2001
|
|
Arazo honengatik, ziurtasunaren beharrarengatik, hain zuzen ere, oraindik ere, irakasle asko egituragramatikalen magalean kulunkatzen dira. Helburu komunikatiboek irakasleariegiturek eskaintzen dioten ziurtasun
|
bera
eskaini behar diote. Ulergaitzak, beteezinak eta neurtezinak izateak ziurtasun eza sortuko luke, eta ez lukete berenfuntzioa beteko.
|
2002
|
|
Horrez gain, euskal emisora askok eskaintzen dute Internet bidezko emanaldia, gehienetan uhinen bidez emandako programazio
|
bera
eskaintzen duten arren.
|
|
1998tik 2000ra bitartean, Gasteizko Herri Irratiak tokiko programazioa eskaini zuen Canal Gasteiz izeneko enpresari alokatutako maiztasunean. Hortik aurrera, berriz, Loiolako, Donostiako eta Gasteizko Herri Irratiek programazio
|
bera
eskaini dute 2002ko iraila arte; data horretan, Cadena 100 izeneko programazio musikala eskaintzen hasi zen maiztasun horretan.
|
|
1964ko abenduaren 23ko Plan Transitorio de Ondas Medias izeneko plangintzaren arabera, Uhin Ertainean emititzen zuten emisorek beste bat sortu behar zuten FMn. Horren ondorioz, COPEko emisorek bigarren bat sortu zuten dial berrian eta, hasieran, bietan programazio
|
bera
eskaintzen zen arren, beranduago programazio espezializatuagoa egin zen FMn, AMn programa konbentzionala eskaintzen zen bitartean. Hego Euskal Herriari dagokionez, tokiko informazioa eta bertako ekoizpena nagusitu zen FMn, baita euskarazko irratsaioak ere.
|
|
111). Beranduago, emanaldi
|
bera
eskaini zuen bi bandetan. AMn eta FMn?, 1980ko hamarkadaren amaieran bi parrillak berriro bereizi arte; 1992an, berriz, Cadena 100 katearen emanaldia eskaintzen hasi zen (Ibidem: 268).
|
|
Atal honetakoa litzateke hizkuntza komunitate desberdinak modu berean informatuko lituzkeen hedabidea. Kasu honetan, hedabideak informazio
|
bera
eskainiko luke hizkuntza desberdinetan, edo argitalpen berean edo argitalpen berezitutan. Desberdintasun bakarra hizkuntzan legoke, ez albistearen beraren maketazioan, ez argitaratutako ale kopuruan, ezta merkatu kokapenean ere.
|
|
Informazio morfologiko
|
bera
eskaintzeko azpilexiko desberdinak sortu behar izan ditugu hainbat kasutan, mugatasunean batez ere. Honen arrazoia sinplea da:
|
|
Mugatasunean alomorfoak erabili dira, informazio morfologiko
|
bera
eskaintzeko, batzuetan azpilexikoak bikoiztu (edo laukoiztu) behar izan dira. Deklinabidean kasuren batean besterik ez da halakorik gertatzen, informazioa errepikatzen bada ere, osagaiak desberdinak dira-eta:
|
2007
|
|
Nik uste dut bezeroek gero eta leialtasun gutxiago dutela. Azkenean, produktubatek kalitate
|
bera
eskaintzen badio prezio baxuagoan... Supermerkatuak ikusteabesterik ez dago; esne mota asko dago, eta askotan jendeak merkeena hartzen du.Edo garestiagoa hartzen du markarengatik edo, kaltzioa?
|
|
garbigailuak eskatzen duen metro kubikoa (hau da, aparailua) edo eskaintzen digun zerbitzua? Norbaitek asmatuko balu garbigailutxikiago bat eta prezio egoki batean, zerbitzu
|
bera
eskainiz, jendeak metrokubikoaren ordez, zerbitzu hobea eskaintzen dion tramankulua erosiko luke, zerbitzua delako nahi duena, eta ez produktua. Bereizketa hau oso garrantzitsua da.
|
|
Euskal Herritik kultura europarrari zer eskain diezaiokegun aztertzekotan, aldiz, uste dut erantzun erraza dugula: euskal kultura
|
bera
eskaini behar diogueuropar kulturari. Gure herriaren egoera hiru zatitan hain desitxuratuta izanik, hiruadministrazioren esku, alegia, Europan zaharrena den herriaren kultura (hizkuntza, ohiturak, zuzenbidea, folklorea, etab.) egituratzea eta eskuragarri bihurtzea litzateke gure eginkizun nagusia.
|