dituzte, hala generoan nola adinean oinarritutakoak. Konfrontaziora bideratua egotean, praktika politiko liskartsuan eskatzen den gorpuzkera maskulinoak kanpoan utzi ditu edo esparruaren ertzetan aritzera behartu ditu neskok.
|