2000
|
|
Hori da politikanelementu objektibagarriak sartzearen arriskua: politikarekiko kanpotarrak direla; etapolitika bat da eta
|
bere
emaitzak soilik politikaren beraren, barrutik, erabaki eta neurdaitezke; ez dago inongo berme objektiborik.
|
2002
|
|
Ebaluazioa benetan formatiboa izateko beharrezkoa da ikasleak
|
bere
emaitzak ezagutzea eta horiekin batera datozen erabakiak hartzea: helburuak zehaztu, berarentzat sistema egokia den baloratu, lan egiteko modua aldatu, errekuperatzeko planak diseinatu, eta abar.
|
|
Ahalegin izugarriak egin eta gero, ateratako informazioaerregistroetan geratzen zela ikusi zuten, argitaratu gabe eta ikerketa historikoanintegratu gabe. Egoera hori aldatzea izan da beraien helburuetako bat, eta eztabaida teoriko horrek
|
bere
emaitzak ekarri ditu, maila ezberdinetan sailka daitezkeenak: a) hirietako estratifikazio prozesuen ezagupena, b) depositu arkeologikoen ebaluazioa eta balorazioa, eta c) hiri batentzat edo hirigune sare zehatz bati dagokionikerketa estrategiaren diseinua3.
|
2005
|
|
Ikasturteko Memoria bera ere hobetze prozesuan murgiltzen da. Memoriarenplanifikazioa, exekuzioa eta
|
bere
emaitzen ebaluazioaren ondorioak atera ondoren, azaldu diren hobetzeko proposamenek hurrengo Urteko Memorian eragingo dute.
|
2006
|
|
Teknika honen bidez haurrari bereportaeraren autoebaluaziorako eta autokontrolerako teknikak irakasten zaizkio.Haurrak bere portaera erregistratu eta ebaluatzen du, portaera egokiaren eta desegokiaren adibideak ikusi ondoren. Horrela,
|
bere
emaitza akademikoak, arretarenprofila eta portaera inpultsiboa hobetu egingo ditu.
|
2007
|
|
Ib., 945 Autorea baikor da
|
bere
emaitzekiko ustean: «Et j, espère aussi que notre anatomie comparée des autres catégories cartésiennes aura confirmé notre hypothèse qu, il doit y avoir un rapport entre le système cartésien des «façons de considérer une chose» et le système français des morphèmes antéposés à un terme nominal.
|
|
Edonola ere, Humboldt-ek berak hizkuntzalaritza ulertzen zuen legez, inportantziarik handienekoa bai, baina horrek ez zuen izan behar ikerketaren abiapuntua, azkenpuntua baino, koroa edo, ia hizkuntzalaritzaren hurrengo bezala: izan ere, hizkuntzalaritzak, haren planteamenduan, gizatasunaren ikerketan bukatu behar zuen,
|
bere
emaitzak beste giza estudio guztiekin elkarlanean aurkeztuz.
|
2008
|
|
Historia estrukturalak bete du bere helburuaren zati handi bat, eta orain
|
bere
emaitzak osatzeko, kontrastatzeko eta balioesteko unea da. Prosopografia, historia protagonizatu zuten gizaki guztien bila dabil, baina era kolektiboan:
|
|
Horrez gain, eta aurreko kapituluarekin lotuta, makinaren domeinuak ondo zehaztuta egon behar du. Hori egiaztatzeko hostname komandoa erabil daiteke, eta
|
bere
emaitza makina1.erakundea.com moduko zerbait izan da. Bestalde, geroago azalduko diren goitizenak modu bateragarrian egon behar dira ezarrita, eta hori lortzeko modurik sinpleena ondoko komando hau egikaritzea da:
|
|
Prebentzioaren helburua etorkizuneko erasoak, erroreak eta berreskurapenak ekiditea da. Funtsezko lana da
|
bere
emaitzak epe ertainekoak izan arren, eta administratzailearen lan inportanteenetako bat da.
|
2010
|
|
Behar bezala deitu eta epaile aurrera agertzen ez den demandatua ez da errebelde deklaratzen (LPLren 83.3 eta 183.1 art.), eta epaiketa hura gabe garatzen edo burutzen da. Behin epaiketa bukatuta, organo jurisdikzionala
|
bere
emaitza (azken sententzia) pertsonalki demandatuari jakinarazten ahaleginduko da, eta horrela, kasuan kasuko helegiteak jartzeko (erregutzea edo kasazioa) aukera aintzatetsiko da. Organo jurisdikzionalak aipatutako jakinarazpen pertsonala egitea lortzen ez badu, hura ediktu bidez egingo da, eta dagokion Aldizkari Ofizialean zedularen laburpen nahikoa txertatuko da (LPLren 59 art. eta PZLren 497.2 art.). Memento horretan eska dezake errebeldeak bere babes gabezia ekiditeko entzunaldia.
|
2015
|
|
Domeinuaren arabera, ezagutza lortu eta modelatzea erraza bada, egokia litzateke sistemari berau eskaintzea. Baina ezagutza hori lortzea nekeza bada, sistemak oinarrizkoezaguerarekin bakarrik egin du lan,
|
bere
emaitzak aditu bati erakutsiz azken pauso gisa. Lanhonetan, bigarren eszenatoki hori landu da.
|
|
Ondoren, euskarazko lexikoaksortzeko aztertu ditugun teknikak deskribatuko dira. 4 atalak sortutako lexikoen egokitasuna aztertzekoburutu dugun ebaluazioa eta
|
bere
emaitzak aurkeztuko ditu, eta azkenik, 5 atalean lortutako ondorioaketa etorkizuneko lan ildoak zehaztuko dira.
|
|
Hemen aurkezten den EEGesperimentu honek sintaxiak eta semantikak mu uhinengan duen eragina aztertzen du. 2x2diseinua du eta
|
bere
emaitzen arabera, sintaktikoki konplexuagoak diren esaldiek (ezezkoek) sinpleagoek baino (adierazpenekoek) mu uhinen desinkronizazio handiagoa sortzen dute garuneremu motorrean (garun area aurre zentrala). Emaitza hauek Hizkuntzaren Teoria Motorrababesten dute, hizkuntzak mu uhinengan prozesamendu motorrak bezalako eragina duela erakustenbaitute.
|