2006
|
|
6 Hizkuntza Planifikazioa: Hizkuntza Planifikazioa eta
|
bere
aplikazio eremua. Hizkuntza Planifikaziorako Eredu Teorikoak.
|
2011
|
|
Laburpena. zalbidek bere ohiko lan moduari eusten dio: lana luzea da, azalpen teorikoa eta
|
bere
aplikazioa euskarari xeheki azalduta dago eta oso pedagogikoa da Interes gehien dituzten atalak hirugarren, laugarren eta bosgarren atalak dira. hirugarrena diglosiaren kontzeptuaren ibilbide teorikoa ezagutzeko eta aztertzeko; laugarrena eta bosgarrena aldiz, bere aplikazioa gaurko ehko egoerari ikusteko eta euskararen etorkizunerako zalbidek kontzeptu honi aitortzen dion garrantzia ikusteko.... • Hitz gakoak:
|
|
Laburpena. zalbidek bere ohiko lan moduari eusten dio: lana luzea da, azalpen teorikoa eta bere aplikazioa euskarari xeheki azalduta dago eta oso pedagogikoa da Interes gehien dituzten atalak hirugarren, laugarren eta bosgarren atalak dira. hirugarrena diglosiaren kontzeptuaren ibilbide teorikoa ezagutzeko eta aztertzeko; laugarrena eta bosgarrena aldiz,
|
bere
aplikazioa gaurko ehko egoerari ikusteko eta euskararen etorkizunerako zalbidek kontzeptu honi aitortzen dion garrantzia ikusteko. • Hitz gakoak:
|
|
Mikel zalbide euskal herriko esfera soziolinguistikoan izen ezaguna da, ibilbide luzea du gaian, artikulu anitz idatzi izan ditu azken 30 urteetan gutxienez eta bere lana definitzeko esan dezakegu normalean lanketa teoriko sakona eta anitza egiten duela eta bere lanei exhaustibitate ahalik eta handiena saiatzen diela ematen. diglosiari buruzko artikulu luze honetan zalbidek bere ohiko lan moduari eusten dio: lana luzea da, 139 orrialdetakoa, azalpen teorikoa eta
|
bere
aplikazioa euskarari xeheki azalduta dago eta oso pedagogikoa da.
|
|
Zalbidek bere ohiko lan moduari eusten dio: lana luzea da, 139 orrialdetakoa, azalpen teorikoa eta
|
bere
aplikazioa euskarari xeheki azalduta dago eta oso pedagogikoa da.
|
|
Interes gehien dituzten atalak hirugarren, laugarren eta bosgarren atalak dira. hirugarrena diglosiaren kontzeptuaren ibilbide teorikoa ezagutzeko eta aztertzeko; laugarrena eta bosgarrena aldiz,
|
bere
aplikazioa gaurko ehko egoerari ikusteko eta euskararen etorkizunerako zalbidek kontzeptu honi aitortzen dion garrantzia ikusteko.
|
|
Alde batetik, potentzialitate handia du teoriak oso zaila delako kontra egitea. Marko teoriko oso ona da baina aplikagarritasunean zaila da". zenbait kasutan aplikatu omen da, hiztunen sentsibilizazioaren alorrean gehienbat, baina ondorengo bestelako konkrezio praktikoetarako, esate baterako enpresa munduan aplikatzeko, norabidea ez da argi ikusten. eta zenbait esparrutan kokapen errazagoa antzematen bazaio ere, oro har gizarte osoa hartuta
|
bere
aplikazio praktikoari begira nola egikaritu zalantza handia sortzen du. eta zentzu horretan, esparru ezberdinen arabera ikuspegiak egokitzea edota moldatzea izan daitekeela kontua ere esaten da:
|
2014
|
|
Horrela, ikerketa honen arabera lortutakoa, ondoko 2 Eredu honetan jasotzen da: proposatzen dena ere
|
bere
aplikaziorako, antzeko testuinguruko hezkuntzan.
|
2016
|
|
EkoLingua Solas jokoak osagarri ditu DiKomA Proiektuaren emaitza ere izan diren beste bi elementu edota dokumentuk: 1) jokoaren eduki kontzeptualak osatu eta gorpuzteko baliatu den hizkuntzen ekologiari buruzko Corpus teoriko kontzeptual egokitua, eta 2) EkoLinguA solasjokoa esku hartze programetan txertatzeko eta
|
bere
aplikazioan laguntzeko prestatu den Jokoaren Gida.
|
|
Deskribapen globalerako dituen abantaila horien ondoan, hiru eragozpen ikusten dizkiogu" hemen eta orain" probetxuz aplikatu ahal izateko: ...sma horrek ilundu egiten du konstelazio barruko errealitate nabar konplexua256; b) gure ahuldadea (espazio geoterritorialean baino areago soziofuntzionalean) non dagoen zehazteko (eta indarberritzeko pauso nagusiak non eman argitzeko) motz gelditzen da BIE EV, kategoria soziolinguistiko nagusi gehienak kontuan hartzen ez dituenez257 esplizituki258, eta c) Hizkuntza Soziologia preskriptiboari (eta,
|
bere
aplikazio gisa, HINBEren teoriari) dagokionez funtsezkoak diren interbentzio alorrak eta aski bazterrekoak259 elkarren parean ematen ditu, lehentasun eta haztapen gradazio argirik gabe260 Hain balioindar diferenteko elementuak elkarren parean emate horrek kamustu egiten du, zorroztu ordez, bere azalpen indarra261 Aski deskribapen baliagarria da zenbait eginkizunetarako262, ez ordea eskuartean dug...
|