Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2002
‎Ikaslea bere ikasketa prozesuaren zuzendari eta kudeatzailea izatea.
‎ikasketa prozesuaren bideratzailea, hau da trasmisore hutsa? bainogehiago aholkulari tutore bihurtuko da, eta ikaslea bere ikasketa prozesuaren zuzendari eta kudeatzailea izatera iritsiko da. Horretarako, era guztietakoikas sare efikazak antolatu dira.
2006
‎Akilesek ez bezala, Odiseok zuhurtzia eta trebezia garatzen ditu bere ikasketa prozesuan, Akiles baino berantiarragoa den eredu bati eutsiz, agian. Neurri batean, Odiseo argitasunaren heroia da:
2016
‎Ingurumen hezkuntzako teknikei begira, batetik, beti izan behar da kontuan ikasleak parte hartze aktiboa izan behar duela bere ikasketa prozesuan; eta, bestetik, ingurumen hezitzaileak teknika eta baliabide didaktikoen aukera zabala duela eskura bere lana garatu ahal izateko.
2017
‎Bukatzeko eta autonomiari dagokionez, auto erregulazio jarduerez1 mintzatu behar gara. Auto erregulazio jarduerek ikaslea bere ikasketa prozesuaz jabetzeko balio dute. Hala ere, behaketa prozesuan hainbat kontraesan aurkitu ditu ikertzaileak jarduera hauei dagokionez.
‎Honek guztiak ikaslearen autonomia gutxiagotu eta erabat ezkutatzen du. Ikaslea ez da bere ikasketa prozesuaren jakitun, hots, ez du ikaslea ahalduntzen ikasketa prozesuan zehar.
2019
‎Garai hartako abangoardiek ez zuten estatubatuarra liluratu. Beranduago Londres, Amsterdam, Berlin eta Bruselara egin zituen bidaiak oso aberasgarriak izan ziren bere ikasketa prozesuan. Ondoren, berriro ere New York hirira itzuli zen.
‎Eskualdeko hiru lagunen lekukotzak bildu dituzte: euskara ikasten hasi berria den batena, dagoeneko tarteko urratsean den ikasle batena, eta bere ikasketa prozesua burutu duen bertze batena. Herritarrak euskaltegietara animatzeko, dagoeneko trailerra zabaltzen hasiak dira, aurkezpenen berri emateaz bat.
‎Baina gure lehentasuna beti izango da umeen onerako jardutea, eskola txikiaren izpiritua mantendu edo ez, proiektuka lan egin edo ez. Niretzat eta eskolarentzat umea bera izan da beti garrantzitsuena, ikaslea bere ikasketa prozesuaren protagonista izatea. Nik uste hori mantenduko dela aurrerantzean, umearen ongizatea helburu.
2020
‎Hariari tiraka, irakasleak bere ikasketa prozesuan zehar irakaskuntzari buruzko hainbat aurreiritzi sortuz joaten dira, haien esperientzian oinarrituz. Noski, esperientzia hutsak ematen duen ezagutza ez da nahikoa eta unibertsitateetan jasotzen den prestakuntzak ez du aurreiritzi horiek puskatzea lortzen (Marcelo, 2008).
2022
‎Gure semeak euskarazko ergatiboa jartzen die alemanezko hitz batzuei, eta ez dirudi asko kostatzen zaionik hori egitea: bere ikasketa prozesuaren parte da. Akaso izango da zaila gurasoentzat kalitatezko inputa maila berean eskaintzea hizkuntza guztietan, bereziki euren eguneroko testuinguruan entzuten ez duen lengoaia bat transmititu nahi badiote.
‎Hortaz, noski beregandik ikasten dudala, asko, beste edozein autore irakurtzen ikasten dudan bezala". Alabak ere bere ikasketa prozesuan aitak izan duen garrantzia jaso nahi izan du: " Bere idatziak irakurtzen ditudanean, agian txikitatik berekin nagoelako edo, oso nireak bezala sentitzen ditut.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia