2001
|
|
Nia, apertzepzioa, kategoria ororen oinarrian dagoela ikusi dugu hauen jatorri bateratzaile gisa. Beraz, ez da zilegizkoa kategoriak beregain aplikatzea, ezta substantziarena ere; ni hori era
|
berean
espazio eta denboraren batasunaren jatorria da, eta ez espazioan eta denboran agertzen den beste objektu bat gehiago. Zentzurik ez du gauzez hitz egiteak, agerpenez ari garenean.
|
2007
|
|
Kardiologoek aspaldiko partez esan dutenez, era
|
berean
espazio publikoetan desfibriladore erdi automatikoak ipini lirateke.
|
2008
|
|
Aldi
|
berean
espazio baten sorrerak eta bertan parte hartzeak balio dezake identitate eta interes kolektibo berriak sortzeko, errealitate soziala zeharka eta oharkabean aldatu daitekeelarik. Hots, parte hartzeko espazio batean murgiltzean kide bakoitzak aurretiaz izaera edo nortasun bat badu ere, hori alda daiteke prozesu parte hartzailea aurrera doan heinean eta toki horren arauak onartzen diren heinean; hau hainbat giza mugimenduren instituzionalizazioaren adibidearekin garbi ikusten da.
|
2012
|
|
Ilargia zapaldu zuen lehen gizakia izan zen. Aldi
|
berean
espazioaren esplorazioaren garai epikoetako lekuko aparta izan da. 1960ko hamarkadan, espazioaren esplorazioa nazioaren ospea aldarrikatzeko erreminta bat izan zen.
|
2018
|
|
Ekitaldi horietako batzuk espazio eta denbora tarte batean egiten diren okupazioak dira, hiritarrei espazio publikoa kendu eta kapitalak sotilki okupatzen dituelarik. Paradoxikoa da Bilbo, urteetan higiezin pribatuen okupazioen kontrako politika aplikatu du (Kukutza, Izarbeltz?) eta aldi
|
berean
espazio publikoaren inbasioaren aldekoa da (aurretik aipatutako ekitaldiak). Ekitaldi eta tabernen terrazen inbasioak, aldiz, etekin ekonomikoa helburu dutenez, espazio urbanoari prezioa jarri diote eta kasu batzuetan legebidea ez beteaz (Uriarte, 2018).
|
|
Laudioko Lamuza Parkea herriko gune historikoenetarikoa da, era
|
berean
espaziorik alboratuenetarikoa ere. Laudioko Lamuza Parkea aspalditik kudeaketa zein erabilera arazoak izan ditu eta utzikeria hori agerikoa izan da. Horren adibide dira azken urteetan parkeko azpiegiturak izan dituen kalteak, egoerari irtenbidea topatzeko premia agerian utziz.
|
|
Beraz, gizarteko egoeraren aurrean sentitzen duen deserosotasuna eta desadostasuna ondoez fisikoaren eta ezgaitasunaren bidez adierazten ditu hiru poema horietan. Bereziki dorpetasuna, akidura, argi gabezia eta ilunpea nagusi diren fikziozko espazio batean kokatzen da ni poetikoa, batetik itsumustuan dabilela adieraziz, estropezuka, baina era
|
berean
espazio hori argiz hornitzeko asmo sendoa aldarrikatuz. Aurrekoak poeta sozialen eskuetan sinbolizazio partekatuak izan baziren ere, bereziki azpimarratu nahi genuke Arestiren kasuan egileak hizkuntzaren gaiari eskainiriko arreta.
|
2021
|
|
Espazio segurua da, giro adiskidetsuan, enpatia eta taldearen akonpainamendua bilatzen den giroan ahalbideratzen duelako esperientziak eta emozioak partekatzea, hiztunaren birposizionamenduak gauzatzea eta praktiketan aldaketak egitea. Baina aldi
|
berean
espazio ez segurua da, gazte batek esan duen bezala," konfort zonatik" kanpo ipintzen duelako hiztuna; gogoeta prozesuak eta praktika berrien esperimentazio prozesuak deseroso sentiarazi dezake pertsona.
|