Emaitzak: 5
2008 | ||
une aproposa da kirol osagarriak, bizikletak, monopatinak, adin horretarako egokiak diren edukiak dituzten ordenagailu jokoak, esperimentu ekipo konplexuak eta haurren ikerketa eta lankidetza gaitasuna bultzatzen duten artikuluak oparitzeko. Irizpide horiek ez dira dendan bakarrik gogoratu behar, baita etxean ere, bat edo bestea aukeratzeko unean, are gehiago familia | berean adin desberdinetako haurrak bizi direnean. Orduan, gurasoek arreta berezia jarri behar dute txikienek helduen jostailuak ez erabiltzeko, beren osasunerako arriskutsuak izan baitaitezke. | |
2010 | ||
Ohikoa da ikasleak 0 urteko haur hezkuntzako lehen zikloan jaiotza hiruhilekoaren arabera taldekatzea, ikasgelak homogeneizatzeko. Hala ere, Haur Hezkuntzako bigarren zikloan (3 urte) edo Lehen Hezkuntzan ez da ohikoa bereizketa hori ezartzea; beraz, ikasgela | berean adin desberdineko haurrak daude, curriculum gaitasun berak lortu behar dituztenak eta ebaluazio irizpide berberak aplikatzen zaizkienak. Juan Jesús Fernández González eta Juan Carlos Rodríguez Pérez analistek, “Los origen del crisis escolar en España” azterlanaren egileek, adierazi dute azken hilabeteetan jaiotako haurrek “nolabaiteko defizit ebolutiboa dutela ikaskideekin alderatuta: | |
2016 | ||
Italian XX. mendearen hasieran garatu zen Montessori hezkuntza eredua haurraren autonomiaz eta interesaz arduratzen da eta klase | berean adin desberdinetako ikasleak nahasten ditu | |
Montessori metodoak ospe handia du azkenaldian. Italian duela mende bat baino gehiago garatu zen, eta hezkuntza proposamen horrek haurraren autonomia, sormena eta interesa jartzen ditu, eta tradizionalak ez diren manuak sartzen ditu, esate baterako, mota | berean adin desberdineko adingabeak nahastea. Artikulu honek Montessori pedagogiaren ezaugarri nagusiak, hura aplikatzen duten eskolen oinarrizko irizpideak eta horien emaitzak zehazten ditu, eta metodologia horren historiari buruzko zenbait ohar ere aipatzen ditu. | |
2018 | ||
Irakasle gisa, oro har, iritzi ona zeukan jende nagusiak bizitzan defenditzeko tresnak bederen eman zizkielakoz. Pedagogia aski bortitza —zerbait errateagatik— erabiltzen zuen, gela | berean adin desberdineko berrogei mutiko gobernatzeko ez zen erraz pasatuko, ikasleek berek onarturik. Ardura laborari lanen faboretan klaseak galtzen zirenez, gaueko eskola antolatu zuen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 5 (0,03) |
Lehen forma
berean | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bera adin | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bera adin desberdin | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |