Emaitzak: 5
2000 | ||
Irratilariek erronka handia dute, askotan | beraiek emandako informazioa kazetek eta telebistek jasoa izaten delako. Azken orduko informazioaren jasotzaile izateak lan franko dakarkie irratilariei. | |
2011 | ||
Bata Gipuzkoan eta bestea Bizkaian ari ziren, koordinatu gabe eta bakoitza bere eskola zurrunbiloan sartuta, hau da, klaseak ematen, eta aldi berean beraien kargura zeuden irakasle laguntzaileak koordinatzen. Zehazki, zer esan zuten ez dakigu, baina imajinatzen dugu ikasle kopuruaren eta eskolen antolaketa eta kudeaketaren gaineko arazoez mintzatuko zirela, zeren Euskaltzaindiak | beraiek emandako informazioa entzun ondoren, erabaki baitzuen Espainiako ministerioari eskari bat egitea. Euskaltzaindiaren Batzar agirian agertzen denez, «Informaketa hori entzun ondoan Euskaltzaindiak Heziera eta Jakintzako Ministeriora jotzea erabaki du unibertsital barruti bakarra eskatuz, lau probintzietako eskolen artean behar den normaleztapena eta koordinaketa lor dadin»383 Unibertsitate barruti bakarra sortzeko eskaria Villasante euskaltzainburuak sinatu zuen UEUren 1977ko uztaileko Udako Ikastaroen ekitaldien baitan eta, Akademiak esparru unibertsitarioan euskara sustatzeko zuen interesa argi erakusten du. | |
2015 | ||
Batetik, Artezekoei eta Bai arkitektura, hirigintza eta soziologotaldeari aurkeztu genion tresna zein izan zen azalduko dizuet, desberdina baita garai hartan aurkeztu genuen tresna eta gaur egun nola gelditu den. Orduan, bi horiek ondo ezagutzea garrantzitsuadela uste dut, oraingoa batez ere, gero | beraiek emango duten azalpena ondo ulertu ahal izateko.Prozesu bat izan da. Prozesuetan gertatzen den bezala aldaketak izaten dira; kontu batzuekin hasten gara, horrek gero bilakaera bat izaten du, eta orain puntu batera iritsi gara. | |
Batetik, Artezekoei eta Bai arkitektura, hirigintza eta soziologotaldeari aurkeztu genion tresna zein izan zen azalduko dizuet, desberdina baita garai hartan aurkeztu genuen tresna eta gaur egun nola gelditu den. Orduan, bi horiek ondo ezagutzea garrantzitsuadela uste dut, oraingoa batez ere, gero | beraiek emango duten azalpena ondo ulertu ahal izateko.Prozesu bat izan da. Prozesuetan gertatzen den bezala aldaketak izaten dira; kontu batzuekin hasten gara, horrek gero bilakaera bat izaten du, eta orain puntu batera iritsi gara. | |
Gero | beraiek emango duten azalpena ondo ulertzeko, zertan oinarritu diren, eta bere garaihorretan beraiei zer tresna eskaini genizkien azalduko dizuet orain. Hizkuntza txostena beharrezkoaden edo ez jakiteko hasiera batean galdetegi labur bat bete behar dela esan dizuet, eta hauxe dagaldetegi laburra [22 irudia]. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
beraiek | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
beraiek eman | 3 (0,02) |
berak eman | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
berak eman informazio | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |