2004
|
|
cgia otcda cstatu nazioa krisian dagoela? Edo aldcrantziz,
|
bere
burua aldatzen ari ote da estatunazioa. Giza eskubideen babesak nazioarteko botere indartsuren bat behar ote du?
|
2005
|
|
Ezagutzak edukietan baino gehiago,, ikasten ikastean? oinarrituko dira, etengabe ikasteneta
|
bere
burua aldatzen ari diren erakundeak garatzea eta haztea sustatuz.Halaxe dio Gairin ek (2003: 41) Senge (1992) aipatzen duenean: «Ikastekogai ez izatea latza da haurrentzat, baina hil edo bizikoa erakundeentzat.Hori dela eta, enpresa gutxik irauten du pertsona baten bizi esperantzarenerdia bezainbeste, eta gehienetan, berrogei urtetara iritsi aurretik hiltzendira».
|
2006
|
|
da
|
bere
burua aldatu: dituen baliabide genetikoekin, bere
|
2007
|
|
esan genezake: harreman, lotura eta elkarrekintza askotako gizarteek gizakiplastikoak behar dituzte, hau da, bere jendarteko nor izana egokitzeko erraztasunadaukaten gizakiak,
|
bere
burua aldatzeko gai direnak. Hau omen da gizarte modernoen kasua, non harremanak eta elkarrekintzak jendarte askotan garatzen diren.
|
2009
|
|
jende hark bazian zerbait magikoa, garbia; baina, bestalde, hain ziruditean inozoak, denak zuriz jantziak, emakumeak beren goruekin, gizonezkoak beren forja eta zurgintza lanekin, denak errealitatetik hain urrunduak... atzetik barre egiten geniean. Batzartuta hizketan ari ginen batean, zapla bota nioan Lanza del Vastori ea zer egin behar genuen gizarte desberdintasunekin, behartsuen esplotazioarekin, zapalkuntza militarrarekin, diktadura frankistarekin, Euskal Herriaren identitatearekin... eta berak zer, eta ez zidak ba erantzun norberak
|
bere
burua aldatu behar duela lehenbizi!, norberaren oharmena sakondu, alegia, aurrerabideak banakakoa behar duela, baketsua, eta hala eraldatuko omen dugula mundua, eta gure yoghi zaharrak baietz baietz buruaz. Harrapaitzak.
|
2010
|
|
Etxe aldaketa guztiak ez dira berdinak; batzuk beste batzuk baino konplexuagoak dira; beraz, lehenengo bereizketa gisa, norberaren kontura egingo den edo, aldiz, enpresa baten zerbitzuak eskatuko diren zehaztu da. Nork
|
bere
burua aldatzea merkeagoa da, baina sakrifikatuagoa. Eta ez da beti posible.
|
2012
|
|
Hala, norberaren autonomia" gizarte aldaketaren pizgarria" izan da: morrontzak, jazarpenak edo bazterketak atzean utzi nahi dituenak
|
bere
burua aldatzeaz batera mundua eraldatzen du, jendarte jokoan egotzi dizkioten tokia, eginkizun eta jokamoldeei muzin eginez.
|
2014
|
|
Aldiztoa da egun batean kasu egiten dizuna, eta hurrengoan kedarik ere egiten ez dizuna. Aldizka
|
bere
burua aldatzen duena da aldiztoa, beti bat ez dena. Batzuk zakarrak dira, beste batzuk gozoak.
|
2015
|
|
Gaur egun, Euskal Herritik milaka kilometrotara, itxuragatik identifikatzen dira ezker abertzaleko gazte asko. Jakina da jendea, ingurua aldatu ezin duenean,
|
bere
burua aldatzen ahalegintzen dela, itxuraz eta iruditerian gutxienez. Baina hori, aldatzeko gauza ez diren errealitatea onartzeko modu bat da azkenean.20
|
2018
|
|
Sistema abstraktu, lauso, zatikatu, aldakor, arduragabe, kontrolgabean biziraupena eta arrakasta eragile pribatuen erresilientzia kontua da (Chandler & Reid 2016). Funtsean, errealismo kapitalistaren zentzu arruntak (Fisher 2016) aldi berean dio ezin dugula sistema aldatu, eta nork
|
bere
burua aldatuz (esplotatuz edo) bizitza libreki irabazi behar duela. Hortik utopia pribatua:
|
2019
|
|
urteetako pribilegioak naturalak zirela sinetsita eroso bizi izan den saldokoa, mugimendu feminista sendo datorrenetik diskurtso ofiziala “kontraesanak dauzkat” guay batekin hasten dutenen taldekoa, ez dela hainbesterako izan iradokiz orria pasatzeko presa duen anaidikoa. Eta bai, ni ere mintzatu naiz aitakeriaz, nik ere kantatu ditut bukaera desegokiak nire burua txalorik galdu gabe salbatzeko, ni ere laketu naiz bertso munduari aitortu zaion erreferentzialtasun lausengarrian… Ni ere berandu iritsi naiz nire kantukideen minera, baldarkeriaz ez bada mozkeriaz, mundua eraldatzeko nork
|
bere
burua aldatu behar duela dakienaren nagiak jota, segur aski. Azken ia hogei urteetan plazan hara hona geratu gabe dabilenak ezin du liburuan ageri direnekin harritu, eta, hala ere, hamarkada batzuk aurrerago geundelakoan nengoen.
|
2021
|
|
...tan, behartu zituzten zoriontasuna eta emozioak oinarri dituen paradigma pedagogiko berria ezartzen, Illouz i jarraituz, kultura aniztasunak, desberdinkeria sozio-ekonomikoak, murrizketek, langileen prekarietateak eta inklusioak sorrarazitako arazoei muzin eginez, hori guztia kanpo baldintzak baino ez baitira Psikologia Positiboarentzat, ahuntzaren gauerdiko eztula ez da mundua zertan aldatu, nork
|
bere
burua aldatzea baino ez du egin behar zoriontsu izateko. Horrenbestez, inoiz baino programa, tailer eta bestelako praktika gehiago eraman dituzte azken hamarkadetan eskoletara, Eccleston i eta Hayes-i jarraituz," bira terapeutikoa" gertatu delarik heziketa sistema ezberdinetan.
|
2022
|
|
Argi eta garbi deskribatzen zituen, eta" esklaboen esklabo" gisa mintzo zen emakumeez. Baina
|
bere
burua aldatzeko lanetan ari zen, eta proiektu horretako ezerk ere ez du esklaboen matxinadara gidatuko. Baliteke Dannyk arrakastaz bilatzea bere ni berria:
|
|
Berak ikasitako genero politiken lengoaiak" sexismo" terminoa zuen erdigune, eta horrek gizonek emakumeekiko dituzten jarrera pertsonalei erreferentzia egiten ziela ulertu zuen berak. Horrenbestez, feminismoari erantzunez, bere egitekoak ziren
|
bere
burua aldatzea, emakumeekiko elkartasun jarrerak hartzea eta beste gizonen jarrerak kritikatzea.
|