Emaitzak: 8
2012 | ||
Haurrek bereiz jarduten dute. Badakite besteak ere han daudela, baina bakoitzak | bere erritmoan jarduten du. Kontzentratuta daude. | |
Aniztasunaren aldekoak gara. Daukagun programari ikasle bakoitzak | bere erritmo eta mailaren arabera heldu diezaioke. Ikasketa prozesua ez da adinarengatik geldiarazten. | |
Pesta? zentruak haur eta nerabeei askatasunez mugitzeko aukerak eskaintzen dizkie eta heldutasun etapa bakoitzean berezkoak diren beharrei erantzuteko material kopuru handia eta anitza eskaintzen zaie, bakoitzak bere ekintzak | bere erritmora burutu ditzan. | |
Gaur egungo hezkuntza sistema ez dago garatuta banakako irakaskuntza emateko, eta are gutxiago Haur Hezkuntzan; hala ere, taldeetan aritzen diren haurren kopurua handia izaten ez denez, hezitzaileak banakako (baina ez banan banako) arreta eskain diezaieke haurrei. Arreta hori ikasgelako haurrak patroi normalen arabera garatzen direnean eman daiteke, bakoitza | bere erritmoan garatzen dela kontuan hartuta. Beraz, hala, eskola aniztasunaz arduratzen da. | |
Onurak Eragozpenak Benetako objektuak dira Estatikoak dira Bisitari bakoitzak | bere erritmoa ezar dezake Ez dute historia osoaren berri ematen Garraiatu egin daitezke Ez diete galdera zehatzei erantzuten Mantentze kostua txikia da Normalean ezin dira ukitu | |
2016 | ||
Egokitze prozesua, pertsonen ezaugarrien araberakoa denez, pertsonala da. Pertsonala izate horrek esan nahi du nork | bere erritmoa izango duela egokitze bidea burutzeko. Egokitzen ari diren pertsonek antzeko prozesuak bizi izaten dituzte, baina horietariko bakoitzak pertzepzio propioak izaten ditu, eta, horren ondorioz, nork bere erritmoa izango du prozesuan era egokian aurrera egiteko. | |
Pertsonala izate horrek esan nahi du nork bere erritmoa izango duela egokitze bidea burutzeko. Egokitzen ari diren pertsonek antzeko prozesuak bizi izaten dituzte, baina horietariko bakoitzak pertzepzio propioak izaten ditu, eta, horren ondorioz, nork | bere erritmoa izango du prozesuan era egokian aurrera egiteko. Gauza bera gertatzen da haur txikien kasuan ere. | |
Haur eskolan sartzen denean, honako hauek aldatu behar ditu haurtxoak: bere atseden eta arreta erritmoak, eskolako ezaugarrietara edo gurasoen lan baldintzetako erritmoetara egokitzeko; bere espazioa, propioa eta konpartitzen duena; berarentzat ohikoak diren objektuak; | bere erritmoa, besteen erritmoetara egokitzeko; bere jateko ohiturak, eskolak eskaintzen dituen janariak jateko; berarekin dauden pertsonen ahotsak, usainak. Den dena aldatu behar du, eta hori guztia zail zaila izaten da, egokitzeko aldiak dituen ezaugarriengatik: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 8 (0,05) |
Lehen forma
bere | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
LANEKI | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bera erritmo | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bera erritmo burutu | 1 (0,01) |
bera erritmo ezarri | 1 (0,01) |
bera erritmo garatu | 1 (0,01) |
bera erritmo jardun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |