Emaitzak: 6
2001 | ||
– Ikas esperientzia horiek proposatzeaz gain, ikasleekin batera horien jardunbidearen eta emaitzen gainean hausnartuko du irakasleak, | beraien prozesua bideratzen lagundu ahal izateko. | |
2013 | ||
Ikaste irakaste prozesuan bi edo agente gehiagoren artean sortzen den interakzioak | beraien prozesu kognitiboan, interakzioarekiko jarreran eta interakzioan sortzen diren edukietan eragiten du. Ikuspegi eraikitzailetik, bai irakasleak eta bai ikasleak «behartuta» daude interakzio testuinguru bat eratzera (Renshaw 1992), ingurunera egokitzera eta bizi duten errealitatea eraldatzen laguntzera (Giroux 1992). | |
2021 | ||
" Hazkuntza ekonomikoa, garapena eta ongizatea bultzatzeko, ezinbestekoak dira ekintzaileak eta hori bultzatzeko beharrezkoa da ekintzaileei | beraien prozesuan laguntzea. Horretarako, deialdi hau jarri da martxan: | |
Zoriontasunaren kulturak zein paradigma berriak helduak desagerrarazi nahi dituen arren, horren aldeko argudioak aurki daitezkeen arren, uste dut, gehiago sakonduz gero, kontrakoa aldarrikatzeko behar beste arrazoi daudela. Kasu honetan, ez da gazteak lotu eta askatasuna moztea berriz ere helduen mendeko bilakatzeko, gazteak bakarrik uztearen kontrakoa baizik, hots, | beraien prozesuan laguntzen egotea. Askatasuna esplotatzen duen gizartean kaltegarria iruditzen zait eskolak aske uztea ume eta gazteak, Summerhill ek egun ondo ikusi bezala. | |
2022 | ||
Enpresa hau Rafael Guzman astrofisikariak sortu zuen, Floridako Unibertsitatean egindako ikerketa lana oinarri hartuta, eta, kamera horiek garatzeko, hainbat esparrutan paraleloan egin diren berrikuntzak uztartu ditu. Adibidez, miniaturizazioko teknikak erabiltzeaz gain, irudien prozesu digitalean adimen artifiziala ezarri da, eta, amaitzeko, | beraien prozesu guztiak berriro aztertu dituzte, estandarizatu ahal izateko eta, horren ondorioz, gastuak eta epeak murrizteko. | |
«Gure ustez, aldaketa hauek guztiek garrantzi handia izan dute, gerora oihartzuna izango duen lantalde moduko bat edo kolektibo txiki bat eratu dutelako. Aste horietan, [parte hartzaileek] elkar ezagutzen dute, tailerrak elkarrekin egiten dituzte eta | beraien prozesuak partekatzen dituzte. Eta horrek indar handia eman dio programari, ez baita bakarrik beraien proiektuetan sakontzen dutela, baizik eta, batez ere, elkarren artean ikasten dutela». |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 6 (0,04) |
Lehen forma
beraien | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Berria | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
barren.eus | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berak prozesu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
berak prozesu lagundu | 2 (0,01) |
berak prozesu bideratu | 1 (0,01) |
berak prozesu guzti | 1 (0,01) |
berak prozesu kognitibo | 1 (0,01) |
berak prozesu partekatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |