Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2012
‎Haurrek bereiz jarduten dute. Badakite besteak ere han daudela, baina bakoitzak bere erritmoan jarduten du. Kontzentratuta daude.
‎Aniztasunaren aldekoak gara. Daukagun programari ikasle bakoitzak bere erritmo eta mailaren arabera heldu diezaioke. Ikasketa prozesua ez da adinarengatik geldiarazten.
‎Pesta? zentruak haur eta nerabeei askatasunez mugitzeko aukerak eskaintzen dizkie eta heldutasun etapa bakoitzean berezkoak diren beharrei erantzuteko material kopuru handia eta anitza eskaintzen zaie, bakoitzak bere ekintzak bere erritmora burutu ditzan.
‎Gaur egungo hezkuntza sistema ez dago garatuta banakako irakaskuntza emateko, eta are gutxiago Haur Hezkuntzan; hala ere, taldeetan aritzen diren haurren kopurua handia izaten ez denez, hezitzaileak banakako (baina ez banan banako) arreta eskain diezaieke haurrei. Arreta hori ikasgelako haurrak patroi normalen arabera garatzen direnean eman daiteke, bakoitza bere erritmoan garatzen dela kontuan hartuta. Beraz, hala, eskola aniztasunaz arduratzen da.
‎Onurak Eragozpenak Benetako objektuak dira Estatikoak dira Bisitari bakoitzak bere erritmoa ezar dezake Ez dute historia osoaren berri ematen Garraiatu egin daitezke Ez diete galdera zehatzei erantzuten Mantentze kostua txikia da Normalean ezin dira ukitu
2016
‎Egokitze prozesua, pertsonen ezaugarrien araberakoa denez, pertsonala da. Pertsonala izate horrek esan nahi du nork bere erritmoa izango duela egokitze bidea burutzeko. Egokitzen ari diren pertsonek antzeko prozesuak bizi izaten dituzte, baina horietariko bakoitzak pertzepzio propioak izaten ditu, eta, horren ondorioz, nork bere erritmoa izango du prozesuan era egokian aurrera egiteko.
‎Pertsonala izate horrek esan nahi du nork bere erritmoa izango duela egokitze bidea burutzeko. Egokitzen ari diren pertsonek antzeko prozesuak bizi izaten dituzte, baina horietariko bakoitzak pertzepzio propioak izaten ditu, eta, horren ondorioz, nork bere erritmoa izango du prozesuan era egokian aurrera egiteko. Gauza bera gertatzen da haur txikien kasuan ere.
‎Haur eskolan sartzen denean, honako hauek aldatu behar ditu haurtxoak: bere atseden eta arreta erritmoak, eskolako ezaugarrietara edo gurasoen lan baldintzetako erritmoetara egokitzeko; bere espazioa, propioa eta konpartitzen duena; berarentzat ohikoak diren objektuak; bere erritmoa, besteen erritmoetara egokitzeko; bere jateko ohiturak, eskolak eskaintzen dituen janariak jateko; berarekin dauden pertsonen ahotsak, usainak. Den dena aldatu behar du, eta hori guztia zail zaila izaten da, egokitzeko aldiak dituen ezaugarriengatik:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia