Emaitzak: 6
2000 | ||
Nahikoa erakutsidugu: produktuen forma monetarioa | beraien neurri objektibo bakarra denez, formahoriek egonen ez balira, orduan ekonomia nazionala kaos bat izanen litzateke: heterogeneoak diren produktu fisikoak neurgarri bilakatzeko, ekonomiak ez lukeelakoinolako mediorik eskutan. Harturiko hilabeteko produkzio faktoreen alokairuzko etaez alokairuzko ordainsari guztien ordainketan x moneta unitateren bat bateko sormen/ deuseztapenak produktu korrespondenteari joan etorriko mugimenduari behartzendio, zeinaren bidez produktua x moneta unitateek osatzen duten, moldean? | |
Ekonomian inolako balio dimentsionalik ez dagoenez, objektiboki neurgarriizanen litzatekeen lan baliorik ez baliagarritasun baliorik?, merkantziak ezin liratekeebaluatuak izan monetarik ezean; monetak | beraien neurri numerikoa ematen du etasoilik berak eman dezake neurri numeriko hori. Moneta existituko ez balitz, merkantziek edo produktuek fisikoki izaten direnak izaten segituko lukete; alegia, objektuheterogeneoen kaosa, bata bestearekin inolako konparaketa kuantitatiborik egitekoaukerarik gabe. | |
2001 | ||
Sortamolekula rren epitaxia teknikaz (MBE) baliaturik sustrato baten gainean atomo geruzak banan banan eraiki ahal izan dira, konposaketa %1 eraino kontrolatuz. Are gehiago, elektroien litografiari esker eite ezberdineko gainazalak eraiki dira, hala nola, erdieroaleen edota material magnetikoen arteko heteroegiturak, deigarriena | beraien neurria izanik. Gaur eguneko txipa osatzen duten transistoreak 200 nanometrokoak (1 nm= 10 m) izan daitezke, miniaturizazio horrek konputagailuen memoriaren handipen ikaragarria dakarrelarik. | |
2006 | ||
Haur horiek egonkortasun emozionala mantentzeko, beste baldintza batzuen artean, hauek behar dituzte: komunikazio zintzo bat, | beraien neurrira beren interesei jarraitzeko aukera izatea eta beren inguruko pertsonek onartuak izatea. Gauzak horrela, bake emozionala eta segurtasun giroa dagoenfamilietan, haur supergaituek gizartera egokitzeko gaitasun handiagoa garatukodute, baldin eta bere izaerako beste ezaugarriengatik onartuak badira (eta ez bereadimen gaitasunagatik), ikasteko eskura dituzten baliabideak aprobetxatuz etaemozionalki beste edozein bezala egonkor mantenduz (Freeman, 1994). | |
2019 | ||
Makurrarazi zuten Tsipras, ezin izan zien beronek aurre egin, Grezia eraman zuten hondamendira eta hurrengo hauteskundeetan hain justu herriaren zigortzaileak atera ziren irabazle. Bai, gehiegi estutu zutela Grezia aitortu zuten gero aditu haietako batzuek, baina ez zuten deus ere egin | beraien neurriak arintzeko. | |
2021 | ||
Hain zuzen, gizonak asmatu egin duela azpimarratzen du. Deabru edo jainkosa gisa ezaugarritu, betiere | beraien neurrira asmatu dute, bestetasunean mantenduz: " Egia, Edertasuna, Poesia, Oro da emakumea: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 6 (0,04) |
Lehen forma
beraien | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Jakin | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berak neurri | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
berak neurri arindu | 1 (0,01) |
berak neurri asmatu | 1 (0,01) |
berak neurri berak | 1 (0,01) |
berak neurri numeriko | 1 (0,01) |
berak neurri objektibo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |