2003
|
|
Garbiago ikusten dut, ordea, hezkuntza ez formaleko erakundeek, eta horien artean kokatu behar dira hain zuzenere helduen euskalduntze alfabetatzekoak, duten ahalmena hizkuntzazko erabilera informaleko eremuak lantzeko eta hezkuntza formalak iristerik ez duen tokietara iristeko. Ho rtaz, baldin eskolak
|
bere
emaitzarik hoberena euskarazko gaitasunaren alorrean ematen badu, helduen (eta gazteen) euskalduntze alfabatetatze erakundeek bere onenaerabileraren sustapenean eman lukete.
|
|
U rtebetez laurehun pertsona inguruk 19 txosten burutu dute Euskal Kultura definitzeko eta bultzatzeko asmoz. Lan mardula, egiatan, baina desigoala
|
bere
emaitzetan, txostengile batzuek lan sakona egin duten bitartean, beste batzuek Pelloren egien zerrendatzeari ekin baitiote. Txostenen abiapuntua ere desigoala izan da, lantalde batzukEAEren eremuan murgildu diren bitartean, besteek, EuskalHe rri osoa hartu dutelako aztergai.
|
2005
|
|
Azken finean, Wazemank etaKu tsidazuaurpegi berdinak dira, umore berdina, eredu bera... arrakasta. Beraz, ekuazioak
|
bere
emaitza ematen du. Ados.
|
2008
|
|
Psikofarmakoen erabilera hedatuaz gain, bidean dira saiakera klinikoak garuneko estimulazio elektriko sakonaren efektuak probatzeko gure emozio eta kognizioetan, ordenagailu eta sistema sentsorialen lotura zuzenen bitartez pertzepzioak hobetzeko edota ingeniaritza genetikoaren bitartez gaitasunak hobetzeko. Jarduera horien guztien inguruko eztabaida soziala oraingoz hedatu ez bada,
|
bere
emaitzak oraindik erdipurdikoak direlako izango da seguru aski, gogoaren funtzioen teoria baliagarri baten ezean, bere ahaleginek ez dutelako eraginkortasun zehatzik. Ikusteko dago noraino joango diren eta zein tankera hartuko duten kontu horiek guztiek datozen urteetan, baina gure bizitzetan eragin sakona izan dezakeen zerbait garatzen ari dela jakin behar dugu, ustekabean harrapa ez gaitzan.
|
|
Antonio Damasio neurologo ospetsuak iragarria du 2050 urterako lortuko dela fenomeno biologikoen jakintza maila nahikoa garunaren eta gogoaren arteko dualismo tradizionala behin betiko gainditu ahal izateko. Horretarako gaur abian diren ikerketa ildoek
|
bere
emaitzak eman dituzte eta teknikek bere ahalmenak indartu, neuroirudia eta prozesagailuak batez ere, orain artean etenik gabe egin duten eran. Bitartean, gogoak misterio bat izaten jarraituko du.
|
2010
|
|
Gutun bidez izaten genuen elkarren berri, oraingo posta elektronikorik gabe. Horrek
|
bere
emaitza eman zuen, eta etxe jakinen batean elkartzeko prest geundenean, frantziskotarren Probintziako Biltzar Nagusiari aurkeztu genion idazle etxe baterako proposamena, Tolosan izan zitekeena.
|
2012
|
|
Ikustagun orain ekoizpena
|
bere
emaitzetan, ez oraindik gaien aldetik, baina bai emaitzen osagaietan. Ekoizpen hori bere soilean bakarturik eman beharrean, esanguratsuagoa da askoz, gure ustez, testuinguru diakronikoan kokatuz azaltzea.
|
2013
|
|
Bukatzeko, eta laburbilduz, hizlari gehienen iritzia ondoko hau dela esango nuke: eskolaren eraginak bere mugak baditu ere, eragin benetan handia du euskararen babesean eta erabileran, gotorleku moduko bat da eta
|
bere
emaitzak baikorrak dira bereziki adin gazteenetan; adin talde nagusiagoetan, gizartearen eraginez, txikiagoa da, baina hala ere garrantzitsua. Hori Euskal Herrian, eta Xavier Vilak jardunaldian aurkeztu zuen moduan, Katalunian katalanarentzat ere gauza bera gertatzen dela dirudi.J
|
2016
|
|
Urtetan
|
bere
emaitzak izan ditu, informazio kudeaketa eta komunikazio gaitasun handiagoak emaitza hobeak eman ditu; enpresa alorrean behintzat horrela izan da, egokitu direnentzako. Orain, aldiz, teknologia horietan inbertitzeak jada ez du espero izandako abantailarik ematen, mugara iritsi dira.
|