Emaitzak: 2
2008 | ||
Ikastetxeek parte hartzeko proiektu orokor bat prestatu eta aurkeztu behar dute Parte hartzeko, ikasleek beren ikastetxeko zuzendaritzaren bidez eskatu behar dute, 20 ikasleko taldea osatuz, eta bi irakasle laguntzaile, eskolak ematen dizkietenen artetik. Taldea edo taldeak osatu ondoren, ikastetxeak | berak parte hartzeko proiektu generiko bat prestatu behar du, eta bertan zehaztuko dira programaren lehentasunezko helburuak lortzeko erabiliko diren estrategiak eta jarduteko moduak: Etengabe ikasteko jarrera sortzea ikasleengan, bai ikasgela barruan bai kanpoan. | |
2010 | ||
Beste faktore zuzentzaile batzuek aztertuko dute biktima pentsiorako eskubidea duen ezkontide banandua den, istripuan gurasoak hil diren edo hartzailetzat nahiz biktimatzat ezgaitasunen bat duten. Ezbeharrean biktimak | berak parte hartzea, ezkontidearen seme alabak bananduta egotea, biktima seme bakarra izatea edo fetua galtzen duen haurdun bat izatea ere koefiziente murriztaileak edo handitzaileak dira kasu bakoitzean. Pertsona baten adina edo lanbidea ere kalte ordaina emateko arrazoiak dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 2 (0,01) |
Lehen forma
berak | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bera parte | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
bera parte hartu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |