Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2000
‎Ez naiz gehiago luzatuko, eta neure iritzia esaldi bakarrean laburbilduko dut: Txillardegik bere marka utzi digu askori. Ez dakit nik oraingo belaunaldi berrikoei utzidien, baina zalantzarik ez dut gure belaunaldiko euskaltzaleengan izugarrizko eraginaizan duela aitortzeko.
2003
‎Nekazaritza arloa oso larria da, zeren azken finean, lau enpresa baitira, laumultinazional produkziotik kontsumora bide osoa kontrolatzen dutenak. Horrenadibide argia NESTLE dugu; multinazional horrek, kafea, kakaoa, esnea, ura, arlokimikoa (Bayerrekin egindako aliantzaren bidez), merkataritzan saltzaile moduanere bere marka propioa dauka, gauza horiek guztiak kontrolatzen ditu.
2006
‎Horregatik, beharrezkoa da aztertzea PLOren 24 artikuluaren bigarren atalak zer aurreikusten duen. Azken finean, babestuak babeslearen publizitatean parte hartzen duenez bere marka eta logotipoak erakutsiz, Legeak hedapen kontratuarekin parekatzen du babesletza kontratua, eta, beraz, «publizitateko hedapen kontratuaren arauek zuzenduko dute babesletza, aplikagarri direnean». Erregelamenduaren tipikotasuna igorpen batetik dator, eta ez zuzenean edo automatikoki.
‎Azkenik, galde daiteke ea babesletza kontratua intuitus personae izaerako kontratuen kategorian sar daitekeen. Oro har, babesleak kontuan hartuko ditu babesturiko subjektuaren ezaugarriak (kirolaria, artista, etab.) eta inguruabarrak (ea futbol talde bat den, txapelketa baten irabazlea den edo lehen postuetan gelditzeko aukera duen?), jakinik haren irudia bere markari lotu behar diola publizitate asmoekin. Babesturiko subjektuaren esentzialtasun jakin hori garrantzitsua izango da, besteak beste, argitzeko ea hitzartutako eginkizuna ongi bete den.
2007
‎Borondatezkoa dela esan dugu eta, beraz, legeak ez dio: «Zure mozkinen% 5jarri behar duzu honetan edo% 0,7 garapen proiektuetara zuzendu behar duzu».Ez dago horrelako betebeharrik, enpresak erabakitzen du zer egiten duen, etahorrelako jokaerak erabil ditzake bere marka indartzeko, merkatuaren aurrean nabarmentzeko, lehiakideen aurrean ezberdintzeko edo, benetan, gizarte erantzukizunakberez dituen balioetan enpresa, herritarra, bihurtzeko.
‎Antolaketa osoari errepaso on bat eman behar dio, kontrolguneak sortu beharditu, komunikazio kanalak sortu behar ditu antolaketaren esparru ezberdinetan, etagizartearekiko hartzen duen konpromiso hori bere marka gisa erabili behar du.Hauxe da, beraz, gizartearen aurrean erantzukizunez jokatu nahi duen enpresa batieskatzen zaiona: «Egin ezazu, bete legeak, hartu konpromisoak, berrantolatu zurekudeaketa eredu honi erantzun ahal izateko eta esaiozu gizarteari».
‎Horrekin dena esana dago, zeren ta errepresentazio horiek baitira, euren batuketak gizakia osobetetzen dutenak(...). Hizkuntzaren partizipazioa errepresentazioetan ez da metafisiko soila, adigaiaren existentzia baldintzen duena; haren moldearen gisan ere eragiten du eta bere marka ezartzen dio hari. Kontzeptuaren baitako diferentzia objektibo guztiarekin ere, haren gainean hizkuntzak beti bere karakterearen maneran eragin daragiela, errepresentazioen masa guztiari berarekin erlazionaturiko molde eraberdina eransten dio.
‎...artean, harremanotatik jalgitzen baitira historian diferentzia, nortasuna, eta hamaika modutako loturak ere651, ez gizakia gizakiagaz bakarrik, baizik herriak herriekaz, belaunak belaunekaz, oraingo gizadia lehenagokoekin, gizadi guztia bat hizkuntzan eta giza historia guztia hizkuntzazko elkarreragin geldigabekoan652 «Izpirituaren eta naturaren artean bitartekari eternala», gertakari bakoitzak bere marka uzten dio, gainditu duen maila bakoitzak eraldatzen du, hizkuntzak mende eta mendeetan beti berdina eta beti trasformazio tai gabean dihardu653 Alfabetoaren asmaketak argitasuna eragiten du kontzeptuetan, simetria sintaxian654 Lanbideek, klase sozialek, erlijioek, nazioaren bizitzako gorabeherek, hizkuntza antzaldarazten dute655 Poesiak eta prosak malgutzen, gozatzen dute, zientziak doitasu...
2009
‎Lerrok idazten ari garela jakinda Tele5k eta Cuatrok bat egingo dutela, eta baita La Sextak eta Antena ere. NOlanahi dela, kate bakoitzak bere markarekin emititzen jarraituko ei du.
2011
‎Horrez gain, irratiko, telebistako eta Interneteko kazetariei MAMko edukiakbaldintza beretan partekatzeko aukera eman die. Horri esker, EITBk bere aktibodigitalen balioa handitzea eta bere marka sustatzea lortu du, gehien behar zuenhedabidea eraginkorragoa eta bizkorragoa egiteaz gain.
2012
‎Sustapenerako marketin neurriak publizitate iragarleak erakartzea du helburu nagusi. Horretarako, komunikazio enpresak ohiko merkatuak eskaintzen dion eremutik kanpo ere bere marka agertu nahi izango du. Azken batean, hedabidea bere buruaren iragarlea da.
‎Horregatik, beharrezkoa da aztertzea PLOren 22 artikuluaren bigarren atalak zer aurreikusten duen. Azken finean, babestuak babeslearen publizitatean parte hartzen duenez bere marka eta logotipoak erakutsiz, Legeak hedapen kontratuarekin parekatzen du babesletza kontratua, eta, beraz, «publizitateko hedapen kontratuaren arauek zuzenduko dute babesletza, aplikagarri direnean». Erregelamenduaren tipikotasuna igorpen batetik dator, eta ez zuzenean edo automatikoki.
‎Azkenik, galde daiteke ea babesletza kontratua intuitus personae izaerako kontratuen kategorian sar daitekeen. Oro har, babesleak kontuan hartuko ditu babesturiko subjektuaren ezaugarriak (kirolaria, artista, etab.) eta inguruabarrak (ea futbol talde bat den, txapelketa baten irabazlea den edo lehen postuetan gelditzeko aukera duen?), jakinik haren irudia bere markari lotu behar diola publizitate asmoekin. Babesturiko subjektuaren esentzialtasun jakin hori garrantzitsua izango da, besteak beste, argitzeko ea hitzartutako eginkizuna ongi bete den.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia