2009
|
|
Uste nuen, ez zela manerik bakoitzak
|
bere
pertsona osoa atxikitzeko, amodioak denak nahasten zituela, lanjerosa zela, behar zela segur izan bat bertzeaz, zerbait hasi baino lehenago. Ez nintzen ohartzen ez zela posille, bat bertzea izagutzea horren urrun geldituz, behar zela aitzinatu, ez zela hori arrisku haundia, eta ez zirela beti mutillak egongo nere esperuan.
|
2013
|
|
Egia dela nire lanarentzat topaketa iragankor batzuk ukan ditudala emakumeekin, bezero batzuekin eta gau batez nire emazteak azarkatu ninduen. Ezagutzen zuen emakume hori zure emazteak. Ez, orain berean erran dizudan bezala, bezero iragankor baina garrantzitsua zen nire lanarentzat. Merkatu bat nahi nuen ardietsi lantegia garatzeko eta zonbeit aldiz behar da"
|
bere
pertsonaz ordaindu" helburua heltzeko. Ez da ahantzi behar zuzendaria ni naizela. Zure emaztearen lantegia.
|
2021
|
|
Otsailean, hogei bat militanteek jakinarazi zuten
|
bere
pertsonak eta bere gaitasunak ETA Erakundeari eskaintzen zizkiotela:
|
2023
|
|
Gazteek bazekiten anbizio guziak ez zirela burutuak izanen, baina anbizio bakoitzak burutua izaiteko ahalbidea zeukan eta anitzek bazuten bederen partzialki burutua izaiteko zortea. Orduko dokumentu batek berresten du Napoleonen ospeak gutiago zor ziola Frantsesen
|
bere
pertsonarentzako dedikazioari166 ezen ez eta berak eskaintzen zizkien aurrerapen aukerei eta karrera egiteko aukerei. Hau da preseski Le Rouge et le Noir167 nobelan agertzen den sentimendua.
|
|
Bikoiztasun hura modu jarraituan egoten da, beti, denetan, eta ez eskolan bakarrik; izan ere normalean kasik egunero gertatzen zaio frantses orori Frantziarentzat eta Frantziaren ikuspuntutik pentsatzea egunkaria irakurtzean edo politikaz solastatzen denean familian edo tabernan; momentu horretatik beretik eta harik eta
|
bere
pertsona pribatura itzultzen den artio, ez da gehiago oroitzen bertute pribatuez zeinen beharrezkotasuna berarentzat sentitzen duen modu guti edo aski lausoan. Guhaurez edo gure familiez ari garela, guti edo aski onartua da ez dela sobera espanturik egin behar eta gure iritziez mesfidatu behar garela juje eta jujatu orobat garenean; galdatu behar diogula gure buruari ea besteek ez duten gure kontra hein batean arrazoi; ez garela sobera aintzinean jarri behar eta ez dugula gure alde bakarrik pentsatu behar; hots gure egoismoa eta urguilua mugatu behar ditugula.
|
|
Literaturak ez du interesik seinale bezala baizik, baina engainatzen ez duen seinalea da; Corneilleren jopu aireko hitzaldiak erakusten du Richelieuk izpirituak ere menderatu 116 nahi zituela; ez zituen baitezpada
|
bere
pertsonari berari menderatu nahi, zeren seguraz ere bere abnegazio pertsonala zinezkoa baitzen, baina menderatu nahi zituen berak ordezkatzen zuen estatuari. Richelieuren estatuaren kontzepzioa totalitarioa zen jadanik.110 Bere kontzepzioa aplikatu zuen herria erregimen poliziako bati ahal bezainbat menperatzeko, orduko baliabideek ahalbidetzen zioten neurri osoan; herriaren bizi moralaren parte handi bat suntsitu zuen.
|