2001
|
|
Baina horrekbaditu hainbat ondorio, eta horiek kontrolatu ezean, kaltegarriak izan daitezkeikas prozesuan. Garrantzizkoena, lekuak sortzen duen egoera asimetrikoa da.Ikaslea ez dago
|
bere
elementuan, eta duen babesa oso eskasa da.
|
2003
|
|
Udako Euskal Unibertsitatea eta Unibertsitate ofiziala, elkarbilaketa bateruntz abiaturik doaz, noizbait puntu bakartsu batean elkar topatzeko,
|
bere
elementu pertsonal eta bestelako guztiak gogotan izanik, euskal gizarteari erantzun bat emateko, eta denon artean euskal Unibertsitatea izendatzen dugun hori sortzeko.
|
2007
|
|
Ezer ez da jada, lo banago, sentsazioak lotan ere ukan arren, ez bainaiz neure niaren ohartun, eta nia ez da sentsazio bati lotzen (suposatzen) diogun subjektua baino, eta gero besteari, eta besteari. Nia esaten duguna, ez da azao edo sorta bat besterik hautemapen ezberdin jarraiketariena geldigabeko isuri eta mugimenduan baino, abiada sinesgaitzean jariakorra263 Oholtzaren antzeko zerbait, hor istorio ezberdinak baitoaz jarraituki agertzen, pasatzen, berragertzen, desagertzen, nahasten mila modutan264 Iturri edo ibai bati, etengabe mugimendu eta iragaitean,
|
bere
elementuen aldetik beti bestelakoa, zeharo aldatua ordu gutxitan, hala ere ibaia esaten diogun moduan, betiko bera balitz bezala, giza adimen edo niari eratxikitzen diogun identitate, substantzialtasun, iraunkorra ere fikziozkoa da265, fikzio pragmatikoa den arren gure artean elkar ulertzeko.
|
2010
|
|
Epaile eta magistratuek, funtzio jurisdikzionala egikaritzen duten heinean, agintea (auctoritas) eta ahala (imperium) dituzte, eta gainerako herritarren gainetik jartzen dira; herritarrek haien erabakiak bete behar dituzte, eta kontrako kasuan, epaile eta magistratuek betearazteko indarra erabil dezakete. Beraz, gatazkak ebazteko bide autoritario eta hertsatzaile bat besterik ez da, eta ezaugarri horiek
|
bere
elementu guztietara eta bere hiru funtzioetara ere (adierazpenezkoa, betearazpenezkoa eta kautelazkoa) hedatzen dira468 Edozein kasutan, argi gera bedi, ez dela doako eta oinarririk gabeko hertsapen bat. Jurisdikzio ahala, betearazpen ahala eta legelariak duen ahalaren antzera, espainiar herrian dagoen subiranotasun popularretik eratortzen da.
|
|
Aplikazio horretan lortzen dena legegileak aurreikusitakoaren isla hobea edo txarragoa da. Beraz, sistema bera eta
|
bere
elementuak baloratzen hasi orduko, horietatik kasuan kasuko ondorioak ateratzeko, argi geratu behar du bide jurisdikzionalak ezin duela bere burua eraldatu, berritu, edo erreformatu. Botere Legegileak eta Betearazleak bide jurisdikzionala antolatzeko eta egituratzeko ematen dituzten legeek bakarrik alda dezakete, eta oraindik garrantzitsuagoa, hobe dezakete bide hori.
|
2012
|
|
autoafirmaziozerakutsia. Nazioarteko komunitateak, batez ere
|
bere
elementu kultu, aurrerakoi etaezkertiarrek, autokontzientzia duen herri baten existentzia aitortzen dute, berarenhistoria eta beraren orainaldia ezagutzen dituztenean.
|
|
3 Praktika politikoan orobatjoera batzuk eta aro batzuk izan dituela borroka liberalarenak, ez dago dudarik (monarkiaren arbuioa, Primo de Riveraren diktaturaren aurkaritza, Konstituzioareneta Parlamentuaren aldekotasuna). 4 Teologia liberaletik ere badauzka elementuak; are,
|
bere
elementu liberal batzuek euren jatorri funtsean teologikotik beste alorretarahedatuak dirudite («el liberalismo representa el metodo. O si se quiere, el libreexamen, hau berba teknikoa da!?, la libre discusion»).
|
2015
|
|
Ekosistema naturalak bezala, Berrikuntza Ekosistemak gizarteariegoera aldakorretara moldatzeko aukera eskaintzen dioten aldaketak eta berrikuntzak sortzekoguneak dira. Kontua zera da, EAEko lurraldea anitzagoa bihurtzea (bere ekonomian, herritarrenezaugarrietan, gune eta giroen eskaintzan...),
|
bere
elementuen arteko eta kanpoaldearekiko loturakareagotzea, gune trinkoagoak, egituratuagoak eta konplexuagoak lortzea, eta ezagutza, sormen etaberrikuntzarako elementu eta nodo berriak garatzea?. Berrikuntza Ekosistema bat hori dela esatendu, eta hori ekonomiari dagokionez, etorkizunean, EAEk burutuko duen apustua.
|