2010
|
|
Bata, bere emazteak hil zorian gurari hori agertu eutsolako. Amaren borondatea zan bere neba Isidoro eta koinataren alboan laguntza eta babesa ez jakela faltako ez bere senarrari eta ez
|
bere
alaba hain gazteei. Kontuan izan, alaba zaharrenak ez dituala 17 urte baino eta txikienak lau urte pasatxo baino ez.
|
|
Ez dau aurkitzen Alençonen bere hiru alaba txikienentzako ganorazko ikastetxerik. Eta ez dau nahi Le Mans era bialtzea
|
bere
alaba nagusi biak bezala. Ez bakarrik Le Mans uria urrin geratzen dalako, baita bertan bizi zan bere emaztearen ahizta mojea hil zalako be.
|
|
Jakitun dago Luis badagoala Lisieuxen beneditar mojen ikastetxe egoki bat
|
bere
alaben heziketarako. Bere alaba nagusi bien aholkua jaso ondoren, Lisieux era aldatzea erabakiko dau.
|
|
Familiako erabakiak elkarrizketaren bidez hartu izan ditu eta aurrerantzean be horixe izango da haren jokabidea. Nahiz eta Alençonen itzi behar bere ama Fany alarguna eta bere hainbat bihotzeko adiskide, gertu dago Luis
|
bere
alaben onerako edozer sakrifizio egiteko. Baita pena hartzen dau hain baketsu eta atsegin jakon. Pavillon?
|
|
1877ko azaroaren erdirantz aldatuko da Luis
|
bere
alabekin Lisieux era. –Buissonets?
|
2011
|
|
Ama
|
bere
alabaz asasinaturikez duelakotz eman permisionerik.Al [h] aba hazi balu larderiaturik, ez zaion guerthaturen segur holakorik.
|
2012
|
|
1483an, Gaztelako Isabelek,
|
bere
alaba Isabel lagun ebala, zin egin zituan foruak irailaren 5ean Bilboko Tenderia kaleko Atean; 8an, Portugaleteko hirian; 16an Larrabetzuko San Emeterio eta Zeledonio santuen elizan;
|
2013
|
|
–Liburu hau, Teresa Jesusenak, gure Jaunaren eta Jainkoaren Ama Birjina aintzatsu eta gure Amaren laguntzaz, Karmengo Amaren hasierako Erregelaren arabera fundatu zituen monasterioetako ahizpa erlijioso
|
bere
alabei emandako abisu eta aholkuez ari da. Batez ere Avilako San Jose Monasterioko ahizpei zuzendua dago, lehenbiziko fundazioa izan baitzen eta bertan priore izan baitzen idatzi zuenean?.
|
|
Liburu hau idaztean, Teresa gogotsuago dago eta bere burua gai ikusten duela dirudi,
|
bere
alaba moja karmeldar oinutsei, batez ere San Josereneko mojei, otoitzaz eta perfekzio bideaz irakaspen probetxugarriak emateko. Alde batetik, esperientzia eta jakintza praktiko handia bildu du otoitz bideetan; bestetik, monasterioko bere alabek maite dute eta maitasunak zoztor guztiak kentzen ditu.
|
|
Liburu hau idaztean, Teresa gogotsuago dago eta bere burua gai ikusten duela dirudi, bere alaba moja karmeldar oinutsei, batez ere San Josereneko mojei, otoitzaz eta perfekzio bideaz irakaspen probetxugarriak emateko. Alde batetik, esperientzia eta jakintza praktiko handia bildu du otoitz bideetan; bestetik, monasterioko
|
bere
alabek maite dute eta maitasunak zoztor guztiak kentzen ditu. Are gehiago, monasterio barruko xehetasun txikietan, emakumeek baliteke, gizonezko letradun jakintsuek baino hobeki asmatzea.
|
|
Dena dela, gure santaren estiloa bizi bizia da; gogo gogoan ditu bere irakurleak, oso hurbil sumatzen ditu eta haientzat idazten du maitasunez beterik, batez ere San Josereneko
|
bere
alaba karmeldarrentzat idazten duenean. Jeannine Poitrey k Vocabulario de Santa Teresa liburuaren sarreran dio, gaztetan Teresak zaldun liburuak irakurtzen zituela, ez haietan atsegin hartzen zuelako soilik, baita idazten eta ideiak komunikatzen ikasteko eta estiloa lantzeko ere.
