2007
|
|
Ingurumeneko harri mokor guzien biltzen hasi zen, baratze xokoan mendixka ttipi baten heineko meta bat eginez. Horretarako laguntza asko izan zuen, Xemarkek
|
berak
parte hartzen zuela baita ere Luixa eta Kaietek, beren ahal ttipiarekin. Emekiemeki, etxe gibeleko larre agortu harritsua dena zilo eta lur harrotuz azaldu zen eta etxeko paretak gora abiatu:
|
2009
|
|
Beraz, hemen azaltzen hasten zaigu nola Euskaro sortu bezain laster, euskal etxeak egin beharreko bidean bi ikuspegi ezberdin agertu ziren. Hitzaldi horren lehen atal hau bukatutzat emateko, bertatik joandakoak deskalifikatu eta
|
berak
parte hartzen duen euskal etxea goraipatu egingo du.
|
2012
|
|
Ez korrika egin txakurraren aurrean, ez oihukatu eta ez hartu bere lekua lotan edo jaten dudanean haurrak txakurrarekin harremanak izaten laguntzeko, batez ere, harreman sozialekin jasangaitza ez bada. 4 Eguberri aldean ez sartzea Ez da inoiz txakurra behartu behar; bera izan behar da familiarengana hurbiltzen dena «Ez da txakurra behartu behar familiako bilera egiten den bitartean, baizik eta
|
berak
parte hartzen duenari utzi behar dio», aholkatzen du Sánchezek. Inork txakurraren lekua hartzen ez badu, hau da, ez bada laztantzen, deitzen edo arreta jartzen, litekeena da animaliak haustea.
|
2013
|
|
5 Kontseilua. Gabonetan txakurrari ez inbaditu «Ez da txakurra behartu behar familiako bilera egiten den bitartean, baizik eta
|
berak
parte hartzen duenari utzi behar dio», aholkatzen du Sánchezek. Inork txakurraren lekua hartzen ez badu, hau da, ez bada laztantzen, deitzen edo arreta jartzen, litekeena da animaliak haustea.
|
2020
|
|
Lasarte Oriako Udalak eta Michelin fundazioak Antonio Oliden arraunlari, patroi eta entrenatzailea omenduko dute igandean, abenduaren 13an, 18:00etan, Manuel Lekuona kultur etxean. Omenaldian Oliden
|
berak
parte hartzen duen Ziaboga dokumentala eskainiko da. Ostean, solasaldia izango da
|
|
Izan ere, diskurtso berri honetan, eskolak ez du bakarrik egin behar bidea, baizik eta beren zeregina kultura (gure kasuan, tokiko kultura ondarea) transmititzea eta eraikitzea duten gertuko erakundeekin elkarlanean (museoak, interpretazio guneak, naturaeta ingurumen eskolak, udaletako nahiz mankomunitateetako hezkuntzaeta turismo sailak.), nahitaez. Sareak osatzeko edo sarean lan egiteko garaia iritsi da, uste baitugu XXI. mendeko eskolak ezin duela
|
berak
parte hartzen duen ingurunetik, komunitatetik deskonektatu, eta hezkuntza formala, ez formala eta informala elkarrekintzan jarri beharra dagoela.
|
2022
|
|
Kanadar komunitate politikoak herrialdeari buruz oro har duen ikuspegiak gogora ekartzen digu estatu subiranoaren eta Weberrek identitate nazional bakarraren inguruan irudikatutako gizartearen artean dagoen harreman estua. Horrez gain, quebectar komunitate politikoak Kanadako errealitatearen ikuspegi konplexuagoa du, zeinean komunitate horrek
|
berak
parte hartzen baitu bere eraikuntza nazionaleko proiektua taxutzen, bere identitate kolektiboa eraikitzen, eta herritarrek Quebeceko Estatuaren ordezkariengana jotzen baitute lehenik krisi konstituzional, ekonomiko, sozial edo sanitario baten aurrean (Gagnon eta Iacovino, 2007: 121; Noël, 2013:
|