2008
|
|
Telefono bidezko arreta hobetzeko ahaleginean egin zuen aldaketa Osakidetzak duela urte bat baino gehiago. Ohiko sistemaren bitartez, bezeroak zuzenean deitzen zuen
|
bere
osasun zentrora, eta dei batzuk erantzun gabe gelditzen ziren; dei gehien pilatzen ziren unean %20 ez zen erantzuten, Osakidetzaren datuen arabera. Sistema berriarekin dei guztiak erantzuten dira, baina, hori lortzeko, kalitatea galdu dela deritzote aipatu sindikatuek.
|
2009
|
|
“sukar arina du, ez dago arnas sintomatologiarik eta egoera orokor ona du”. Gaztea
|
bere
osasun zentrora joan zen larunbat gauean ondoeza, eztula, arnasa hartzeko zailtasunak eta sukarra zirela medio. Mexikora egindako bidaia batetik itzuli berria zela eta sintoma horiek zerri gripearen sintomekin bat datozela esan ondoren, Almansako Ospitale Nagusira eraman zuten, eta han ospitaleratu zuten prebentzio neurri gisa.
|
2012
|
|
> > Proposatutako jarduerak 5?? Ondorengo egoera bakoitzean, zehaztu zein giza alderditan jardun zenukeen eta nola jokatuko zenukeen erizaintzako laguntzaile gisa dituzun zereginen arabera. a) Jon
|
bere
osasun zentroko itxarongelan dago. Oso haserre dago, itxaroan hiru ordu laurden daramalako, beste pertsona batzuk sartzen ikusi dituelako eta bere ustez hori bidegabekeria delako.
|
2014
|
|
Txartel horiek ONA, Izenpe eta Osasun Txartela dira, adibidez; txartelaren atzealdean, alfabetoko 16 hizki eta, bakoitzarendako, 0tik 9ra digitu bat agertzen dira. Hori aktibatzeko, norbera
|
bere
osasun zentrora joan behar da, Nortasun Agiriarekin, pasaportearekin edo gida-baimenarekin eta horren fotokopia batekin; Osasun Txartela aurkeztu behar du, eta posta elektroniko helbide bat eta poltsikoko telefono zenbaki bat eman.
|
2020
|
|
Sintomak agertu badira, PCRa aurreratzea baloratuko da, birusa garatu den egiaztatzeko. Nolanahi ere, isolatuta dagoen edozein pertsonak sintomak baditu,
|
bere
osasun zentroari jakinarazten saiatu behar du, eta, arreta ordutegitik kanpo bada, kontseiluko erizainari. Larrialdia larria bada, 112 telefono zenbakira deitu behar da.
|
2021
|
|
jarraitu honen egutegiari: prebentzio txertoak bere osasun profesionalak markatua, eta
|
bere
osasun zentroetan zein gaixo elkarteetan horren inguruan izan ditzakeen zalantza guztien berri ematea. Horrek guztiak lagunduko du patologiaren balizko konplikazioak prebenitzen eta, hala, diabetesarekin bizi diren pertsonen bizi kalitatea hobetzen.
|
|
alferrik, kolapsatuta baitzegoen. Azkenean,
|
bere
osasun zentroko medikuarekin hitz egitea lortu zuen. Kontatu zion hamar egun zeramatzala febrikularekin eta «izugarri nekatuta» zegoela.
|
|
Alkoholismo konpultsiboaren aurrekariak zituen 48 urteko emakumea
|
bere
osasun zentrotik Larrialdi Zerbitzura bideratu zuten metanol intoxikazioaren susmopean. Haren bikotekideak jakinarazi zuen bezperan alkohol intoxikazioarekin bateragarriak ziren zantzuak zituela eta egunsentian, 12 orduren ostean, ataxiko, hizkera desegokia erabiliz eta ikusmen lausotua izanik esnatu zela.
|
2022
|
|
Azken aurreko galderan, beren osasun zentroan euskaraz eskaintzen duten zerbitzuarekin gustura ei dauden galdetu zaie. %52 gustura dago
|
bere
osasun zentroko euskarazko zerbitzuarekin, bertako euskarazko zerbitzua oso ona dela uste du. %42k, bestalde, osasun zentroko euskara zerbitzuarekin gustura daudela adierazi arren, eskaintzen den zerbitzua hobetu daitekeela iradoki du.
|
2023
|
|
Gida horrekin, erizainek pazienteak zenbateraino larri dauden neurtuko dute; eta, emaitzaren arabera, jarduteko lau era izango dituzte. «Erizainak erabakiko du pazientea beste ordu batean
|
bere
osasun zentrora bideratu, medikua duen beste EAG batera bidali, larrialdi zerbitzuetara deitu, edo, kasurik larrienetan, emergentzia taldeari deitu bertara joan dadin». Perezen irudiko, gida «garrantzitsua» da erizainentzat.
|