2009
|
|
Hemen ez ditugu kontuan hartuko Elizak jasotako donazioak, herentziak, erosketak, limosnak eta abar. Bego hori guztia
|
bere
eskutan. Hemen bakarrik, jabetza titulorik ez zuten eta Jabetza Erregistroan inskribatu gabe zeuden ondasunez hitz egingo dugu, zeinak egun batetik bestera, ixiltasunez, dohainik eta andanaka Elizaren jabego izatera pasatu baitira.
|
2011
|
|
Ana Madrilera iristen denean bere aitaren falta izugarria sumatzen du eta maiztasunez idazten dio bere berri izateko. Gutunetako batean, oraindik
|
bere
eskua sentitzen duela adierazten dio: «me voy soltando y eso me gusta, pero también siento todavía tu mano, cogiéndome fuerte y eso también me gusta», bere eskuaren babesa nabaritzen du oraindik.
|
|
Gutunetako batean, oraindik bere eskua sentitzen duela adierazten dio: «me voy soltando y eso me gusta, pero también siento todavía tu mano, cogiéndome fuerte y eso también me gusta»,
|
bere
eskuaren babesa nabaritzen du oraindik. Ana, bere bidea bakardadean, aita gabe, egiten hasten denean, kaletik eskuak igurtziz egiten du oinez, inguratzen duen eskuren bat, noizbait, beretzat izateko esperantza duelarik.
|
|
Anglo Anaren iraganera eramango gaituen pertsona da, ikusgaitza dena ikusgai bihurtuko duena, azken finean, hipnosi bidez Anaren ate itxiak irekiko dituena. Anak, bere maitearen ihesaren zergatia ulertu nahian, konfiantza osoz
|
bere
eskua Anglori eskainiko dio, bere subkontzientean barnera dadin. Hori dena, begi itxiekin egiten du, ez duelako bere iraganaren berri izan nahi, beretzat bere barneak ikusezina izaten jarraituko du, oraindik ez du tokatu zaion borrokaren parte izan nahi.
|
2012
|
|
Autore horiek, zortzi pentsaera distortsionatu mota bereizten dituzte, depresioa duten pertsonei aplika dakizkiekeenak: 1) hiper orokortzea, hau da, ekintza zehatz batetik ondorio orokorrak ateratzea (adibidez, plater bat hautsi duenak pentsa dezake
|
bere
eskuetan duen guztia apurtzen duela); 2) etiketak, hots, hanka sartze batek norbere buruari buruzko egiaztapen negatibo eta irrealak egitera bultza lezake pertsona (adibidez, bizikletatik erortzeagatik «ez dut ezertarako balio» pentsatzea); 3) iragazpena, hau da, munduari iragazki negatibo batetik begiratzea eta gauzen alde negatiboak besterik ez ikustea (adibidez, ikaskideen aurrean lan baten ... Ziur begira ari zaidala gero bere lagunei kontatzeko inozo bat naizela eta haiekin nitaz barre egiteko» gisako pentsamenduak izatea edozein delarik ere beste pertsona begira egotearen arrazoia); 7) kontrol gabeziaren ustea, hau da, banakoak uste izatea ezer ez dagoela bere esku eta egiten duena egiten duelarik ere, gauzak izan behar duten modukoak izango direla (adibidez, pertsona batek uste izatea gauza negatiboak gertatzen zaizkiola zorte txarra duelako eta zorte txar hori gainditzeko ezin duela ezertxo ere egin); eta 8) arrazoiketa emozionala, hots, pertsonak argudio logikoetan oinarritutako arrazoiketa erabili ordez, arrazoiketa bere emozioetan oinarritzea (adibidez, pozik dagoen pertsona batek pentsa dezake bere bizitza primerakoa dela, baina, bihar triste badago, bere bizitza desastre hutsa dela pentsatuko du).
|
2019
|
|
Ahapaldi gaitz honentzat proposatzen dugun interpretazioa ondoko hau da, hortaz: . Zilegi balitz eskatzea gizonari lantzeta zakila, eskainiko nioke nire aurrealdea hankartea irekita/ heldu helduta erraztasun guztiekin
|
bere
eskura; halere haurdun utziko ez banindu, ukabilaz joko nuke musuetan?. Lerroan ezabaturikoaren arabera, beste hau litzateke amaiera:
|
2021
|
|
Izan ere, printzea ezkutatuz deskubritzen du neska —oharkabean harrapatuz—, eta berriz elkartzeko engainura jotzen du erreginaren burutazioaren bitartez. Printzea gaixo dagoela kontatzen diote Marmitoni, eta sendatzeko salda
|
bere
eskutik baizik ez duela hartu nahi. Salda da, hortaz, nolabaiteko loturaelementua.
|