|
2015
|
|
–Liburu hau, Teresa Jesusenak, gure Jaunaren eta Jainkoaren Ama Birjina aintzatsu eta gure Amaren laguntzaz, Karmengo Amaren hasierako Erregelaren arabera fundatu zituen monasterioetako ahizpa erlijioso
|
bere
alabei emandako abisu eta aholkuez, ari da. Batez ere Ávilako San Jose Monasterioko ahizpei zuzendua dago, lehenbiziko fundazioa izan baitzen eta bertan priore izan baitzen idatzi zuenean?.
|
|
Liburu hau idaztean, Teresa gogotsuagodago eta bere burua gai ikusten duela dirudi,
|
bere
alaba moja karmeldar oinutsei, batez ere Ávilako San Josereneko mojei, otoitzaz eta perfekzio bideaz irakaspen probetxugarriak emateko. Alde batetik, esperientzia eta jakintza praktiko handia bildu du otoitz bideetan; bestetik, monasterioko bere alabek maite dute eta maitasunak zoztor guztiak kentzen ditu.
|
|
Liburu hau idaztean, Teresa gogotsuagodago eta bere burua gai ikusten duela dirudi, bere alaba moja karmeldar oinutsei, batez ere Ávilako San Josereneko mojei, otoitzaz eta perfekzio bideaz irakaspen probetxugarriak emateko. Alde batetik, esperientzia eta jakintza praktiko handia bildu du otoitz bideetan; bestetik, monasterioko
|
bere
alabek maite dute eta maitasunak zoztor guztiak kentzen ditu. Are gehiago, monasterio barruko xehetasun txikietan, emakumeek baliteke, gizonezko letradun jakintsuek baino hobeki asmatzea.
|
|
Petti buhamea Bidegorri familia aberatseko Ainez alabarekin ibiltzen zen. Neskatilaren aitak
|
bere
alaba buhame batekin maitemindurik zela jakin zuenean, sutan jarri zen, eta haren eraginez Petti Paueko presondegira eraman zuten. Kartzelako zulotik honela kantatuko du Pettik 10 jelkaldian:
|
|
Jainkoaren esperientziak adierazi beharra izan zuen, ezohikoak eta apartekoak zirelako. Aitor entzule eta aholkulari espiritualek bultzaturik batetik, eta Ávilako San Josereneko
|
bere
alabek eskaturik bestetik, ia ustekabean, barruko kontu horiek idatziz jartzeari ekin zion. Maistra espiritual berdingabe bihurtuko da eta hortik aurrera ez zuen etengo ekoizpen espirituala, bere barruak, inguruak eta premiek hartaraturik.
|
2016
|
|
Karmel aldizkari honetan (2012) Andoni Oleak niri egin zidan elkarrizketa argitaratu zen. (?) Dena dela, gure santaren estiloa bizi bizia da; gogo gogoan ditu bere irakurleak, oso hurbil sumatzen ditu eta haientzat idazten du maitasunez beterik, batez ere San Josereneko
|
bere
alaba karmeldarrentzat idazten duenean". (Karmel, 2013).
|
|
(?) Liburu hau, Teresa Jesusenak, gure Jaunaren eta Jainkoaren Ama Birjina aintzatsu eta gure Amaren laguntzaz, Karmengo Amaren hasierako Erregelaren arabera fundatu zituen monasterioetako ahizpa erlijioso
|
bere
alabei emandako abisu eta aholkuez, ari da.
|
|
Liburu hau idaztean, Teresa gogotsuago dago eta bere burua gai ikusten duela dirudi,
|
bere
alaba moja karmeldar oinutsei, batez ere Ávilako San Josereneko mojei, otoitzaz eta perfekzio bideaz irakaspen probetxugarriak emateko. Alde batetik, esperientzia eta jakintza praktiko handia bildu du otoitz bideetan; bestetik, monasterioko bere alabek maite dute eta maitasunak zoztor guztiak kentzen ditu(?).
|
|
Liburu hau idaztean, Teresa gogotsuago dago eta bere burua gai ikusten duela dirudi, bere alaba moja karmeldar oinutsei, batez ere Ávilako San Josereneko mojei, otoitzaz eta perfekzio bideaz irakaspen probetxugarriak emateko. Alde batetik, esperientzia eta jakintza praktiko handia bildu du otoitz bideetan; bestetik, monasterioko
|
bere
alabek maite dute eta maitasunak zoztor guztiak kentzen ditu(?). Hona goiko lerroetan idatzi ditudan ideia horiek Teresaren beraren hitzetan:
|