Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2000
‎Hori da politikanelementu objektibagarriak sartzearen arriskua: politikarekiko kanpotarrak direla; etapolitika bat da eta bere emaitzak soilik politikaren beraren, barrutik, erabaki eta neurdaitezke; ez dago inongo berme objektiborik.
2002
‎Ebaluazioa benetan formatiboa izateko beharrezkoa da ikasleak bere emaitzak ezagutzea eta horiekin batera datozen erabakiak hartzea: helburuak zehaztu, berarentzat sistema egokia den baloratu, lan egiteko modua aldatu, errekuperatzeko planak diseinatu, eta abar.
‎Ahalegin izugarriak egin eta gero, ateratako informazioaerregistroetan geratzen zela ikusi zuten, argitaratu gabe eta ikerketa historikoanintegratu gabe. Egoera hori aldatzea izan da beraien helburuetako bat, eta eztabaida teoriko horrek bere emaitzak ekarri ditu, maila ezberdinetan sailka daitezkeenak: a) hirietako estratifikazio prozesuen ezagupena, b) depositu arkeologikoen ebaluazioa eta balorazioa, eta c) hiri batentzat edo hirigune sare zehatz bati dagokionikerketa estrategiaren diseinua3.
2005
‎Ikasturteko Memoria bera ere hobetze prozesuan murgiltzen da. Memoriarenplanifikazioa, exekuzioa eta bere emaitzen ebaluazioaren ondorioak atera ondoren, azaldu diren hobetzeko proposamenek hurrengo Urteko Memorian eragingo dute.
2006
‎Teknika honen bidez haurrari bereportaeraren autoebaluaziorako eta autokontrolerako teknikak irakasten zaizkio.Haurrak bere portaera erregistratu eta ebaluatzen du, portaera egokiaren eta desegokiaren adibideak ikusi ondoren. Horrela, bere emaitza akademikoak, arretarenprofila eta portaera inpultsiboa hobetu egingo ditu.
2007
‎Ib., 945 Autorea baikor da bere emaitzekiko ustean: «Et j, espère aussi que notre anatomie comparée des autres catégories cartésiennes aura confirmé notre hypothèse qu, il doit y avoir un rapport entre le système cartésien des «façons de considérer une chose» et le système français des morphèmes antéposés à un terme nominal.
‎Edonola ere, Humboldt-ek berak hizkuntzalaritza ulertzen zuen legez, inportantziarik handienekoa bai, baina horrek ez zuen izan behar ikerketaren abiapuntua, azkenpuntua baino, koroa edo, ia hizkuntzalaritzaren hurrengo bezala: izan ere, hizkuntzalaritzak, haren planteamenduan, gizatasunaren ikerketan bukatu behar zuen, bere emaitzak beste giza estudio guztiekin elkarlanean aurkeztuz.
2008
‎Historia estrukturalak bete du bere helburuaren zati handi bat, eta orain bere emaitzak osatzeko, kontrastatzeko eta balioesteko unea da. Prosopografia, historia protagonizatu zuten gizaki guztien bila dabil, baina era kolektiboan:
‎Horrez gain, eta aurreko kapituluarekin lotuta, makinaren domeinuak ondo zehaztuta egon behar du. Hori egiaztatzeko hostname komandoa erabil daiteke, eta bere emaitza makina1.erakundea.com moduko zerbait izan da. Bestalde, geroago azalduko diren goitizenak modu bateragarrian egon behar dira ezarrita, eta hori lortzeko modurik sinpleena ondoko komando hau egikaritzea da:
‎Prebentzioaren helburua etorkizuneko erasoak, erroreak eta berreskurapenak ekiditea da. Funtsezko lana da bere emaitzak epe ertainekoak izan arren, eta administratzailearen lan inportanteenetako bat da.
2010
‎Behar bezala deitu eta epaile aurrera agertzen ez den demandatua ez da errebelde deklaratzen (LPLren 83.3 eta 183.1 art.), eta epaiketa hura gabe garatzen edo burutzen da. Behin epaiketa bukatuta, organo jurisdikzionala bere emaitza (azken sententzia) pertsonalki demandatuari jakinarazten ahaleginduko da, eta horrela, kasuan kasuko helegiteak jartzeko (erregutzea edo kasazioa) aukera aintzatetsiko da. Organo jurisdikzionalak aipatutako jakinarazpen pertsonala egitea lortzen ez badu, hura ediktu bidez egingo da, eta dagokion Aldizkari Ofizialean zedularen laburpen nahikoa txertatuko da (LPLren 59 art. eta PZLren 497.2 art.). Memento horretan eska dezake errebeldeak bere babes gabezia ekiditeko entzunaldia.
2015
‎Domeinuaren arabera, ezagutza lortu eta modelatzea erraza bada, egokia litzateke sistemari berau eskaintzea. Baina ezagutza hori lortzea nekeza bada, sistemak oinarrizkoezaguerarekin bakarrik egin du lan, bere emaitzak aditu bati erakutsiz azken pauso gisa. Lanhonetan, bigarren eszenatoki hori landu da.
‎Ondoren, euskarazko lexikoaksortzeko aztertu ditugun teknikak deskribatuko dira. 4 atalak sortutako lexikoen egokitasuna aztertzekoburutu dugun ebaluazioa eta bere emaitzak aurkeztuko ditu, eta azkenik, 5 atalean lortutako ondorioaketa etorkizuneko lan ildoak zehaztuko dira.
‎Hemen aurkezten den EEGesperimentu honek sintaxiak eta semantikak mu uhinengan duen eragina aztertzen du. 2x2diseinua du eta bere emaitzen arabera, sintaktikoki konplexuagoak diren esaldiek (ezezkoek) sinpleagoek baino (adierazpenekoek) mu uhinen desinkronizazio handiagoa sortzen dute garuneremu motorrean (garun area aurre zentrala). Emaitza hauek Hizkuntzaren Teoria Motorrababesten dute, hizkuntzak mu uhinengan prozesamendu motorrak bezalako eragina duela erakustenbaitute.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia