Emaitzak: 4
2001 | ||
Autonomia, sormena, ausardia eta sinergia. Autonomia, abiatutako proiektuak gara daitezen, kontrako abagune politikoaren eragin kaltegarriak leuntzeko eta abagunea | bera eraldatzen saiatzeko. Sormena, zorioneko ezagutzaren gizart eak dakartzan aldaketei egokitzeko berrikuntza ren bidetik. | |
2008 | ||
Izan ere, Bolognako prozesuaren ahuldade handiena unibertsitateko komunitatearena ez izatea da, bere kidegoaren babesik ez izatea; inposaketa bat izatea, alegia. Kuriosoa da, baina kritikotasunaren eta askatasunaren egoitza behar lukeenean, jendartean eredu behar lukeen instituzioan, hezkuntzaren xedea | bera eraldatzen duen prozesu bat aplikatzerako orduan ez da unibertsitateko komunitatea kontuan hartua izan. Kasu batzuetan unibertsitatean nagusi den desinformazio giroaz baliatuz ezkutuka aplikatzen saiatu izan dira, beste batzuetan propaganda kanpaina demagogikoekin bonbardatu gaituzte eta besteetan disidentzia kriminalizatu eta prozesuaren aurkako ahotsak indar polizialekin isilarazi dituzte; baina inongo kasutan ez dute irakasle, langile eta ikasleen iritzia biltzeko ariketa ziztrin bat ere egin. | |
2020 | ||
Azurmendik Lankiren libururako egindako hitzaurrearen amaiera da, gonbidapen argia Arizmendiarrietaren eraldaketa proiektua abiapuntu bezala hartu eta eraldaketa proiektua | bera eraldatu eta jarraipena emateko. Eta pentsamendutik ekintzarako dei bat egiteko asmoa daukagunez, Marxen aipu ezaguna ere ekarri nahi dut, xix. mendetik, Azurmendiren norabide berean denontzat mezu argia bidali zigulako, bereziki gogoratu beharrekoa pentsalariak bildu gaituen ur jauzi honetan. | |
2022 | ||
Azken adibidea greba feministak dira: ...publikoan ikusgarri bilakatuz, horien esplotazio eta desjabetze normalizatua des normalizatuz eta espazio pribatu despolitizatua politizatuz, familiaren kritika erdigunean kokatuz eta, beraz, sistema sostengatzen duen esklabo lan feminizatua agerian utziz, emakume migranteen lan ikusezin eta prekarizatuarekin batera, hiriko espazio publiko eta politikoaren arrazializazioa deslegitimatuz, espazioa | bera eraldatuz, horien diskurtso, gorputz eta espazioan mugitzeko eta espazioa sortzeko era desberdinak mamituz, non umeen zaintza, lana, ekonomia, aisialdia eta politika espazio berean txertatzen diren, espazioaren zatiketa sexual, kolonial eta merkantilaren kontra jendea metatuz eta mobilizatuz, modernitateak zatikatutako eta entzerratutako bizitzak berriro elkartuz ekonomia, politika eta kultura za... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 4 (0,03) |
Lehen forma
bera | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Jakin | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bera eraldatu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bera eraldatu saiatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |