Emaitzak: 7
2009 | ||
Tailerrean jasotzaileek gauza interesgarriak ikasi zituzten baina bi gaien uztarketa horretan zerbaiten faltan geratu omen ziren hizkuntza transmisioari dagokionez. Gurasoek | beren balorazioetan bi gaien arteko uztarketan sakontzeko eskatu zuten. Beharbada, kasu errealen gaineko tutorizazio prozesu moduan bideratu litzateke, ez soilik ikastaro gisa, jarraipen lan bezala baizik. | |
Konpondu ekimenak kaleratu berri duen txostenean nazioarteko gatazken konponketan adituak diren lau lagunek | beren balorazioa eman dute: Andrea Bartoli, unibertsitateko irakaslea gatazkak konpontzeko arloan; Harry Barnes India eta Pakistanen arteko harremanak eta AEBen eta Ipar Korearen artekoak landu ditu; Mica Estrada Hollenbeck gatazkak konpontzeko prozesuetan eta taldeen arteko harremanetan aditua; eta William Weisberg, Columbiako Unibertsitateko Nazioarteko Gatazkak Konpontzeko zentroko kidea. | |
2010 | ||
Horrexegatik, bada ikuspegi integratu bat ezartzearen beharra eremu horien balorazioa etaondorengo ebaluazioa egin nahi ditugunean. Horren arabera, hainbat alor aintzatizan behar ditugu | beren balorazio integralerako, alor konkretuetatik abiatutako balorazioek soilik testuinguru hertsietan (jakintza alor jakinari lotutakoak soilik, alegia) ulertzeko gaitasuna baitute. Zentzu horretan, eta ebaluazio integratuarenegokitasunari jarraiki, Ekonomiaz harago doazen ebaluazio metodo integratzaileakabian jartzea interesgarria litzateke, alde batera utziz KOAren modukoak. | |
2012 | ||
Judizioak egitea. Hezitzaileek azterketaren emaitzak interpretatzen dituzte, eta | beren balorazioen arabera sailkatzen dituzte. Fase honetan, ebaluatzaileen arteko feed-backa egiten da. | |
2019 | ||
arrakasta profesionala lagungarria zaie, gizonei bezala? | beren balorazio sexualean; gizaki gisa mamitzean, emakume gisa mamitzen dute beren burua: ez dabiltza asmo kontrajarri batzuen artean erdibiturik; aitzitik, beren nartzisismoa justifikatzeko modua ematen die lanbideak; zeregin profesionalen parte dira janzkera, apainketa, xarma; bere itxuraz maitemindurik dagoen emakumeari gozatu handia ematen dio zerbait egiteak, hain zuzen, bera zer den erakutsi hutsez; eta, aldi berean, erakustaldi horrek ezinbestekoak ditu artifizioa eta lanketa, ekinaren ordezko gisa agertuko bada, Georgette Leblancen hitzez esateko. | |
Askotan ez dira lortzen espero diren emaitzak eta/ edo iruzkin negatiboak izan ditzakete, eta horrek autoestimuari eragiten dio, eta horrek ondorioak ditu hura garatu eta heltzeko. Beren autoestimua | beren balorazioan zentratzen ikasi behar dute, ez besteek egiten dutenetan», dio psikologoak. Youtuber haur izatearen abantailak Etengabeko ikaskuntza. | |
2021 | ||
Haren ustez, soilik era horretan izango da posible biktimen «memoria» errealitate bihurtzea. Herri mugimenduetako ordezkariak eta Martxoak 3 elkartea, ordea, ez ziren egon atzoko aurkezpenean, eta bihar goizean egingo dute agerraldi bat | beren balorazioa egiteko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 7 (0,05) |
Lehen forma
beren | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Berria | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berak balorazio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
berak balorazio bi | 1 (0,01) |
berak balorazio egin | 1 (0,01) |
berak balorazio eman | 1 (0,01) |
berak balorazio integral | 1 (0,01) |
berak balorazio sailkatu | 1 (0,01) |
berak balorazio sexual | 1 (0,01) |
berak balorazio zentratu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |