Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2011
‎Elkarrizketa mota hori giro lasaian eta lagunartekoan egin behar da, baina elkarrizketariak ez du inoiz aginpidea galdu behar, ezta proposatutako helburuak ahaztu ere.Elkarrizketa ez zuzendua. Elkarrizketa egiten zaion pertsonari aukera ematen dio bai bere sentimenduak, bai bere jarrerak eta iritziak askatasun osoz adierazteko. Elkarrizketa egiten duen pertsonak eragile papera egitera mugatuko da, ez baitu aurrez sortutako gidoirik.Elkarrizketa erdizuzendua edo mistoa.
‎ERANTZUNAa) Ez da zuzena bere jarrera. Hasteko, zulagailua deskonektatu behar zuen Susanak, eta ondoren, matxuraren berri eman arduradunari.b) Susanak kontaktu elektrikoaren arriskuan jarri du bere burua, eta gainera, eskaileratik ere eror liteke.
‎Beraz, adeitasunez azaldu behar zaizkio Davidi ospitaleko arauak; besteak beste, zaratari buruzkoak. Egoera normal batean, Davidek bere jarrera aldatu eta eragozpen gehiagorik ez luke sortu behar.
2012
‎Helduak, bere jarreraren bidez, haurrak bere ekarpenak egin ditzan ahalbidetu behar du. Alegia, helduak haurrari eman diezazkiokeen erantzunen bidez, hark bere kabuz egin ditzakeen aurkikuntzei aurre hartu gabe, eta egin ditzakeen huts egiteak ikasketarako bide naturala direla onartuz.
2013
‎Gorputz mugimenduak bi printzipio mekaniko ditu, elkarren aurkakoak, baina osagarriak?, eta mugimendu horiek ematen diote gorputzari bere jarrera aniztasun ikaragarria, motrizitate finenetik hasi eta indar eta bizkortasun handienera arte. Gorputzeko artikulazioen mobilizazioa eta egonkortasuna dira bi printzipio horiek.
‎Talde bakoitzak informazioa bilatu behar du kolektibo horietako bakoitzak izan zuen portaerari buruz, haien arrazoiei buruz eta haien ekintzen ondorioei buruz. Gero, egin eztabaida bat, eta talde bakoitzak bere jarrera defendatzen saiatu behar du. Ikasle batek idazkarilanak egingo ditu, eta eztabaidako ondoriorik garrantzitsuenak aterako ditu.
2014
‎Ustiatzeko sistemaren birmoldaketa gauzatuko bada, nekazariak bere burua, bere jarrera eta bere ikuspegia aldatzen hasi du.Aldaketa horrek ezagutza tekniko batzuetan oinarriturik egon behar du, horrelaxe jakingo baitu,, zein diren bere jarduketen inplikazioak, eta nahi duen bidetik ote doan edo, aitzitik, desbideratzen ari ote den.
2016
‎non hezkuntzak duen garrantzia azpimarratzen den: . Helburua da pertsona oro jabetzea bere jarrerak eta aukerek ondorioak dituztela gizartean eta ingurumenean, eta, hortaz, aukera alternatiboak aztertu eta baloratu behar dituela. Gizartean behar diren aldaketa esanguratsuak lortzeko, profesional guztien formakuntzan eragin behar da, haien jarduerek ingurumenean eragin zuzena edo zeharkakoa baitute.?
2018
‎Irakasleak jarrera ona eta egokia du. Bere hasierako eta etengabeko prestakuntzaz ez ezik, ikasle desgaituekin lan eginez eskuratu duen esperientziaz ondu du bere jarrera.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia