Emaitzak: 2
2008 | ||
gurasoek kontuan hartu behar dute tutorearekin egindako elkarrizketa tresna bat dela ikaslearen eskola garapena bultzatzeko, eta, nahiz eta irakasleak haiei buruz ematen dituen alderdi batzuk negatiboak edo eztabaidagarriak izan, ez dela komeni defentsa jarrera hartzea. Irakasleak ikasle batekin ez ezik adin | bereko talde zabal batekin ere jarduten du Irakaslearen iritzia baloratzea: gurasoak izan daitezke seme alabak hobekien ezagutzen dituztenak, baina argi dago irakasleak familia ingurunean agertzen ez diren eta gurasoei informazio osagarri oso baliotsua ematen dieten ikasleen jarrerak eta ezaugarriak ezagut ditzakeela. | |
gurasoak izan daitezke seme alabak hobekien ezagutzen dituztenak, baina argi dago irakasleak familia ingurunean agertzen ez diren eta gurasoei informazio osagarri oso baliotsua ematen dieten ikasleen jarrerak eta ezaugarriak ezagut ditzakeela. Bestalde, kontuan hartu behar da irakasleak ikasle batekin ez ezik adin | bereko talde zabal batekin ere jarduten duela, eta, beraz, erraz baloratu behar da arazo edo jarrera bati buruz duen iritzia eta eman behar zaion garrantzia. Helburuak ezartzea: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 2 (0,01) |
Lehen forma
bereko | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bera talde | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
bera talde zabal | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |